Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מי שעוקב אחרי השרשיר על הסברת אופן העבודה עם חומרי בידוד לרכב ע"י נציג STP, יודע שאני כרגע עושה מספר שיפורים קטנים ברכב כגון תיוג חיווט, אוטומציה של מצלמת רוורס, בידוד הרצפה בשכבה נוספת של בולם רעש, השלמת תפסנים בדיפונים ואחרון חביב - שדרוג שלושת הגדולים.

 

מה שאני הולך להראות בשרשיר הזה הוא שדרוג שבחרתי לעשות לשלושת הגדולים ברכב שלי בעזרת כבל 4 גייג'.

 

בנוסף לכך במהלך התפתחות השרשיר אני הולך להעלות לכאן דוגמאות והסברים לחשיבות שדרוג החוטים הללו.

 

ישנם כאלה אשר משדרגים ארבעה חוטים בתא המנוע וישנם כאלה שמשדרגים עד שישה חוטים (מספר הארקות למנוע + סטרטר + אלטרנטור + מצבר)

 

אני אעלה סרטונים אשר מסבירים מדוע באמת השדרוג הזה חשוב לרכב עצמו, למנוע, למצתים, לסטרטר, מחשבי הרכב -> כשדרוג בסיסי שלא קשור למערכת סטריאו.

 

מדוע בחרתי דווקא בכבל 4 גייג'? הרי כבל רתכת 0 גייג' עולה סה"כ 20 שקלים למטר ואני לא זקוק ליותר משני מטרים - התשובות הן:

 

1. האלטרנטור שלי מפיק סה"כ 120 אמפר במקסימום - כבל גייג' יכול להעביר לטווח קצר עד 150 אמפר, אני לא רואה מה הטעם לשים סתם כבל עבה יותר.

 

2. יש לי כבל 4 גייג' בשפע אז בחרתי להשתמש בחלק ממה שנשאר לי.

 

ובכל זאת - זה שאני משדרג את החיווט הרי בשום פנים ואופן לא אומר שהאלטרנטור שלי ייצר יותר זרם -> אבל יהיה לזרם במעגל החשמלי מסלול קל יותר וטוב יותר להגיע לצרכנים הכבדים, בנוסף לכך זה קצת מגוחך לתת למערכת כבל 4 גייג' בזמן שהיצרן נותן למינוס של המצבר כבל דק יותר.

 

נכון לעכשיו שדרגתי רק שניים מתוך השלושה שתכננתי לשדרג והם שני המינוסים:

 

1. מינוס מצבר לשלדה.

2. בלוק מנוע לשלדה.

 

בחרתי בברגים של הבולמים (תמונות יועלו לאחר שאשלים את כל השדרוג) משני צידי תא המנוע היות והברגים הללו אצלי מגיעים ישירות למרכב והם חשופים ומגורדים מצבע.

 

דיוויד האיר והעיר לגבי כך שברכבים רבים ישנן גומיות מתחת לברגים הללו ולכן זוהיא אינה נקודת הארכה טובה. אצלי ברכב זוהי נקודה טובה מאוד.

 

יותר מאוחר אני מתכוון להעלות גם סרטון שמסביר בצורה יפה מאוד כיצד מוצאים נקודת הארכה טובה ברכב.

 

 

אופן ההכנה:

 

נתחיל ברשימת המכולת

 

1. שני מטר של כבל 4 גייג'.

2. בית פיוז.

3. פיוז (אצלי הפיוז הוא 80 אמפר כרגע).

4. שרוול הגנה לכבל - אני בחרתי בשרוול ארוג מתרחב braided sleeve בקוטר 10MM שזה קוטר של כבל 4 גייג' והוא מתרחב עד 12 מ"מ.

5. טרמינלים טבעות לפי קוטר הכבל המתאים - אני הזמנתי 8 טרמינלים של סטינגר עם חור בגודל 1/4 לכבל 4 גייג' סה"כ הייתי צריך שש טבעות.

6. איזולירבנד.

7. בידוד כוויץ.

