Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה הבעיה ב-DSG7? הוא נחשב למוצלח יותר (לדעתי ולדעת רבים).

 

שכנעת!

בפועל הוא לא יותר מוצלח.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה הבעיה ב-DSG7? הוא נחשב למוצלח יותר (לדעתי ולדעת רבים)

 

5 שנות אחריות בישראל על ה-DSG7?! על מה אתה מדבר?

.

 

תגיד חבר,

ה-2500 הודעות שלך בפורום? רמאות? כי אם לא אין מצב שכתבת את הדברים האמורים...

 

במילים אחרות - אתה טועה.

יש 5 שנים אחריות על ה-DSG7 בישראל.

והגיר עבר תלאות וחיים קשים כולל לא מעט גירים שנשברו והוחלפו בהם מכטרוניק. (לאחרונה בעיקר תדמיתית בארץ הקודש).

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

טוב לדעת שיש לי עוד שנתיים וחצי לאחריות. אני מכיר באופן אישי עוד לפחות 7 חברים עם dsg7 ולאף אחד לא מאוכזב עד כה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אפשרי לציין שנתונים ללאון ולגולף GTI ?

האם יש גם בניהם דגמים עם מנוע בנזין לא מוגדש ?

 

תודה מראש

רענן

 

-גולף 1.4TSI דור 5 שנת 2007-2008

-גולף GTI דור 5 (2006-2008) ודור 6 (2009-2012). אמנם בשני הדורות הגיר הוא DSG6 אבל הגיר לא זהה.

-לאון FR שנת 2007-2012 (מ2010 הדגם עבר מתיחת פנים)

-סקודה אוקטביה VRS 2007-2012

-שירוקו2.0TSI 2009-2012

-פאסאט 2.0TSI (כולל פאסאט CC) ופאסאט 2.0TDI

-סקודה סופרב V6 ו2.0TSI

 

מסוף 2011 עבר הDSG7 שיפורים ובין היתר גם קלאצ'ים משופרים ומאז הוא אמין יותר.

בDSG6 יש צורך לעשות טיפול של החלפת שמן ופילטר כל 60,000 ק"מ, העלות סביב ה1,000 ש"ח.

פורסם

אכן, בגולף 1.4 מנועי ה- 140 כ"ס הגיעו עם DSG6, בעוד מנועי ה- 160 כ"ס ו- 122 כ"ס, בדור VI, הגיעו עם DSG7.

ה- GTI בדורות האלה תמיד עם DSG6 - לא ידעתי שמשהו השתנה. בכל מקרה - תענוג ;-) (אבל בלאון FR התענוג זול יותר...)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מה הבעיה ב-DSG7? הוא נחשב למוצלח יותר (לדעתי ולדעת רבים).

היתה לי גולף 2008 TSI עם DSG6, יש לציין שלאחר שנתיים הגיר נהיה אלים והחל לבעוט לא מעט עד כדי כך שהוא היה מרגיז

ומורגש, בכל החלפת הילוך. אני לא יודע אם זה הגיר הספציפי הזה, או שלאחר שנתיים זה ככה בכל תיבות ה-DSG6, אך לי זה מאוד הפריע.

כיום אני מתנייד בסיאט לאון TSI 2010, עם DSG7 ואין בעיטות ואין בעיות טפו טפו.

 

יותר מאשמח לקבל ביסוס מהכתובים והוכחות ממשתמשים אם אפשר.

 

לאון כמו שלך, מודל 2010, תחילה היה רעידות לפני נסיעה, ב- 40K הלך המכטרוניק, מספיק או עוד דוגמאות? :wink:

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
לאון כמו שלך, מודל 2010, תחילה היה רעידות לפני נסיעה, ב- 40K הלך המכטרוניק, מספיק או עוד דוגמאות? :wink:

 

מה כפת לי.. יש לי אחריות עד 2015..לא ככה?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

"האם יש גם בניהם דגמים עם מנוע בנזין לא מוגדש"

 

יש אוקטביה 1.6 בנזין לא טורבו 2008-2010 מדגם MPI עם DSG6

 

אצלי שנת 2010 (שנתיים וחצי על הכביש , 88 אלף ק"מ)

עברה שני "כיולים" לגיר לאחר שהתחילו נקישות קלות בפקקים לאחר 60K וב 75K. לא יודע אם הייתה תקלה אחרת כי הרכב משלמה פיכסט ומטופל במוסכי זבל בלבד. לפי מיטב הבנתי פרט לכיולים הנ"ל לא היו עם התה"ל שום בעיות.

