Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקס,

אתה מוכן להפסיק להתעסק בעניינים שהם לא שלך?



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז כנראה שבנושא הזה תכנון תא המנוע של הגולף יותר סלחני, החלפתי את המינוסים לגמרי ורק את הפלוס שמתי בנוסף לקיים בלי להתאמץ ובלי צורך להגיע מתחת לרכב.

פורסם

אתה עדיין לא הבנת מה רשמתי או שלא קראת,זה שיש לך סכיזופרנייה זו לא בעיה שלי,אתה ריגשי יותר מידי,וברגע שתגיב אלי בזלזול אז מין הסתם אני אשתמש בצואה וברמה נמוכה כמו שאתה אומר,תפסיק לחשוב שמישהו כועס אליך או רודף אותך,לפי דעתי אתה זה שצריך להירגע ולא אני,תפסיק לקחת כל דבר ברצינות,כבר דיברתי איתך על זה,מוזר שרק אתה חושב ככה,אני דווקא מאוד מחובר לאנשים בפורום וגם תורם ידע שלי אם מישהו צריך,סליחה שאני לא ברמה שלך

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

מקס



 

ביקשתי ממך לא להזכיר את הבית שלי או כל דבר שקשור לעולם הפרטי שלי - זה לבקש ממך לכבד אותי

 

זה לא לזלזל בך - זה לבקש ממך לא לדבר על הבית שלי - זה לא עניינך.

 

ולא - זה לא מצחיק אותי גם אם אתה התכוונת לצחוק איתי.

 

וזה לא קשור לזלזול זה קשור לזה שאני שם את הגבולות שלי כאן.

 

לא יודע איפה ראית שזלזלתי בך כאן אבל התגובה האחרונה שלך היתה אלימה - וזו גם הסיבה שבגללה אני באמת כבר לא מתקרב למרכז כי בכל צחוק יש קצת אמת ובסופו של דבר מתחת לפני השטח יש מולי הרבה מאוד מטען שלילי אצל לא מעט מחברי המפגשים שעדיין מגיעים למרכז ואני יודע איפה אני לא רצוי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מי אמר שאתה לא רצוי?

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

אדי, אם אני מבין נכון, מקס ציטט את ההודעה הארוכה והמפורטת שלך, וטען שיש לך הרבה זמן פנוי.

השימוש במושג "בית" לא מתכוון לבית עצמו, אלא לשעות הפנאי. ככה שאין לך מה לקשר את המילה עצמה עם הפרטיות החשובה לך בנושא.

 

מקס, זו באמת הודעה עם ביקורת בונה או רלוונטית לנושא?

מתחדשת*

פורסם

זה בדיוק העניין - שלאף אחד אין את האומץ לאמר את האמת בפנים אז אני אומר אותה בשביל לא מעט חברי פורום.



 

אני לא רצוי שם בקרב הרבה מאוד חברי פורום.

 

אני לא יודע מה קורה לך אבל רגע אחד אתה מדבר על הנושאים הפרטיים שלי שלא קשורים אליך והם לא מעניינך, רגע שני אתה משליך עליי צואה ורגע שלישי אתה אומר לי ברוך הבא למפגשים.

 

פתחתי את השרשור הזה בכדי לחלוק ידע ולמען האמת היה לי כאן את הדיון הכי נעים שהיה לי אי פעם עם אודי מזה שנים אני חושב.

 

אני מקווה שמהרגע שאתה הגבת את התגובה הלא קשורה הזו פשוט ימחקו מהשרשיר הזה את מה שלא צריך להיות בו.

 

רומם - אני ביקשתי בעבר ממקס לא להפנות יותר תוכן שקשור לבית שלי או למשפחה שלי - הוא יודע את זה, בגלל זה ביקשתי ממנו לכבד את זה.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

גם אני קצת מתקשה להבין מה לשרשור ולמפגשים.

אבל אני גם מקווה שמקס לא התכוון בתגובה שלו בצורה שהבנת אותה.

 

עכשיו קח אויר, ותמשיך לתת בראש.

מתחדשת*

פורסם

אני בטוח שהוא לא התכוון וגם היתה לי הרגשה שהוא רוצה לצחוק אבל אני ביקשתי ממנו לכבד אותי עוד מאז הפעם הקודמת ולא לגלוש לפסים אישיים.



 

ולא כתבתי שום דבר מזלזל או מעליב פשוט ביקשתי ממנו לא לגלוש לנושאים שהם לא מענייניו.

 

ולגבי המפגשים - מצטער, לא בזמן הקרוב.

 

בשרשיר הזה אפשר לאמר כבר המידע הועבר הלאה - אני עדכנתי אותו במה שקרה מאז בגלל שהוקפץ.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ופעם נוספת, אודי - תשים לב מי ניבל את הפה ובכלל התחיל ממקום שלא היה צריך להיות בו מלחתכילה.

 

זה חבל לי וכואב לי בדיוק כמו שזה מצער ומעיק עליך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה בדיוק העניין - שלאף אחד אין את האומץ לאמר את האמת בפנים אז אני אומר אותה בשביל לא מעט חברי פורום.



אני לא רצוי שם בקרב הרבה מאוד חברי פורום.

קודם כל כדאי שחברי הפורום יגידו בפנים צריך לבוא למפגשים,בדיוק את מה שאתה לא עושה כי אתה חושב ששונאים אותך ובכל דרך אפשרית מנסה להכניס גם אותי לרשימה,שנית מי אמר לך שאתה לא רצוי,אני עוד לא שמעתי ממישהו חוץ ממך על דבר כזה ושלישית אם יש לך הרגשה כזאת אז בטח יש סיבה,מצטער אני לא יודע פרטים,נעלמתי לכמה שנים מהתחום,אולי הסיבה היחידה היא שאתה מרגיש מאויים(רק אתה מרגיש ככה דרך אגב)ישר רץ להנהלה לדווח על מישהו שאתה מתרגש ממנו.ככה תחסום את כולם והנושאים היחידים שתפתח יהיו ברמה של כיתה א' כי לא ישארו חברי פורום עתיקים,ותיתן המלצות איך להתקין מצלמות רוורס,מי יודע אולי אתה מתכנן לפתוח עסק בזה,לא יודע,ושנית אני לא התכוונתי לבית שלך ולחיים הפרטיים אלא כמו שציין הבחור אחרי,מוזר אבל אני רואה שיש אנשים שרואים למה התכוונתי בפועל לעומתך

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

LANOSFORCE למה אתה חושב שהמקס הזה מנסה לפגוע בך,קראתי את כל מה שכתבת,סחתיין על המידע,לא ראיתי שהוא דיבר על בית שלך או משהו בסגנון,ונראה לי עדיף שתתעלם מכל השטויות הללו

פורסם

ובסופו של דבר מתחת לפני השטח יש מולי הרבה מאוד מטען שלילי אצל לא מעט מחברי המפגשים שעדיין מגיעים למרכז ואני יודע איפה אני לא רצוי.

 

אמרתי לך לבוא למפגשי צפון....

 

 

הדיון על שלושת הגדולים היה יותר טוב.

 

נראה לי שאני יעשה את שני הגדולים שנותרו לעשות מחר.

SCANSPEAK

פורסם

כמו שאמרתי, אם הקיץ הזה אני אגיע לאחד המפגשים - זה יהיה מפגש צפון.



 

הבעיה היא להגיע לכל הרוחות - יום שישי צהריים-ערב ובשביל מישהו שהוא לא רווק, לא מהצפון - זה הרבה יותר בעייתי משנראה לעין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...