Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תסלחו לי על ההקפצה חברים - אבל הנה הודעה פרטית שקיבלתי ממקס



 

"בואנה אני רואה שלמדת ללקק,אם אני שואל שאלה שהתוכן שלה "משעמם לך" וכבר מזהירים אותי אז לאן התדרדרנו,מפה אתה יכול להעיף אותי אבל נראה מה תעשה במפגש,אומר לך דבר אחד-אולי יש סיבה לזה שאתה אומר שלא אוהבים אותך כי אתה מתנהג כמו זבלון לקקן,כל עוד אני בתחום מבחינתי אתה פסול כבן אדם,וברגע הראשון שתבוא למפגש שאני אהיה בו אני אגרום לך לעזוב ולחשוב שוב אם כדאי לך לבוא,ואני לא מתכוון שאני אהיה אלים פיזית כי יצאתי מהגיל הזה,אני פשוט אשבור אותך מילולית מול כולם וחוץ מלנסוע הביתה לא ישאר לך מה לעשות,אז תחשוב מה העמדה שלך בפורום ותחשוב טוב למה לא אוהבים אותך.יום טוב לך."

 

 

עכשיו בבקשה - אל תגידו לי דברים ש"רק נדמה לי"

 

הנהלת הפורום - אני מבקש - לא לתת יותר יד למפגשי מרכז, אולי זה מה שצריך לקרות בכדי לגרום לכם להבין מה קורה שם מתחת לפני הפורום.

 

הפסדתם בזה הרגע (בעיקר מהמפגשים כרגע) חבר פורום שמאוד אוהב את התחום, כן לא מתבייש לאמר שאני נחשב גורו - ההפסד הוא שלכם, לא שלי.

 

 

ומקס - אני מדבר על אלימות מילולית באותה מידה שאני מדבר על אלימות פיזית! זה גרוע כמעט באותה מידה ותן לי להסביר לך משהו - איפה שיש אלימות מילולית, יש אלימות פיזית.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואי ואי נראה לי נסחפתי,לך תזיין את עצמך

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

ואי ואי איזה בחור קשוח מי שרשם לך,אבל lanosforce נראה לי אתה לא אוהב את הבחור ובגלל זה אתה ככה,אני כמובן לא יודע מה היה אבל לא ראיתי בשרשור הזה שהוא התערב לך במשהו

פורסם

XION - אתה רציני?



 

אני מכיר את הבן אדם שנים - אני יורד עליו כאן בפורום כשהוא רושם שטויות (אוי והוא רושם המון מהן) אבל אני יורד על השטויות שהוא רושם ולא נכנס איתו לפסים אישיים ובוודאי שלא מתבטא מולו באלימות מילולית.

 

הוא פשוט איבד את הגבולות של טעם הטוב, לאחרונה הוא התחיל להתערב המון בתגובות שלו במה אני צריך לעשות עם הממון שלי ועם המשפחה הגרעינית שלי וזה כבר חצה אצלי גבול מאוד ברור וביקשתי ממנו בפומבי לא לעשות זאת שוב.

 

בשרשיר הזה הוא שוב הזכיר את הבית שלי וביקשתי ממנו בצורה פשוטה, ברורה - לא להתערב בעניינים שהם לא שלו.

 

לא זלזלתי בו.

לא העלבתי אותו.

לא קראתי לו בשמות גנאי ותארי גנאי ובטח שלא בצורה גזענית.

 

הוא פשוט "התחרפן" - לא יודע מה קרה לו אבל למען האמת גם לא איכפת לי.

 

אין לזה מקום וזה הועלה ישירות להנהלת הפורום.

 

תשמע - אני לא שה תמים אבל לאורך שנים זה חוזר על עצמו ועכשיו שוב, מעליבים אותי, פוגעים בי באופן אישי וגם מאשימים אותי כמחרחר ריב

 

איפה ראית אותי כאן עושה דבר כזה?

 

למה אתם כל הזמן באים אליי בטענות כשיש כאן חבר פורום שללא שום הצדקה מתבטא באלימות? בגזענות.

 

תתעוררו כבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תראה אתה בעצמך עכשיו רשמת שאתה יורד על הבן אדם בפורום,ושנית באמת שלא ראיתי שהוא עירב בשרשור הזה את הבית שלך או את המשפחה שלך אלא אם כן אתה יותר חכם ממני ותוכל לצטט את הבחור

פורסם

עזוב,



 

זה היה בשרשיר של אחד ממפגשי מרכז האחרונים ואני ממש לא הולך להיות עורך דין עכשיו.

 

מה שקורה כאן בצורה גורפת עם השנים היא שיש כאן הרבה מאוד חברי פורום ששספגו ממני ביקורות מאוד חריפות על שטויות שנרשמו עד שהתחלתי פשוט לבקש גיבוי מדעי לדברים שנרשמים.

 

וכן - אי אפשר שלא לחטוא בלרשום שטויות בהרבה מאוד מקרים, אבל בדק עצמי, לעשות שיעורי בית זה דברים שניתן לעשות.