8. כלי עבודה - מספריים, סכין יפנית, מלחם, פטיש או מלחציים, סט ראצ'ט, מברגה, מקדח קוני, משקפי מגן (תמיד רושם משקפי מגן יש לכם זוג עיניים אחד, תגנו עליו בכל עבודה שאתם עושים), נשמית (גם כן, תגנו על הריאות), קאטר מתאים ופלייר, פן לשיער או אקדח חום - יש לי אקדח חום אבל במקרה של אשתי, יש לה פן שאני מכנה אותו "מולטיצ'ארג'ר 3000" :-D

9. בורג (במקרה שלי) - שאיתו חיברתי את אחד החוטים לבלוק מנוע בנקודה שמתאימה להברגה הזו.

 

קודם כל - הרמתי מכסה מנוע ואיתרתי נקודות לחיבור הכבלים, מדדתי את המרחקים וחתכתי את הכבלים.

 

גילוי בידוד מהקצוות.

 

השחלת הכבל לתוך שרוול הבידוד.

 

מעל שרוול הבידוד השחלתי בידוד כוויץ 15 מ"מ משני צידי הכבל ומיקמתי אותם במרכז שלא יפריעו.

 

(בחוט עם בית הפיוז השתמשתי באיזולירבנד אדום בקצוות של בתי הפיוז בכדי לתפוס את השרוול).

 

על הקצוות מלבישים את גומי הבידוד של טבעות הטרמינלים.

 

מועכים את הטרמינלים על הקצוות הגלויים בעזרת מלחציים או פטיש (4 גייג' אין שום בעיה לעשות עם פטיש, אפס גייג' עדיף עם מלחציים טובים).

 

לקחתי מלחם עם ראש עבה שחומם ל450 מעלות והתכתי כמות נאה של בדיל בכדי לתפוס את הטרמינל לחוט הנחושת.

 

(במקום מלחם אפשר לעשות את זה עם מבער, למען האמת רצוי ובדיל עבה - מלחציים חובה אם אתם בוחרים בשיטה הזו שתועלה בהמשך).

 

הלבשת קצוות הטרמינלים.

 

מיקום הבידוד הכוויץ ושימוש בפן או אקדח חום בכדי לכווץ אותו.

 

פלייר + מברגה עם מקדח קוני - אני בחרתי להרחיב את החורים ובכך גם לגלות קצת מהנחושת של הטרמינל ולתת לו מגע טוב יותר. מכות הפטיש חשפו קצת את פני השטח החלקים של הטרמינלים ולכן לא הייתי זקוק לשיוף רב בכדי ליצור להם שטח מגע טוב יותר.

 

ובסופו של דבר לחבר לרכב.

 

תמונות

------

 

אתם תראו תמונה אחת שמראה כבל 4 גייג' חשוף, עד כמה השרוול המבודד נראה דק במקור וכבל אחד מוכן.

אתם תראו את הבורג שהשתמשתי בכדי לחבר את אחד הכבלים לבלוק המנוע - מצאתי שם הברגה פתוחה שהיא כנראה אופציה למגדש טורבו (יש לרכב הזה דגם גודש רק חבל שלא בארץ)

ואתם תראו את הכבל שהולך להתחבר בין פלוס המצבר לפלוס אלטרנטור.

 

תהנו ותתחילו לשאול שאלות שמעניינות אתכם לגבי נושא השדרוג הזה וחשיבותו (באחד הסרטונים שאני אעלה יהיה הסבר קצר ורמז לגבי רעשי אלטרנטור) ואני מבקש גם מחברי פורום שיש להם ידע עשיר בנושא להצטרף ולהוסיף מידע.

DSC_0280.JPG

DSC_0281.JPG

DSC_0282.JPG

DSC_0283.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרבה עושים את הטעות של הארקה לבורג המרכזי של הבולם, ולא לשלושה שהתכוונת אליהם שמסביבו, למרות שגם הם לפעמים אינם טובים כי הפאנלים האלו מרותכים בשיטת spot welding.

דבר נוסף לדעתי זה בנוגע לעובי הכבל, אמנם האלטרנטור שלך מסוגל להפיק רק 120 אמפר אך ההארקות יעבירו הרבה יותר מיזה, אל תשכח שהמצבר הוא גם מקור של זרם, אז לפחות את המינוס מצבר - שלדה תגדיל ל2 או 0 גייג׳ לדעתי.

