Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיברקלאב!


פיברקלאב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עבר זמן מה מאז התעדכן לו השרשור, אך זה ממש לא בגלל שחברי פיברקלאב שקטו על השמרים. רחוק מכך.

בעזרתם האדיבה של חברי המועדון, אותרה עבורי כרמל דוכס לפני זמן מה.

היום נעשתה, בשעה טובה, העברת בעלות, אך זוהי רק תחילת הדרך...

הופתעתי לגלות עד כמה מדהימים חברי פיברקלאב (או לפחות עד כמה הם היו מדהימים בטרם צירפו אותי לשורותיהם), עד כמה עזרה שלא למטרת רווח אישי היא דבר אפשרי ועד כמה חברות וירטואלית יכולה להיות חזקה ולצאת מהתחום הווירטואלי בקלות.

 

אני מצרף טעימה קטנטנה ממה שעבר עליי היום, ולמרות שתמונה אחת שווה אלף מילים, גם עשרות תמונות לא יספיקו.

 

אני גאה בהחלט להיות חבר במועדון הזה, של המשוגעים לתוצרת הארץ...

 

לא מצליח להעלות תמונות, אנסה שוב בקרוב...

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

  • תגובות 1.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהצלחה!

אנחנו, כמו תמיד, לרשותך ולרשות אחרים.

רענן אמר לי שתצטרך קיט של בוקסות מתלים והגה עבור הכרמל. מחר אכין עבורך אחד.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

רציתי לציין לטובה את ההירתמות כאן של כל חברי המועדון לעזרה, כל הכבוד.

שמח גם להודיע שאני מצטרף לקבוצה הזאת של פיברקלאב, אומנם אין לה מנוע, אבל בהחלט קלאסיקה מפיבר.

שנת 1961, השיפוץ עוד בחיתולים וייקח זמן עד שאפתח שירשור רשמי לגביה, אבל זאת הכלה:

אין לי ספק שאזדקק לעזרתכם.

IMG_0809.jpg

פורסם
רציתי לציין לטובה את ההירתמות כאן של כל חברי המועדון לעזרה, כל הכבוד.

שמח גם להודיע שאני מצטרף לקבוצה הזאת של פיברקלאב, אומנם אין לה מנוע, אבל בהחלט קלאסיקה מפיבר.

שנת 1961, השיפוץ עוד בחיתולים וייקח זמן עד שאפתח שירשור רשמי לגביה, אבל זאת הכלה:

אין לי ספק שאזדקק לעזרתכם.

 

איזה דבר מגניב, ממש "הביצה שהתחפשה"...אדיר, עשית לי את היום.

חפש לי גם אחת כזו!

 

ובכלל אשמח לשמוע על כל הום קרוואן או קראוון לשיפוץ-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
עבר זמן מה מאז התעדכן לו השרשור, אך זה ממש לא בגלל שחברי פיברקלאב שקטו על השמרים. רחוק מכך.

בעזרתם האדיבה של חברי המועדון, אותרה עבורי כרמל דוכס לפני זמן מה.

היום נעשתה, בשעה טובה, העברת בעלות, אך זוהי רק תחילת הדרך...

הופתעתי לגלות עד כמה מדהימים חברי פיברקלאב (או לפחות עד כמה הם היו מדהימים בטרם צירפו אותי לשורותיהם), עד כמה עזרה שלא למטרת רווח אישי היא דבר אפשרי ועד כמה חברות וירטואלית יכולה להיות חזקה ולצאת מהתחום הווירטואלי בקלות.

 

אני מצרף טעימה קטנטנה ממה שעבר עליי היום, ולמרות שתמונה אחת שווה אלף מילים, גם עשרות תמונות לא יספיקו.

 

אני גאה בהחלט להיות חבר במועדון הזה, של המשוגעים לתוצרת הארץ...

 

לא מצליח להעלות תמונות, אנסה שוב בקרוב...

הלו...גם אני היתאמצתי שלא למטרת רווח(אולי איזה מילה טובה).

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם.

חפשו אותנו בפייסבוק "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם
הלו...גם אני היתאמצתי שלא למטרת רווח(אולי איזה מילה טובה).

 

בהחלט מגיעה גם מילה טובה (ואף יותר מכך) לניסים סוסיתא "הקטן", אשר ניתן לראותו בתמונות יושב על המלגזה.