 

עם השנים, כמעט אף אחד מכל אותם חברי פורום לא טרחו בכלל להביא כלשהוא גב אמיתי לדברים שהם רושמים ובמקום זה המטען השלילי כלפיי הלך וגדל והמטענים האלה נשארים שם ולא נעלמים.

 

וזה הולך וגדל וגדל וגדל עד שיום אחד זה מתפוצץ לך בפנים.

 

אם תחפש היטב לגבי מקסקומה ואני לא אומר מקס אני אומר מקסקומה בכינוי שלו בפורום - אני תמיד צחקתי בצורה מופרזת על פליטת פה שלו לגבי חיתוך של סאב וופר לשניים ולאחרונה הוא רשם שטות איומה לגבי סיבות לשדרג לסט שלושה חלקים ותיקנתי אותו - תיקנתי אותו בחריפות.

 

במקום פשוט לבדוק את עצמו הוא התחיל להגיב כלפיי בפסים אישיים שקשורים למשפחה שלי ועכשיו זה הגיע לכאן.

 

 

חוץ מזה - מה רשמתי? שלא יתערב בעניינים שהם לא שלו? - נכון מאוד!

 

מה מעליב כאן? מה מזלזל כאן?

 

והדברים שבאו אלי מכוונים אחרים של חברי פורום שללא הרף רושמים כאן שטות אחרי שטות אחרי שטות אחרי שטות - אחד מהם, הובהר לו בפומבי על-ידי כי בכל פעם אשר יכתוב שטות, אבקש ממנו להביא את המקורות שלו לסיבות שבגללן הוא רשם את הדברים - נחש איך העניינים התגלגלו?

 

 

עכשיו - אתה יכול כמובן לאמר לי להפסיק לתקן אנשים או לא לקחת עליי את הכובע של המבקר - אבל זה בדיוק הדברים שאח"כ בגללם חברי פורום אחרים נופלים קורבן לשטויות שנרשמות כאן ומוציאים הון תועפות על כלום.

 

זה בדיוק הדברים שבגללם אני כנראה אחרון הוותיקים שעדיין כותבים כאן בנושאי סאונד.

 

 

איפה ראית מישהו מעלה כאן מדידות חדר?

איפה ראית משיהו עושה כאן שיעורי בית ברמה של אוניברסיטה לגבי בידוד רכב?

 

או כל נושא אחר שהוא א-ב של הפורום הזה?

 

פתחתי כאן שרשור שקשור לשדרוג מאוד חשוב בתחום הזה - נכנס חבר פורום אחר ורושם משהו - אני מבקש לא לגלוש לשם כי זה לא עניינו ואכן זה נכון זה לא עניינו - ואני מוצא את עצמי -> לקקן, פלצן, מאויים לשבירה מילולית

 

ואתה עוד לא ראית הודעה נוספת שהגיע ממנו שהיא כבר גזענית נטו מצחיק שזה מגיע ממישהו שהוא מחבר העמים הסלביים בדיוק כמוני :? בעצם - עצוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני ביקשתי ציטוט ולא נתת לי,אבל לא משנה כנראה יש פה באמת אנשים שכפי שאתה טוען לא אוהבים אותך,ולפי דעתי אתה צריך לתקן את המצב ולא להגיד טוב נו שיהיה,מי שלא אוהב אותי שילך ...כי זה בעצם מה שמקס עשה כמו שהבנתי ותראה לאן זה הוביל,אנחנו צריכים להשתלב פה וגם אם צריך להתגמש אז עושים זאת ולא מראים את האני האמיתי שלי ומי שלא מתאים אז ש...אני מניח שאני עוד אראה שטויות ואבין על מה מדובר,אני בנתיים חדש בפורום אבל בתחום יש טיפונת נסיון

פורסם

XION

 

הלוואי וזה היה כל כך פשוט אבל מדובר כבר במטען של שנים.

 

לא, מה שאני עושה במקום זה פשוט להסיר את מפגשי הפורום מהחיים שלי, כי זה מסוכן.

 

אנשים מאבדים היום את החיים שלהם על שטויות וזה קורה על ימין ועל שמאל ובסופו של דבר שטות כזו עוד עלולה לקרות במפגשים ואם כבר זה יקרה, זה כנראה יקרה איתי.

 

לא מחפש את זה, לא מעוניין בזה - זה כבר לא בשבילי.

