Jump to content

shark1

  • הודעות

    160
  • כאן מאז:

הנקודות של shark1

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

10

מוניטין

  1. שלום, אני מחפש מסכים למגני ראש של הרכב, אילו דגמים מומלצים? איפה הכי זול לקנות אותם באזור המרכז?
  2. shark1

    ביקור פתע באירוע רכב

    המשך זהו השאר יגיעו כשאחי הצעיר יחזור משם עם שאר התמונות.. מקווה שנהנתם מהתמונות. שחר
  3. השבוע חזרתי מביקור בארה"ב בעיר סאן דייגו שבקליפורניה. לא היה מתוכנן אף אירוע מוטורי בלוז שלי וזאת מכיוון ולא מצאתי אף אירוע שהיה באזור שהייתי בו. אחי הצעיר הצטרף אלי ולמשפחתי לטיול ובשבת החלטנו לנסוע לאי קורונאדו אשר יוצר את המפרץ של סאן דייגו. נכנסים בכביש הראשי של העיר ורואים שלט הכוונה SPEED FEST המשיכו ישר (כמובן שהסקרנות נדלקה והמשכנו ישר. בינתיים מבלי לשים לב לאחר כ 2.5 ק"מ נסיע אנו מוצאים את עצמנו בלב בסיס צבאי של חיל הים... אמרנו נו כנראה זו טעות או שזה היה... המשכנו ישר ובמקביל אלינו גם רכבי ספורט שונים ומגוונים... עוד כ 5 דקות נסיעה עוברות ואנו מוצאים את עצמנו בחניה הראשית לאירוע כשאר כל האירוע מתרחש על מסלולי ההמראה של הבסיס. מפתיע... המשכנו ללכת ונגלה לעינינו עולם מרהיב של מכוניות משנות ה 40-80 שחלקן נוסעות על המסלול כמכוניות מירוץ לכל דבר משולב באירוע רכבי נאסקאר ישנות. (יש ווידאו אני אנסה לעלות אותם) מפה והלאה ניתן לתמונות לדבר. (אחרי הכל בשביל זה נועד השירשור...) האירוע הוא בן יומים שמתרחש אחת לשנה לפי מה שהבנו והשנה היה בסימן 40 שנה לפורש קררה. תהנו: :shock:
  4. בהחלט נשמע כמו הרפתאה שווה לנסות נעדכן בקרוב.. אם יש למישהו עוד מידע הוא בהחלט יתקבל בברכה...
  5. אם אני רוצה להחזיר רכב שהוא שנת 66 לכביש ונאמר לי שהוא הורד מהכביש באופציה השניה אין סיכוי בכלל להחזיר אותו גם לא כאספנות?
  6. שלום לכולם, האם זה נכון שיש 2 סוגים של הקפאת רישיון רכב? אחד שניתן להחזיר לכביש ואחד שלא ניתן? אשמח אם מישהו ישפוך קצת מידע ואור על הסיפור, חיפשתי באינטרנט ולא עלה כלום. תודה ,
  7. מאכזב לשמוע שאנשים מגיעים לרמה הזו וחבל. תודה לכם על שירות מדהים ושטיפת עיניים מרתקת! נקווה שבקרוב תחזרו כי לדעתי זה מכניס לאנשים רוח לחפש ולשפץ רכבים.. תודה רבה לכם!!
  8. אני חייב להודות שממש חסר העדכון השבועי..
  9. shark1

    פיברקלאב!

    לאחר ביקור במקום בו צולמה התמונה (מלפני 9 שנים) ניתן לומר קדיש על הקוביה הזו שעלתה בלהבות לפני 8 שנים בשריפה שהייתה במקום ביחד עם עוד כ70 כלים נתראה ברכב הבא
  10. shark1

    פיברקלאב!

    הסיבה היא שהרכב עם שילדה סדוקה.. והמנוע לא תקין.. (לאחר 10 שנים שהניעו אותו )
  11. shark1

    פיברקלאב!

    און כמו שכבר אמרתי גם לאבא או קוביה טנדר או כמו שלו נוסעים לא מסחרית או סברה(שזה חלום). מחר יום חדש וכיוון חדש נראה מה יוולד בין השעות 14:15 ל 15:30 אי שם במרכז הארץ נתראה...
  12. shark1

    פיברקלאב!

    שמח שהצוות חלוץ הבודד במקרה הזה הניב פרי לתרומת איברים.. היא חתומה באדי בדקתי חייב להודות כשקיבלתי את התמונות עבר בי רצון להגיד אני רוצה.. ואז נאמר לי שלא יקרה והבנתי שזו לא המיועדת. אז בתור צוות חלוץ נמשיך לחפש ולאתר נסיכות רדומות באזורים שונים בארץ גם אם המודיעין לא תמיד טוב, רק החוויה של למצוא והריגוש שווה הכל. נתראה במציאות הבאות.. ויש כבר מהיום. נקווה שיניבו פרי שחר
  13. shark1

    כרמל - הדוכסית שלי

    מדהים! כל הכבוד על המרץ של להחזיר אותה לכביש. השאלה שלא אמרת את התשובה אליה.. הדוכסית הניע???
  14. האם באמת ניתן לקבל פרטים על החבילה???
  15. לא אתה גאון!!. אחלה ביצוע נראה 1:1 למקור כל הכבוד.
×
×
  • תוכן חדש...