פורסם

נראה מעולה עם השרוולים והסופיות, רואים שעשית פה עבודה יסודית.

כמה שאלות :

אם האלטרנטור שלך מפיק 120 אמפר , למה שמת פיוז של 80 ?

אצלי ברכב (וראיתי את זה בכמה רכבים אחרים) יש ברגים שנכנסים ישר לתוך השלדה ממש מתחת למצבר, שאחד מהם הוא גם נקודת החיבור המקורית של המצבר לשלדה, האם יש סיבה שהם לא יהיו נקודת הארכה טובה ?

אני מבין ששדרוג שלושת הגדולים חיוני להרבה מערכות ברכב ולא רק למגברים , אבל האם יש סיבה לשדרג את שלושת הגדולים ברכבים ללא מערכות זללניות ?

שיהיה בהצלחה :)

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

דיוויד

 

נכון אתה צודק, המצבר בהתנעה יכול אפילו להראות של אספקת זרם למעלה מ300 אמפר (אמנם מדובר על משהו רגעי לחלוטין) יחד עם זאת, אם החיווט המקורי והעלוב בתא המנוע מספיק, כל תוספת רק תהווה שדרוג ולא יהיה מחסור גדול כל עוד לא מדובר במערכת שצורכת יותר זרם ממה שהחיווט והאלטרנטור והמצבר מסוגלים לספק.

 

הברגים מסביב למרכז הבולם אצלי מהווים נקודת הארכה מצויינת והם נקיים לחלוטין מכל צבע או ציפוי.

 

סטולרקום

 

כן, אני לא מזלזל בתא המנוע ולכן אני עושה שם עבודה יסודית עם גימור מושלם לחיווט - זה גם נראה טוב אני חייב לציין.

 

בקורולה 96 שלי נסעתי עם שלושה מגברי קיקר זללניים ואילייט 3WAY וסאב 12 אינטש על כבל 4 גייג' עם פיוז 40 אמפר והוא מעולם לא נשרף - גם כאשר מד הדציבלים הראה מוזיקה בלמעלה מ120 דציבל.

 

אני פשוט לא מאמין שמערכת עדינה יותר כמו שיש לי עכשיו אי פעם תצרוך יותר מזה ועוד על כבלים משודרגים עם פיוז 80 אמפר גם על כבל המערכת וגם על כבל השדרוג.



 

עריכה - כן, ישנה סיבה מאוד מוצדקת לעשות זאת, זה בדיוק הסרטון שכרגע אני לא מצליח למצוא שמסביר את העובדה ששיפור הכבלים האלו מאפשר גם למצתים ולסטרטר לקבל יותר זרם בזמן התנעה ובכך לחסוך מהם בלאי ומאריך להם את אורך החיים.

 

 

לגבי נושא רעש אלטרנטור ואיך שדרוג שלושת הגדולים תורם כאן



----------------------------------------------

 

זרם חשמלי דומה בהתנהגות שלו למים, תמיד יעדיף לזרום איפה שיש פחות לחץ (התנגדות) ובמסלול הקצר יותר.

 

זה אומר שכבל עבה יותר וקצר יותר יהווה מסלול טוב יותר.

 

מה קורה ברוב הרכבים? נכון! כבל המערכת עבה יותר מהכבלים בתא המנוע ואז חלק מהזרם שיוצא מהמנוע עובר דרך המערכת לפני שהוא חוזר למקור המתח - ואז מקבלים את הרעשים האלה ואחרים.

 

שדרוג שלושת הגדולים מאפשר מסלול מתח טוב יותר למנוע ולאלטרנטור והסיכוי לרעשים פוחת משמעותית עד אפס.

 

זה עד כדי כך פשוט.

 

כמה סרטונים חשובים ומעניינים:

 

לפני ואחרי

 

http://www.youtube.com/watch?v=AhvTbRO1KEA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

הסבר על מהות השדרוג עצמו

 

http://www.youtube.com/watch?v=p82xRzCr-lc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

איך למצוא אדמה טובה (לא, לא שיעור באגרונומיה)

 

http://www.youtube.com/watch?v=6b_Tw_dUESo&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

דוגמא לריתוך בהתכה של בדיל לתוך נעל הכבל

 

http://www.youtube.com/watch?v=wrajUckwozc&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

יש עוד סרטון נהדר שמישהו עשה שבו הוא רק מאריק את המנוע והמצבר והוא מסביר בצורה יפה מאוד מה החשיבות של כך אבל אני לא מצליח למצוא את זה כרגע, אחד היותר טובים.

