Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מתכנן לרכוש רכב יד שניה מנוע בנזין עם DSG6 בלבד (לא DSG7 ).

אשמח לדעת באיזה רכבים, דגמים ושנתונים הותקן (סקודה, סיאט, פולקסווגן ).

 

תודה מראש ושנה טובה

רענן

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שיחקו אותה VW. פעם ראשונה שאני שומע על מישהו שהקריטריון הכי חשוב שלו בבחירת רכב הוא גיר מסוג מאד מסוים.

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

מה הבעיה ב-DSG7? הוא נחשב למוצלח יותר (לדעתי ולדעת רבים).

היתה לי גולף 2008 TSI עם DSG6, יש לציין שלאחר שנתיים הגיר נהיה אלים והחל לבעוט לא מעט עד כדי כך שהוא היה מרגיז

ומורגש, בכל החלפת הילוך. אני לא יודע אם זה הגיר הספציפי הזה, או שלאחר שנתיים זה ככה בכל תיבות ה-DSG6, אך לי זה מאוד הפריע.

כיום אני מתנייד בסיאט לאון TSI 2010, עם DSG7 ואין בעיטות ואין בעיות טפו טפו.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

הDSG6 הרבה יותר אמין ונעים מהDSG7.

חוץ מזה שהוא עבר הרבה שיפורים ושינויים מאז הולדתו.

אין ספק שהגירים הרובוטים הדו מצמדיים הם סידור מעולה מבחינת,ביצוע,חסכון בדלק ועוד אך עדיין לוקים פה ושם בענייני אמינות.

לפותח השרשור - קח בחשבון שמכיוון שהגיר בכל 7 ההילוכים לא נמצא אמין מדי הוא קיבל בישראל כ 5 שנות אחריות(באמריקה 10 שנים אם אינני טועה).

הDSG6 נמצא לרוב בנפחי ה2.0 ליטרים טורבו בנזין ודיזלים של הקונצרן VAG

פורסם

5 שנות אחריות בישראל על ה-DSG7?! על מה אתה מדבר?

כשקניתי את שני הרכבים, גם הגולף וגם הסיאט, נתנו לי אחריות בדיוק של שנתיים על כלל מכלולי הרכב, לרבות גיר, ללא יוצאים מן הכלל.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

ה-DSG6 קיים ברוב מנועי 2 ליטר ומעלה. הוא דורש טיפול החלפת שמן מדי 60,000 ק"מ.

 

ה-DSG7 קיים במנועים קטנים יותר, הוא חדש יותר ואינו דורש החלפת שמן למיטב ידיעתי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

כנראה שהגירים הללו אחרי זמן מה מתפקדים ומגיבים גרוע.

 

האוטו כאילו מתחיל משני וב-60 קמ"ש כבר על חמישי וכל האוטו ויברציות.

 

סביבי לפחות 10 רכבים אוטומטיים כאלו גולפים,אוקטביה,ג"טה ופאסאט אף אחד מהם לא רווה נחת!!!

אני לא ממש מבין את זה!!!

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

על מה אתם מדברים? לפחות לחצי מחברי הפורום יש ואגיות. לא זכורים לי שרשורים כרוניים חוזרים ונשנים אודות בעיות של גירים DSG6 או DSG7. נכון, לא הייתי פה הרבה בשנה האחרונה, אך לפני כן הייתי נכנס לפורום יום יום ולא הייתי רואה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

זה נקרא שמועות ונורא אינדיוידואלי-אחד ירגיש ואחד לא.

נסעתי עם DSG6 והיה לי סבבה,לעומת זאת עם הרובוטי של סיטרואן יצאתי מדעתי.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
יותר מאשמח לקבל ביסוס מהכתובים והוכחות ממשתמשים אם אפשר.

כנס למוסכים ותראה את האיביזה, פאביה על הליפטים להחלפת קלאצ'ים ב DSG7 (עוד לפני שעברו 60 אלף קמ')

 

אגב, האחריות המורחבת ל 5 שנים, בזכות השוק האמריקאי הלא פראייר שישר התריע והלחיץ את הקונצרן.

וכרגיל, "אין עשן בלי אש" ...

 

רענן

פורסם
הגיר מורכב במכוניות שהן נפחי 2 ליטר טורבו כמו: S3, לאון FR, גולף GTI דור 5 +6

אפשרי לציין שנתונים ללאון ולגולף GTI ?

האם יש גם בניהם דגמים עם מנוע בנזין לא מוגדש ?

 

תודה מראש

רענן

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...