Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר כמה שנים לא הגבתי בפורום הזה.

 

והנה הסיבה, כל הריבים המיותרים האלה.

פשוט ביזיון.

 

כמה ציטוטים של אדון אדי גכט:

 

"קופסת שרצים" - אדי גכט

"מי שמחפש אותי יכול למצוא אותי בקלות עכשיו כשיש לו מידע מלא" - אדי גכט

"אני לא בא למפגשים כי אנשים שם שונאים אותי ומחפשים אותי" - אדי גכט

"מקס העליב אותי, אני מבקש לבטל את המפגשים לאלתר" - אדי גכט

"הוא מתערב לי בחיים הפרטיים, אז אני מבקש שיחסמו אותו" - אדי גכט

"אני גורו ואתם שרצים" - אדי גכט

"החכמים של הפורום ברחו בגללכם" - אדי גכט

"חבורת הזבל" - אדי גכט

"ישראל את ישראל רמאים בע"מ" - אדי גכט

 

אז אדון גורו אדי גכט, אם היית טורח לבוא למפגשים היית רואה כמה שכולם שם נהנית להיות אחד עם השני.

אלימות לא הייתה ולא תיהיה. נקודה!

 

אם תבוא חודש הבא למפגש תראה שאף אחד לא יריב איתך ובטח שלא ירביץ לך.

וגם מקס עם כל הגודל שלו, אחד האנשים היותר בוגרים שאני מכיר. אלימות - לא בשבילו.

נכון, הוא יכול להגזים לפעמים, אבל כך גם אתה.

נכון, הוא מעצבן לפעמים והוא מאוד עקשן, את מי זה מזכיר לך אדון אדי גכט??? נכון מאוד, אותך!

אז במקום לחשוב שכולם שונאים אותך, תבוא למפגש וכל מי שיש לך בעיה איתו - תפתור אותה אחת ולתמיד.

 

למדתי ממך המון, וחבל לי שאתה מתנהג כמו ילד בן 6 שחש מאוים ולא רוצה ללכת לבית הספר כי הוא מפחד שירביצו לו.

רמז: אנחנו כבר לא בני 6 ואנחנו לא ערסים, אף אחד לא ירביץ לך!

 

צא מהבועה שלך ותבוא למפגש מרכז הבא ותווכח בעצמך שגם מי שנראה לך "מאיים" לא באמת מאיים עלייך כמו שהוא פגוע ממך.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הביזיון שלומי הוא שאתה מכניס לי מילים לפה ומתיימר להיות חבר בו זמנית.



 

איפה אי פעם אמרתי "אני גורו ואתם שרצים"

 

איפה אמרתי שאני מבקש שיחסמו חבר פורום כי הוא מתערב לי בחיים הפרטיים - ביקשתי שיחסמו אותו כי הוא השתמש בביטויים כמו "פלצן" ו"אשבור אותך" והבן אדם בסופו של דבר גם לא הפסיק לשלוח לי דברים בהודעות פרטיות שאם אתה היית קורא אתה היית מקיא.

 

אם אתה מצוטט אל תכתוב מהראש - אני לא זוכר שאמרתי פעם דבר כזה.

 

אם זה נכון וזה נכתב במשפט אחד ביחד אז אני צריך לבחון את זה אבל אם זה דבר שאתה כתבת כי זה מה שאתה מבין - אז גם ההבנה שלך לוקה בחסר וגם אתה מוציא דיבה.

 

 

אני מבקש - אל תכניס לי מילים לפה - את זה אני עוד מבקש בפומבי בבקשה.

 

כשהשרשיר הזה - ינעל, ימחק, ידעך - אני אפסיק להגיב כאן בכלל.

 

אתם כנראה לא ממש מכירים אלימות אם אתם כושלים להבין שאיפה שיש אלימות מילולית - יש אלימות, נקודה.

 

 

 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שלום אדי

מהצד ורק מהצד! הדעה שלי היא שאתה צריך טיפול (ולא לא איכפת לי שיחסמו אותי כי החיים שלי פשוט לא יעצרו!! הפורום הוא לא מרכז החיים שלי )

 

לפי מה שזה נראה אתה מבוהל מעצמך חושב שכולם מחפשים אותך ואובססיבי בקטע מדהים!

 

עצוב לי שבמקום שבן אדם מבוגר שכביכול בנה לעצמו רזומה מפואר של ידע נרחב מאוד ומנסה לתרום ולפתח את תחום האודיו לרכב בארץ. מתעסק בשטויות... פשוט עצוב

עצוב שאתה כל הזמן חושב דעות קיצוניות ומופרחות שבונות לך נקודת מבט מעוותת! על דברים שאתה בכלל לא מכיר

אתה מכליל קבוצה מאוד גדולה שגדלה לקהילה שלמה בגלל בן אדם בודד

 

ובמקום לפתור את זה כמו שצריך! אם בכלל להתייחס לשטיות האלה (שזה בכלל בזבוז זמן) אתה אשכרה פותר אותם בפורום מאחורי מקלדת

 

בקיצור הבעיה היא לא בנו היא כניראה איפה שהו עמוק אצלך (ואני לא מדבר על הבעיות עם מקס)

פורסם

לכל ה"חברים" שקופצים כאן אחד אחרי השני לתקוף אותי.



 

תנו לי לסכם לכם את זה בצורה מאוד פשוטה.

 

 

ברגע מסויים בשרשיר הזה מקס נכנס עם הערה מאוד עוקצנית שנכנסה לתוך החיים הפרטיים שלי.

 

ביקשתי ממקס דבר מאוד פשוט - וזה כל מה שביקשתי ולא הוספתי שם מילה אחת נוספת - ביקשתי ממנו לא להעסק בעניינים שהם לא שלו.

 

זה כל מה שביקשתי

 

מאותו רגע, מקס וכמעט כל חבר פורום אפשרי אחר התפוצץ עלי כאן.

 

קיבלתי איומים, קללות, גנאי, הכניסו לי מילים לפה ומה לא.

 

 

 

למה פניתי להנהלת הפורום? - כי זה הדבר הבוגר והנכון לעשות.

 

אין לי מה לדבר או לנסות לפנות בהודעה פרטית לחבר פורום שאומר לי "אני אשבור אותך מילולית"

 

תתבגרו - זה לא בית ספר יסודי כאן שלא מלשינים על חבר. זה בן אדם בוגר שלא יודע להתבטא - אין לזה מקום כאן.

 

 

לסיכום ובזה אני נפרד מכם

 

אם אני לא יכול לדרוש לכבד את החיים הפרטיים שלי (וזה כל מה שנעשה כאן) ובתמורה כל חבר פורום אפשרי אחר מוסיף את דעתו לנושא.

 

אני לא רצוי כאן! אין לי עם מי לדבר כי גם ככה אף אחד לא מקשיב ולא מנסה להבין מה באמת קרה כאן.

 

ואם זו הקהילה שאני מתמודד איתה בפורום זו גם הקהילה שאני פוגש במפגשים.

 

שלום ולא להתראות.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...