Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון קופרה 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוהג בסיאט לאון קופרה 2008ץ

 

יש לי בעיה קלה עם הרכב, כל פעם שהרכב נכנס למצב החלקה, הנורות של ה abs, esp והבלם יד נדלקות לי.

זה מנטרל את המערכת של ה abs.

 

יש למישהו מושג למה דבר כזה קורה ואיך מטפלים בזה?

אני מניח שזה משהו במחשב של הרכב, אבל לא מוצאים כלום במוסך שמחברים את הרכב למחשב.

 

אשמח לעזרה בנושא!

פורסם

מה זאת אומרת מצב החלקה, כשאתה נוהג במצב ספורט? או פשוט היגוי-יתר שאתה עושה?

יכול להיות שהרכב מזהה נהיגה ספורטיבית, ומנתק את בקרת היציבות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יש לי בעיה קלה עם הרכב, כל פעם שהרכב נכנס למצב החלקה, הנורות של ה abs, esp והבלם יד נדלקות לי.

 

באיביזה קופרה כל פעם שהייתי נכנס למצב של החלקה או פרפור,

נורית ה-ESP הייתה מהבהבת וזה בעצם אומר שהיא התערבה ועשתה את מה שהיא אמורה לעשות.

זה ששאר הנורות נדלקות זו כבר בעיה אחרת.

פורסם

ניקו,

לאוטו הזה אין מצב ספורט או רגיל.

אם לדוגמא, אני נכנס לכיכר והרכב קצת מחליק, הנורות נדלקות ומנטרלות את ה abs.

כמובן שיש אפשרות לניתוק ידני של המערכות של בקרת היציבות של הרכב, אבל זה לא המצב.

 

עד לפני כמה חודשים, גם אם הייתי מפרפר עם האוטו או קצת מחליק, הנורה של ה esp היתה מהבהבת ואז נכבת ברגע שאוטו היה חוזר לנסיעה רגילה.

 

השאלה אם מישהו שמע על בעיה כזאת בעבר?

פורסם

ובנסיעה מנהלתית לא קורה כלום? והאם אחרי ההחלקה הנורית נכבית שוב?

יש רכבים כשאשר אתה נותן בהם קיק, ולא עוזב, ומגיע למהירות יחסית גבוהה איתם, אז הרכב מכבה ESP אוטומטית, אני תמיד קישרתי את זה לכך שהוא מזהה נהיגה "ספורטיבית" בעצמו, אולי טעיתי. גש למוסך, ובדוק אם זו תקלה או לא. בבקשה עדכן אותנו מה אומרים לך שם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אני נוהג בסיאט לאון קופרה 2008ץ

 

יש לי בעיה קלה עם הרכב, כל פעם שהרכב נכנס למצב החלקה, הנורות של ה abs, esp והבלם יד נדלקות לי.

זה מנטרל את המערכת של ה abs.

 

יש למישהו מושג למה דבר כזה קורה ואיך מטפלים בזה?

אני מניח שזה משהו במחשב של הרכב, אבל לא מוצאים כלום במוסך שמחברים את הרכב למחשב.

 

אשמח לעזרה בנושא!

 

איך בדיוק אתה יודע שה ABS מנוטרלת במצב הזה?

אתה מחליק תוך כדי עצירה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בנסיעה רגילה ורגועה נורות לא נדלקות והאוטו עובד פצצה.

העניין שזה קורה רק במצבי "קיצון".

הנורות לא נכבות אלא אם אני מכבה ומדליק את האוטו מחדש, ואז זה מאפס את המחשב- והכל טוב שוב.

 

אני יודע שברגע שהנורות נדלקות אחרי החלקה עם הרכב אין abs,

כי המשכתי לנהוג בכדי לבדוק את התגובה של הרכב להחלקה/עצירה פתאומית, והמערכות פשוט מנוטרלות.

פורסם

אם הנורות דולקות גם אחרי ההחלקה, בד"כ זה ניתוק, ככה אני מכיר את זה. בכל מקרה, גש מחר למוסך, אל תיקח סיכונים במערכות בטיחותיות.

איך בדקת שהABS מנותק אם אפשר לשאול רק?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ברור שבמצב של החלקה נורת ה-ESP תדלק, נורמלי בכל מצב של איבוד אחיזה.

 

לגבי שאר הנורות, צריך להתחבר עם סורק תקלות. כאן אי אפשר לספק תשובות חוץ מאשר שזה לא צריך לקרות.

 

בדקת שה-ABS לא עובד ע"י בלימת חירום(כמובן במגרש נטוש)?

פורסם

בדקתי את ה abs בנסיעה ישרה ואז לחיצה חזקה על הברקס.

לא היה שום פמפום של הדוושה על הרגל, והגלגלים ננעלו.

×
×
  • תוכן חדש...