 

מהפורום לבינתיים אני לא אפרוש כי זה סוג של "אינפוזיה" עבורי שמאפשרת לי להוריד מעצמי עומסים שקשורים לעבודה (צריך כל הזמן למצוא ללקוחות פתרונות יצירתיים וזה עוזר לי לשבור את הריכוז ולנוח - היום משום מה יום שקט במיוחד :shock: עבורי)

 

אבל אם בכל פעם שאני אכתוב כאן משהו או בשרשיר מסויים מישהו יכתוב שטות ובמקום לתקן את עצמו - יתקיף אותי, זה לא יעבוד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תסלחו לי על ההקפצה חברים - אבל הנה הודעה פרטית שקיבלתי ממקס



 

"בואנה אני רואה שלמדת ללקק,אם אני שואל שאלה שהתוכן שלה "משעמם לך" וכבר מזהירים אותי אז לאן התדרדרנו,מפה אתה יכול להעיף אותי אבל נראה מה תעשה במפגש,אומר לך דבר אחד-אולי יש סיבה לזה שאתה אומר שלא אוהבים אותך כי אתה מתנהג כמו זבלון לקקן,כל עוד אני בתחום מבחינתי אתה פסול כבן אדם,וברגע הראשון שתבוא למפגש שאני אהיה בו אני אגרום לך לעזוב ולחשוב שוב אם כדאי לך לבוא,ואני לא מתכוון שאני אהיה אלים פיזית כי יצאתי מהגיל הזה,אני פשוט אשבור אותך מילולית מול כולם וחוץ מלנסוע הביתה לא ישאר לך מה לעשות,אז תחשוב מה העמדה שלך בפורום ותחשוב טוב למה לא אוהבים אותך.יום טוב לך."

 

 

עכשיו בבקשה - אל תגידו לי דברים ש"רק נדמה לי"

 

הנהלת הפורום - אני מבקש - לא לתת יותר יד למפגשי מרכז, אולי זה מה שצריך לקרות בכדי לגרום לכם להבין מה קורה שם מתחת לפני הפורום.

 

הפסדתם בזה הרגע (בעיקר מהמפגשים כרגע) חבר פורום שמאוד אוהב את התחום, כן לא מתבייש לאמר שאני נחשב גורו - ההפסד הוא שלכם, לא שלי.

 

 

ומקס - אני מדבר על אלימות מילולית באותה מידה שאני מדבר על אלימות פיזית! זה גרוע כמעט באותה מידה ותן לי להסביר לך משהו - איפה שיש אלימות מילולית, יש אלימות פיזית.

 

אדי,

תודה לך שוב פעם שאתה מוצא דרך להרוס משהו בפורום הזה.

ואל תבוא לי עם התירוצים של "הוא התחיל והוא אמר". יכולת טוב מאוד להתעלם ממשפט אחד בודד שהוא כתב לך, שעם כל הכבוד באמת הייתה חתיכת חפירה על שלושה כבלים מסכנים. אבל זה לא העניין.

הצלחת לנפח את זה ועכשיו אתה הולך להרוס משהו שאני וחבריי עבדנו קשה מאוד לשמור עליו - מפגשים בחסות הפורום.

יש לך בעיה עם מקס? התגובות שלו מפריעות לך? תתמודד עם זה בפרטי. ואל תיקח כל ביקורת קטנה כלפייך כלכך קשה.

רק חסר לי שתרוץ למנהלים לבקש מהם לחסום אותי על ההודעה הזאת.

קח את זה לתשומת ליבך, תחשוב על תוצאות המעשים שלך פה. כי בסופו של דבר אם יש מטען שלילי כלפיך יש לזה גם סיבה טובה מאוד.

 

פה נגמר החלק שלי בדיון הזה.

יום טוב.

דיוויד

 

נ.ב.

בבקשה בלי הודעות פרטיות על הנושא הזה. זה הגיע לי עד הפיוז כל השטויות האלו.

פורסם

1+ לכל מה שנכתב מעלי,גם אני הרבה מתעלם,מה לעשות?זה החיים

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

דיוויד



 

אני אהיה ילדה טובה ואשתוק על הכל.

 

אז זהו - שלא.

 

יש גבול לכל דבר שאנשים יכולים לאמר ולצורה שהדברים נאמרים בה ובארץ הזאת לאנשים אין גבולות לחוצפה.

 

ולגבי המפגשים - אמרתי את דעתי, אתה לא תראה אותי שם.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתה לא קראת מה הוא רשם?

אדי אני לא מכיר אותך אישית, אין לי שום דבר נגדך, אני רואה אותך כאחד שמבין ויודע ה-מ-ו-ן, ככה שאתה לא צריך לראות את התגובה שלי נגטיבית (:lol:) לחלוטין.

 

דיויד רשם לך במפורש: "יש לך בעיה עם מקס? התגובות שלו מפריעות לך? תתמודד עם זה בפרטי."

ואתה ענית- "אני אהיה ילדה טובה ואשתוק על הכל. אז זהו - שלא."

 

אך אחד לא ביקש ממך לשתוק. *תסתכל על הציטוט בשנית

אז שוב- יש לך בעיה עם מקס? תפתור אותה עם מקס. אין סיבה שתפנה למנהלי הפורום לגבי מפגשי דרום רק כי יש לך בעיה עם מקס.

JL Audio

פורסם

אם לך מותר להביע דעתך ולהיות חריף אז מותר גם לאחרים.

אבל ברגע שמישהו מעביר עליך ביקורת אתה נהיה תוקפני ורץ להנהלה.

זה הבעיה שלך.

פורסם

אני מכיר את מקס אישית, רואה אותו כל יומיים בערך.

זה לא איומים. זה להעמיד מישהו במקום. לא יותר מיזה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...