 

כרגע אני ממתין לעוד משלוח לפני שאני מחבר את הקו בין המצבר לאלטרנטור (לא רוצה לנתק את המינוס יותר מפעם אחת) ולכן התמונות של תא המנוע ימתינו עד אשר אבצע את כל השדרוג.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

להלן נקודות ההארקה אצלי ברכב:

המצבר הקדמי - זוג כבלים 2 גייג׳ (ישודרג ל0 בבוא הזמן, לא הגעתי לזה עדיין משום מה).

AD57F482-4BB4-44FA-81C6-4C592C65993E-1979-0000012B8E409377.jpg

 

מינוס מצבר-שלדה (נמצא במרכז התמונה, בנקודה המקורית שמחוזקת עם פלאח נוסף)

F0DF467E-96AB-42FD-A317-63B4A6AC44D6-1979-0000012BA08FFD72.jpg

 

מינוס מצבר-מנוע

F2C6042F-ECC6-4238-88F4-073CDBE900D5-1979-0000012BAD849270.jpg

 

ומאחורה 4 מינוסים על המצברים האחורים - שתיים לשלדה, אחד למצבר השלישי בבגאז׳ ואחד למונו.

9516C185-D126-42FF-9ED9-DF9CD8103DB6-1979-0000012CB79056C1.jpg

 

והמינוסים של המצברים האחוריים לשלדה

BCCF685E-B4F7-44C1-AE0A-21AD82B203D4-1979-0000012C94DF82B9.jpg

 

אני מאמין במשפט no such thing as too much. זה לא יכול להזיק ללכת על יותר, אלא רק להועיל (מפחית התנגדות של החוטים ובכך פחות נפילות מתח, העברת מתח וזרם בצורה יותר יעילה)

פורסם

דיוויד אצלך זה מתבקש פשוט ועשית שם עבודה נהדרת.

 

תעלה בבקשה גם את התמונות של חיבור המצבר אלטרנטור אם אתה יכול.

 

אני רוצה שהשרשיר הזה יכנס לFAQ בסופו של דבר כי זה א-ב למערכות סטריאו ושיפורי רכב שהם פשוט בגדר חובה בעיניי גם ללא קשר למערכות סטריאו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בשמחה!

תמונה הזו יש כמה דברים, פלוס מצבר לאלטרנטור (הכבל הכחול) וכבל מתח ראשי 0 גייג׳ שמגיע למצברים האחוריים. חשוב לציין שהכבל הזה מוגן על ידי 2 פיוזים, מכיוון שיש מתח חיי בכל צד.

73859390-B2CE-4C0B-9EA6-D3F04A8EA434-2121-0000013A713CA36D.jpg

 

זה הכבל 2 גייג׳ שמגיע לאלטרנטור - עובר צמוד לקיר אש מסביב למנוע ומאחורי הקופסת חשמל. הכבל אינו מוגן ע״י פיוז, למרות שאפשר להתקין אחד למי שיש לו חשש לאסון. אני לא רואה בזה כדבר הכרחי מפני שהכבל עובר במקום שאין סכנה להמסת הבידוד או קצר.

B5603D2E-DABA-4517-B768-03E2DD349FE6-2121-0000013A8A92BCDC.jpg

 

ולבסוף הפיוזים מאחורה, אחד למונו ואחד בקצהו השני של הכבל מתח שציינתי מקודם.

71E74BBC-ED12-4621-9229-74A59ABA07F8-2121-0000013E93AE7685.jpg

פורסם

איך אומרים בשפה המקצועית? אופס?!?



 

הבוקר הרכב לא הניע, גמור, מת! :-D

 

אחרי אבחנה שבוצעה בזמן התנעה עם כבלים בעזרתו של שכן יקר (וחבר פורום ובעל מקצוע שמתעסק המון עם חשמל)

 

הנעל כבל של המינוס של המצבר רופפת.