כולי תקוה שאפגוש בו עוד השבוע, כאשר הוא יביא את כרמל לחדרה, ואוכל להודות לו שוב על המאמץ, פנים אל מול פנים.

אין ספק שבלעדיו לא הייתי פוגש את כרמל.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

אמנון בדר, מנכ"ל רום כרמל תעשיות בשנים 1974-1976, והאיש שנתן את "האור הירוק" לחידוש היצור במפעל ולפיתוחה של הרום 1300, נפטר אתמול בגיל 84.

 

בדר צבר נסיון של כמה עשרות שנים ביצור רכב בישראל. תחילה, ב- 1960, כשמונה לאחראי מטעם היבואן על קו ההרכבה של משאיות דודג' לצה"ל, ב"בית המלאכה הבסיסי" (ב.מ.ב.) בבת גלים, ומאוחר יותר כמנכ"ל רום כרמל וכמנכ"ל מתמר (לשעבר א. אילין תעשיות) בנשר.

 

על פיתוחה של הרום 1300 אמר בדר (נואם בתמונה המצורפת, בטקס השקתה של הרום 1300 ביוני 1976) לפני כשנה: "לרכב היה שם נוראי בארץ. לא אהבו אותו בצבא. כל אחד רצה שיהיה לו רכב אמריקאי. חשבתי שהדרך היחידה להתגבר על בעיית התדמית היא לשפץ את המראה החיצוני והפנימי ואת הנדסת האנוש: שיפור המושבים, כניסה ויציאה טובות יותר, רכב ארבע דלתות. כל זאת כדי שגם אשתו של הסא”ל תרצה לנסוע באוטו. חשבנו שאם נצליח לעשות לאוטו הישן פרצוף יפה, יש סיכוי גדול יותר למכור אותו גם בשוק החופשי.”

 

יהי זכרו ברוך.

Rom 1300 launch June 1976 Amnon Bader.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

יוחאי תודה על הידע והמידע אבל...

 

אנחנו לא שכחנו!

 

מה עם הגלבוע ואיך מתקדם השיפוץ? או במילים אחרות תמונות תמונות תמונות!

 

רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

מה עם הגלבוע ואיך מתקדם השיפוץ? או במילים אחרות תמונות תמונות תמונות!

 

רן

 

עדיין בהמתנה לתורמות איברים שונות...

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

May be of interest. Pics are by Hanan Sadè on Harvard U

 

27605807?viewheight=583&height=583&width=600&viewwidth=600

27605809?viewheight=600&height=600&width=565&viewwidth=565

27605810?viewheight=588&height=588&width=600&viewwidth=600

People don't seem to like it but it's not worse than a BMW 2002 Touring

27605814?viewheight=600&height=600&width=565&viewwidth=565

The more well known one

27595228?viewheight=571&height=571&width=600&viewwidth=600

27595223?viewheight=568&height=568&width=600&viewwidth=600

27595229?viewheight=540&height=540&width=600&viewwidth=600

Brand new

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
יוני תתחדש ברוך הבא:lol: :lol:

 

 

ברוך הנמצא!

לא מצאתי בשומקום עזרה הדדית כמו בפיברקלאב...

אין דברים כאלו... כולם עוזרים מכל הלב, ולא ע"מ לקבל תמורה.

אני מרגיש שנכנסתי למשפחה חמה ואוהבת, והתקבלתי בזרועות פתוחות, לא כבן החורג, אלא כשווה בין שווים.

 

מדהים.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

היום בעזרת חברים שלי לפיברקלאב

השלמתי את סידרת ה 1301 שרציתי

אז יש לנו את כרמלה היפה 1301/79 סדאן ואת סבטלנה חולת הצהבת 1301/81 סטיישן

ועכשיו קבלו את ברברה (עוד בסוף נגלה שזה ברוך) 1301/80 טנדר

ולמה ברברה ? כי השיפוץ הזה הולך להתברבר

 

[ATTACH][ATTACH][ATTACH][/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]

 

רענן

118.JPG

127.JPG

123.JPG

128.JPG

חבר צוות פיברקלאב

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

"אני מעריץ אותך," אמר הנסיך הקטן ומשך קלות בכתפיו "אבל מה יוצא לך מזה?"


×
×
  • תוכן חדש...