Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול באופל קורסה 2002


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

האוטו שלי עומד לעשות 100000 ק"מ והוא עושה הרבה בעיות:

1. מראה שחסר לי שמן כשבפועל החלפתי שמן בעצמי

2.הברקסים שלי מרעישים לי נורא כאשר אני לוחץ טיפה יותר מהרגיל בכביש מהיר לדוגמא

3.מגן בוץ שמאלי מקדימה שבור

4.המערכת של הנעילה שיושבת על המפתח חסרה כאילו המפתח "ערום" כזה

5.כשהאוטו עומד ורק המנוע דולק הוא עושה רעש כזה מרגיז כאילו שומעים שהמנוע לא שקט

 

אם ובמידה וצריך לטפל באוטו כמה טיפןל כזה יכול לעלות ?

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

חלק מהתקלות שתיארת קשות לאבחון מעל דפי הפורום ולכן כדי לקבל הצעת מחיר רצינית יש לגשת למוסך ולבצע מספר בדיקות.

1) יכול להיות שיש בעיה של לחץ שמן ולא מחסור בשמן. יכול להיות שהיוניט עצמו ו/או החיווט שלו דפוק.

2) יש לגשת מהר למוסך ולבדוק, יכול להיות שהרפידות שלך גמורות, יכול להיות צלחות מעוותות וכו'.

3) מומלץ לחפש חלק זהה בפירוקיה.

4) יש לגשת למוסך מורשה ולהזמין מפתח חדש מכיוון שמדובר במפתח עם "אימובילייזר" עליו.

5) איזה סוג של רעשים? קרקושים? רצועה חורקת? דפיקות?

 

מאיזה אזור אתה? אשמח להמליץ לך על בעל מקצוע לאבחון ותיקון התקלה.

פורסם

1.נצא מנקודת הנחחה שיש בעיה בלחץ שמן-מה הדבר יכול לגרום?(עושה רושם שהחיווט עצמו מעולה כי בחיים לא עשה לי בעיות)

2.מה ההבדל בין רפידות גמורות לצלחות מעוותות והאם יש הבדל במחיר?

3.איפה זה ה "פירוקיה"

4. כמה זה אמור לעלות לי?

5.רצועה חורקת אני מאמין

6.בעיה שלא ציינתי זה אם שאני עולה על באמפר זה עושה לי רעש של כאילו אחד הקפיצים של הבולמים נמעך כזה ואז חוזר לעצמו וזה עושה רעש מוזר

 

אני מאיזור חדרה,נצא מנקודת הנחה שיש בעיות בכל אחד מהסעיפים וצריך להחליף חלקים כמה זה אמור לעלות,יש לי סיוט עם האוטו הזה החלפתי לו קלאצ' מחשב גיר וסלונאידים ב5500 ש"ח ולא רוצה שוב להגיע לסכום כזה

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

1. נסיעה עם לחץ שמן נמוך יכולה לגרום להרס של המנוע.

2. צלחות בלם הם עיגולי המתכת שאתה רואה כשאתה מסתכל דרך החורים של הג'אנט. הרפידות ננעלות עליהן והשחיקה של זו בזו גורמת לרכב להאט. הרפידות זולות יותר להחלפה מאשר הצלחות.

3. פירוקיה זה מקום בו יש רכבים שירדו מהכביש וניתן לקנות את החלקים המשומשים מהם.

4. בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים, צריך לברר במוסך או אצל מנעולן רכב.

5. אם אכן מדובר ברצועה חורקת אז יש לבדוק אם תחילה אם היא לא יבשה. במידה והיא תקינה, יש למתוח אותה.

6. שוב, קשה לאבחן רעשים דרך מסך המחשב. יש לגשת למוסך שישמע את הרעש ויאבחן את מקור הבעיה. ייתכן שמדובר בתותב גומי שחוק או משהו בסגון, אבל יש להרים את הרכב על ליפט ולבדוק.

 

אין קשר ישר בין התקלות שציינת לבין החלפה של קלאצ', מחשב גיר וסלונואידים.

×
×
  • תוכן חדש...