 

דווקא יש לי את התחושה שאם היה מוחלף שמן גיר במורשה + טיפול 60 נורמאלי, אפילו כיולים לא היה צריך.

הרכב נוסע 80\20 בין עירוני\פקקים.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
"האם יש גם בניהם דגמים עם מנוע בנזין לא מוגדש"

 

יש אוקטביה 1.6 בנזין לא טורבו 2008-2010 מדגם MPI עם DSG6

 

אצלי שנת 2010 (שנתיים וחצי על הכביש , 88 אלף ק"מ)

עברה שני "כיולים" לגיר לאחר שהתחילו נקישות קלות בפקקים לאחר 60K וב 75K. לא יודע אם הייתה תקלה אחרת כי הרכב משלמה פיכסט ומטופל במוסכי זבל בלבד. לפי מיטב הבנתי פרט לכיולים הנ"ל לא היו עם התה"ל שום בעיות.

 

דווקא יש לי את התחושה שאם היה מוחלף שמן גיר במורשה + טיפול 60 נורמאלי, אפילו כיולים לא היה צריך.

הרכב נוסע 80\20 בין עירוני\פקקים.

 

למיטב זכרוני ה-1.6 (גם אחרי מתיחת הפנים) הגיעה עם תיבה אוטומטית שישה הילוכים ולא DSG6.

turboy

פורסם
מה כפת לי.. יש לי אחריות עד 2015..לא ככה?

 

יש בזה משהו. בכל אופן פסאט חדשה (2012, 18K) עם גיר DSG7, כרגע ללא תקלות...טפו טפו טפו.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
למיטב זכרוני ה-1.6 (גם אחרי מתיחת הפנים) הגיעה עם תיבה אוטומטית שישה הילוכים ולא DSG6.

 

 

כנראה לא הבנת אותי. ברשותי אוקטביה 2010 1.6 DSG6 ואני לא מספר על מישהו אחר. לפני כן היתה לי כזאת שכורה 2008 מלפני מתיחת הפנים גם DSG6

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

האוקטביה הגיעה ב-1.6 בנזין עם גיר אוטומטי רגיל בלבד, אמנם בעל 6 הילוכים אבל לא dsg.

לרשימה של ה-dsg6 אפשר להוסיף גם את כל הדגמים שהגיעו עם 1.9 tdi105 כ״ס ו-2 ליטר tdi140.

פורסם
כנראה שהגירים הללו אחרי זמן מה מתפקדים ומגיבים גרוע.

 

האוטו כאילו מתחיל משני וב-60 קמ"ש כבר על חמישי וכל האוטו ויברציות.

 

סביבי לפחות 10 רכבים אוטומטיים כאלו גולפים,אוקטביה,ג"טה ופאסאט אף אחד מהם לא רווה נחת!!!

אני לא ממש מבין את זה!!!

 

לא מבין על מה אתה מדבר, יש לי גולף פלוס דיזל עם 340000 ק"מ היסטוריית טיפולים מלאה לא החליפו מכטרוניק ולא גיר, רק גלגל תנופה באחריות וקלאצים ב330000 ק"מ, הרכב מונית לשעבר נוסע מדהים ועלה חצי מחיר מרכב פרטי בשנתון זהה. אוכל 1:15 בנסיעה משולבת.

 

בנתיים הכל בסדר, אם אצלך יש רעידות זה לרוב מתושבות בלויות, גלגל תנופה ששבק חיים, או מצמדים בלויים.

 

אם תטפלו בגיר כל 60000 ק"מ לא צפויות בעיות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...