 

כנראה לא שמתי לב ולא חיזקתי אותה מספיק - נתתי לה חיזוק נוסף בבוקר אבל נראה שצריך להחליף אותה בהקדם אפשרי.

 

במעקב...

 

זו כבר תהיה הזדמנות טובה להכניס את הכבל בין האלטרנטור למצבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה דעתכם על אחד כזה אפרופו?



 

http://dx.com/p/car-sunshade-board-solar-powered-panel-auto-car-battery-charger-with-suction-cups-100899?item=7

 

לא למצברי AGM לדעתי אלא רק למצברים רטובים (מצברי חומצה).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לדעתי זה מספיק.



 

אם אתה חונה מתחת לשמיים (בעבודה למשל יש לי חניה מקורה, בבית לא) אז במהלך היום המצבר שלך נטען טעינה איטית.

 

סה"כ המצבר שלך לא מאבד יותר מכמה עשרות מיליאמפרים בכמה שעות.

 

למשל - בסוף נסיעה המצבר שלי על 12.8 או 12.7 - בבוקר למחרת אם לא הזזתי את הרכב המצבר על 12.45 בערך סה"כ 350 מיליאמפר הלכו לאיבוד על החזקת כל המערכות שאמורות להיות בסטנד-ביי.

 

אם המטען הזה מחזיר למצבר 450 מיליאמפר בשעה - אין שום סיבה שתאבד משהו - להפך, המצבר יטען...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דיוויד תעלה את התמונות של המינוסים של ג׳וניור.

אדי תתחדש.

.Hu :eclipse sound monitor. Comp:morel supremo prototype

.Sub:hertz Mille ml3000. amp:audison thesis quattro

פורסם

למה לדבר על המינוסים של גו'ניור

:-D

 

תראה דווקא את הפלוסים שלו - תהיו חיוביים אנשים :-P:-P:-P

 

תודה! עדיין ממתין לשטיחונים שיגיעו לפני שאני מנתק מינוס מהמצבר - רוצה לעשות זאת בפעם אחת ולגמור עם זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הושלם היום שדרוג שלושת הגדולים.

 

אני לא יכול לאמר בוודאות שזה עשה שינוי כלשהוא, הרכב מתנהג בדיוק אותו הדבר כמו מקודם.

 

מה שאני כן יכול לאמר זה שהמערכת נשמעת עכשיו הרבה יותר טוב, אבל זה יכול להיות גם רק בגלל שבודדתי את הרצפה, למרות שזה לא נראה ככה ב100 אחוז כי ההרגשה היא שלמערכת יש עכשיו יותר כוח וביצועים יותר טובים גם כאשר הרכב עומד במקום.

 

אבל רוב הסיכויים שזה הכל הודות לבידוד הרצפה, יחד עם זאת, ביצעתי את אחד השדרוגים המתבקשים למערכות חשמל לרכב.

 

בתמונות אתם תראו את החיבור לפלוס של המצבר ולפלוס החשוף כרגע (יתוקן בהמשך) של האלטרנטור.

 

היה מאוד קשה לפתוח את ההידוק באלטרנטור, אפילו עם ראצ'ט התקשיתי אבל בסוף הכל הסתדר.

 

כבל הפלוס עובר במסלול שבו הכבל מורחק מחום מנוע ישיר ותפוס בין כבלים אחרים. הפיוז נמצא לא רחוק מהמצבר.

 

 

סה"כ

 

1. מבורג בולם שמאלי לרגל מינוס מצבר.

2. מפלוס מצבר דרך בית פיוז לפלוס אלטרנטור.

3. מבלוק מנוע דרך בורג שהושלם עבור כך עם שני אומים לבורג בולם ימני.

 

שאלות חופשי, תהנו מהתמונות.

DSC_0324.JPG

DSC_0325.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכם ,

האם יש סרט או מדריך "לשלושת הגדולים" במאזדה 3 2005 ?

 

תודה רבה .

hyundai elantra 2017

amp- hifonics titant xi6408

amp- hifonics titant xi7508

sub- hifonics atlas - 600w

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...