Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב מסוג פיג׳ו 307cc נפח 2000 שנת 2005 112000ק"מ יד 2.

קיימים רעשים של תקתוקים מכיוון המנוע במיוחד בהנעת הרכב ובעצירה מוחלטת.

בעצירה מוחלטת הרכב רועד.

בזמן נסיעה אין כל זכר לתקתוקים ולרעידות כמובן.

נגשתי למוסך המרכזי של פיג׳ו לבדיקה ושם אמרו לי שצריך לעשות פלאשינג ושהרעשים יחלפו אחרי מס׳ ימים. עשיתי בעצתם. עברו בינתיים יומיים והתקתוקים עדיין נשמעים גם ממרחק של 3 מטר מהרכב. נאמר לי גם שבמידה והרעש ימשיך אחרי מס׳ ימים, יצטרכו לפרק ראש מנוע. מה שיוביל את עלות התיקון לאלפי שקלים.

אני לא מומחה בתחום המכונאות ואין לי כ״כ מידע כדי לדעת אם אכן קיימות דרכים אחרות וזולות לפתירת הבעיה.

אשמח לעזרה ממישהו שבאמת נתקל בבעיה זהה לשלי או מבין בנושא זה.

תודה מראש

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום
פורסם

מכיוון שהרעשים לא נעלמו לאחר הטיפול האחרון אני חושב שכדאי לך למהר לחזור למוסך כי רעשים הממנוע אף פעם לא מבשרים על משהו טוב.

אני חושב שכדאי לך לפנות למוסך אשר מתמחה ברכבים מהסוג הזה כמו לדוגמא תמיר יהושוע שירותי רכב.

כאן תוכל לקרוא חוות דעת של חברי הפורום על המוסך.

פורסם

דברתי היום עם המוסך המרכזי של פיג׳ו בו טיפלתי ברכב ושאלתי אותם שוב לגבי הרעש של התקתוקים שעדיין לא נעלם.

הם טוענים שצריך להמתין בסבלנות עוד כמה ימים ושהפלאשינג אמור לעזור.

לגבי הרעידות במצב N / P כנראה שזה מהמזרקים או שבהמשך שהמרימים יעבדו כמו שצריך שתי הבעיות תפתרנה.

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

 

תודה מראש

פורסם

אם המנוע עובר טיפולים סדירים ובזמן (והשמן מוחלף בתדירות הנכונה לפי המלצת היצרן) ואין חשש להצטברות בוצה במערכת השמן והעוקה - אין טעם בפלאשינג למנוע הוא לא יעזור בכלום . נזקו של הפלאשינג גדול מתועלתו ! ויש סיכוי גדול שהרכב הרכב יתחיל לאכול שמן. לפי דעתי יש צורך בהחלפת מרימי שסתומים .

פורסם

המנועים האלו נוטים לפתח בוצה אני לא יודע אם עקב טיפול לקוי או כשל בתכנון, בכל אופן אם הציעו לעשות פלאשינג כנראה שהרעש הוא רעש תקתוקים מהמרימים.

 

אתה צריך לבצע פלאשינג ע"י חומר חזק ואז לבצע החלפה של המסנן שמן והשמן, לפעמים זה פותר את הבעיה ולפעמים אתה תצטרך להכנס לתיקון יקר יותר.

פורסם

ביצעתי פלאשינג במוסך המרכזי כולל החלפת מסנן שמן. טיפול גדול. הוחלפה משאבת מים וסליל הצתה.

היה עדיף כבר להחליף מנוע.

הרעש הזה בלתי נסבל. אתה מרגיש כאילו אתה נוסע על אוטו של 5 אלף שקל.

באמת צריך להמתין כמה ימים אחרי הפלאשינג ולראות אם התיקתוקים יעלמו? (עברו 3 ימים)

פורסם

פלאשינג נמזג לשמן מנוע, המנוע עובד בדר"כ רבע שעה ואז מרוקנים את תכולת השמן וממלאים שמן חדש.

איך הוא אמור לעבוד אחרי שממלאים שמן חדש??

 

יש חומרי פלאש אגרסיביים יותר ויש פחות מנסיון חלק פותרים את הבעיה וחלק לא.

פורסם

אתה עם ה-307 cc האדומה? אם כן יצא לי לראות את הרכב איפה שאתה חונה בלילה. רכב יפה.

 

לי היתה 307 רגילה עם מנוע כמו שלך. גם לי פעם אחת קרה המקרה של התיקתוקים אבל אני נכנסתי לפלגר בירושלים.

גם שם דיברו על מרימי שסתומים בהתחלה אבל המליצו על פלאשינג והוסיפו תוסף שהכניס שקט למערכת.

 

אחרי הטיפול הזה הרכב חזר להיות שד ושקט..

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לא אדומה. כסופה. אני באמת לא מצליח להבין את הבעיה?! כי שמתי את הרכב במוסך המרכזי וציפיתי שיטפלו בבעיה. מחר זה היום הרביעי והרכב ממשיך לתקתק. מישהו מכיר מוסך טוב באיזור המרכז שיכול לפתור את הבעיה במחיר שפוי???

פורסם

חבל שלא ניתן להשיב להודעות פרטיות משום שלא הגעתי למכסה של 25 הודעות.

לא הבנתי מה המטרה של זה.

אשמח אם gti360 יתכתב איתי פה.

 

הרכב עבר שיפוץ ראש מנוע ב75000ק״מ אצל הבעלים הקודמים שלא בדקו שמן ומים.

כרגע הרכב עם 112000ק"מ עבר טיפול גדול. פלאשינג, מסנן שמן חדש , משאבת מים חדשה ועוד..

עברו 4 ימים ועדיין נשמעים תיקתוקים.

מישהו יכול להמליץ לי על מקום יותר טוב מהמוסך המרכזי?? ובמחיר שפוי?

 

אשמח לכל מידע בנושא. הרעש פשוט מטריד את מנוחתי! :|

 

לילה

פורסם

מוסכים מומלצים בפורום ומתמחים בצרפתיות (לאו דווקא לפי סדר הרישום כי כולם טובים):

א. מוסך אמ הדרך - http://emhaderech.co.il/

ב. מוסך שאפט - http://www.shaft.co.il/

ג. מוסך גבע - http://www.m-geva.com/

ד. אורן שרותי רכב - http://www.d.co.il/80029379/28275/

נשמח אם תעדכן (רצוי בבשורות טובות).

alfa 156 2.5.

  • ספונסר פורום
פורסם

רשמתי לאן כדאי לפנות בהודעה הקודמת.

לצערי לא נוכל לפתור לך את הבעיה דרך האינטרנט ולכן אתה תאלץ להגיע למוסך להמשך אבחון התקלה.

פורסם

מסתבר שהתיקתוקים נובעים ממרים השסתום ובשביל זה צריך להחליף את כל ה16 שסתומים משום שלא ניתן לדעת מי מהם הוא הבעייתי! ככה טוען המוסכניק.

באסה . עלות של דבר כזה קרוב ל2500 שקל.

מה כדאי? לתקן או להשאיר ככה?


×
×
  • תוכן חדש...