Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

DSG 6 הוחלפה ב-DSG 7 באיזור שנת 2010, אם אני לא טועה. לפני כן כל הדגמים שווקו עם DSG6 ואחרי כולם עם DSG7. ישנן מספר בודדות דוגמת הסופרב שהופעה לאחרונה עם גיר DSG6 במקום ה-7.

 

נהגתי המון על DSG 6 - גיר מצויין, מאוד נהנתי ממנו.

גם ה-DSG 7 בסדר, אבל אני יכול להבין את החשש שלך מהאמינות שלו. בכל מקרה ה"מחלה שלו" טופלה - לכן לדעתי יש פחות מה לחשוש ממנה כעת.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מתכוון שאין יותר DSG6 או שלא הבנתי אותך?

 

 

הגיר כמובן עדיין קיים, בהרבה דגמים חדשים. מגיע בגולף GTI למשל, בשירוקו 2.0, S3 וכולי.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

אני כתבתי:

 

"כנראה לא הבנת אותי. ברשותי אוקטביה 2010 1.6 DSG6 ואני לא מספר על מישהו אחר. לפני כן היתה לי כזאת שכורה 2008 מלפני מתיחת הפנים גם DSG6"

 

האוקטביה הגיעה ב-1.6 בנזין עם גיר אוטומטי רגיל בלבד, אמנם בעל 6 הילוכים אבל לא dsg.

לרשימה של ה-dsg6 אפשר להוסיף גם את כל הדגמים שהגיעו עם 1.9 tdi105 כ״ס ו-2 ליטר tdi140.

 

האוטו אצלי בחניה, אני לא מבין למה אתה כותב שהוא לא קיים?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אני קורא את השרשור - יושב וקצת מגחך...

 

שלושה דפים בהם כותבים אנשים שחושבים שהם יודעים על מה הם מדברים - אך כמעט כל מה שכתוב בשרשור הזה - לוקח בחסר מבחינת המידע.

 

ננסה לעשות קצת סדר בבלאגן:

 

תיבת ההילוכים הראשונה מסדרת DSG דגם DQ250 6 הילוכים "רטובה" מותקנת כיום בדגמי סקודה בעלי מומנט גבוה.

 

תיבת ההילוכים הידועה לשימצה היא ה-DSG7 דגם DQ200 תיבת הילוכים "יבשה" מותקנת במנועים בעלי מומנט נמוך יחסית החל מתחילת 2008.

 

בספטמבר 2010 הוציאו פולקסווגן דגם חדש DSG7 "רטוב" דגם DQ500 שאין לו שום קשר ל-DSG7 היבש דגם זה מותקן למשל בפולקסווגן טיגואן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני כתבתי:

 

"כנראה לא הבנת אותי. ברשותי אוקטביה 2010 1.6 DSG6 ואני לא מספר על מישהו אחר. לפני כן היתה לי כזאת שכורה 2008 מלפני מתיחת הפנים גם DSG6"

 

 

 

האוטו אצלי בחניה, אני לא מבין למה אתה כותב שהוא לא קיים?

 

 

 

אין מצב שבאוטו שלך יש שידוך של מנוע 1.6 MPI עם גיר DSG6 כי לא יוצר דבר כזה מעולם.

 

האוקטביה II שהגיעה לארץ בסוף 2006 שווקה עם מנוע 1.6 בנזין 102 כ"ס עם גיר אוטומטי רגיל 6 הילוכים עם טיפטרוניק. זה לא DSG.

DSG הגיע לדגמי הבנזין באוקטביה רק עם מנוע ה-TSI ושם מדובר ב-DSG7 ויש מעט מאוד VRS בארץ שהגיעו עם DSG6 הילוכים.

בדגם שלפני מתיחת הפנים (עד 2009) רק דגמי הדיזל הגיעו עם DSG6, היה 1.9 105 כ"ס ו-2 ליטר 140 כ"ס.

 

הג'טה בסוף 2009 שווקה עם מנוע 1.6 וגיר DSG אבל כאן הגיע הגיר עם 7 הילוכים, כמו בסיאט איביזה.

פורסם

ננסה לעשות קצת סדר בבלאגן:

תיבת ההילוכים הראשונה מסדרת DSG דגם DQ250 6 הילוכים "רטובה" מותקנת כיום בדגמי סקודה בעלי מומנט גבוה.

תיבת ההילוכים הידועה לשימצה היא ה-DSG7 דגם DQ200 תיבת הילוכים "יבשה" מותקנת במנועים בעלי מומנט נמוך יחסית החל מתחילת 2008.

בספטמבר 2010 הוציאו פולקסווגן דגם חדש DSG7 "רטוב" דגם DQ500 שאין לו שום קשר ל-DSG7 היבש דגם זה מותקן למשל בפולקסווגן טיגואן.

 

וה- DSG6 שיש היום ה- GTI, FR וכו', שונה ממה שהיה בעבר?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם כך,

 

זוהי תיבת ההילוכים ה-לא DSG הכי טובה שהשתמשתי בה איי פעם. מכל מלמדי השכלתי

 

http://sundaytrust.com.ng/index.php?option=com_content&view=article&id=1829:longterm-test-2008-skoda-octavia-review-on-nigerian-roads&catid=50:motoring&Itemid=28

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...