Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נזקו של הפלאשינג גדול מתועלתו ! הרכב יתחיל לאכול שמן . יש צורך בהחלפת מרימי שסתומים . כמו שאורן אומר המרימי שסתומים זה בעיה שולית לעומת הבעיה העיקרית שיש בוצה בכל המנוע וצריך לטפל בהקדם דבר הזה אחרת יגרם נזק גדול למנוע ויכול להרס ממנוע .גש לאורן או למוסך גבע ממליץ בחום .

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה לא יודע מה המצב ברכב הספציפי הזה ואם אין בוצה ברמה גבוהה אין שום בעיה לבצע פלאשינג.

 

אני מבצע פלאש לכמה רכבים באופן קבוע לפני טיפול כדוגמת טויוטה קורולה מהשנים הבעיתיות שנה אחרי שנה ואין שום נזילות וצריכת שמן חריגה.

פורסם

הרכב עבר שיפוץ ראש ב-75,000 ק"מ.

לדעתי מצב הבוצה לא כזה חמור, אבל בשביל לראות באמת צריך לפתוח באמת מכסה שסתומים.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

תודה על כל התגובות .

דברתי עם מוסך אורן והם מציעים לנקות את המנוע מבוצה ולהחליף את השסתומים.

ההתלבטות שלי היא כזאת:

אפשרות אחת לעשות את הטיפול ואולי יהיה צורך בהחלפת כל השסתומים או חלקם.

אפשרות שנייה היא לעשות שוב פלאשינג חזק.

הבעיה היא שהאפשרות הראשונה יכולה להגיע ל3 אלף במידה וצריך להחליף את כל ה16 שסתומים. או שיש להחליף רק כמה בודדים ואז המחיר יהיה נמוך משמעותי. הימור.

מה אתם אומרים? התלבטות קשה חברים.

פורסם

Roeiw

יש מצב לדבר איתך בנייד?

משום מה אני לא יכול לשלוח הודעות בפרטי.

אשמח לשמוע ממך איך עושים את זה לפני שאני עושה החלפה של המרימים.

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

ביצוע הפלאשיניג הוא פשוט,שופכים פחית של פלאש איכותי(BG,GUNK...) ומניעים את המנוע לכ 5-10 דקות,כשבניהם משנים את הסל"ד בין סרק ל3000 סל"ד,לאחר מכן מדוממים מנוע,ומאפשרים לו להתקרר מעט(זהיורות השמן עם התוסף יהיה חם מאוד ועלול לגרום לכוויות)

 

מורידים את השמן עם התוסף,מחליפים מסנן שמן,וממלאים שמן סינטטי מלא בחזרה.

 

נוהגים ברכב יומיים,ומגיעים לפרק מרימים הידראוליים..:-D:lol::wink:

 

בהצלחה

אורן

פורסם

אל תשתמש בפלאש של BG אלא בפלאש הכי זבלה שתמצא אלו עושים את העבודה הכי טוב.

 

במקרה ברכב כמו שלך עם תקתוקים רציניים שמתי פלאש של BG נתתי לו חצי שעה! וכלום לא השתנה.

 

הוספתי לו פלאש הכי זול שיש ואחרי 5 דקות הכל הסתדר.

 

גם אם לא יעזור ובסוף תחליף ליפטרים סה"כ עשית החלפה של שמן לא הפסדת כלום.

  • ספונסר פורום
פורסם

לא הפסיד כלום,פרט להחלפת גומיות שסתומים וכל מחזירי השמן במנוע בטווח של 6 חודשים אחרי שימוש חוזר בפלאש מנוע .

אורן

פורסם
אל תשתמש בפלאש של BG אלא בפלאש הכי זבלה שתמצא אלו עושים את העבודה הכי טוב.

 

במקרה ברכב כמו שלך עם תקתוקים רציניים שמתי פלאש של BG נתתי לו חצי שעה! וכלום לא השתנה.

 

הוספתי לו פלאש הכי זול שיש ואחרי 5 דקות הכל הסתדר.

 

גם אם לא יעזור ובסוף תחליף ליפטרים סה"כ עשית החלפה של שמן לא הפסדת כלום.

 

 

 

לדעתי בעל המקצוע מביע את דעתו מהנסיון שלו.

 

 

אם לך לא מתאימה הדעה שלו, סבבה.

מפה ועד להכניס עניין של הפחדה כדי להכניס לקוחות, לדעתי זה מוגזם.

 

אתה מוכן לקחת אחריות כל המנוע של הבחור? אם אחרי פלאש התקתוקים יעלו אבל הרכב יתחיל לאכול שמן, מה אז?

לי היה רכב דומה עם בעיה זהה. אם תופסים את זה בהתחלה, פלאש עדין יעזור מאוד. אם הרכב כבר נשמע כמו מכונת תפירה ישנה אז פלאש זה כוסות רוח למת.

 

 

אלעד.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • ספונסר פורום
פורסם

אין פה הפחדות, יש פה שיתוף במידע סטטיסטי עובדתי, במרבית המנועים האלו נוצרת כמות בוצה לא מבוטלת,שהיא הסרטן של המנועים, לטפל בבוצה באמצעות פלאשינג משול לטיפול בסרטן באמצעות אקמול.

הפורום הזה נועד כדי לעזור לאנשים לחסוך כסף בטיפול ברכביהם וחינוך לתחזוקה מונעת ולא תחזוקת שבר, בכל שרשור שבו יש המלצות שיכולות לגרום נזק ישיר,מחובתנו( בעלי המקצוע) היא להתריע על כך כדי שהקורא יוכל להחליט כשיש בידו תמונה שלמה.

 

לדעתך,קיים סיכוי שבעקבות שימושים חוזרים ונשנים בתוסף פלאש מנוע תהיה התייבשות של מחזירי שמן ואטמים במנוע?

 

אני בטוח שהתשובה שלך כגולש ותיק בפורום היא כן.

 

שבוע טוב,

אורן בן סימון

פורסם

אני פתרתי בעיות כאלו ברכבים האלו ספציפית במצב של האמא של כל מכונות התפירה ופלאשינג פתר את הבעיה בו במקום.

 

הרכבים באים לטיפול שנתי ללא שום צריכת שמן חריגה וללא נזילות.

 

פלאש שיושב ברכב רבע שעה לא מייבש ולא אוכל שום גומיות ושום אטמים.

 

פשוט יותר כלכלי למוסך שיבואו להחליף ליפטרים מאשר פחית של פלאש ב 50 שקל ועוד שמן פילטר ב 200.

 

ברור שבמצב של בוצה חריגה אסור להשתמש בפלאש כי הנזק יעלה על התועלת.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...