Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם בקרוב מאוד אני הולך לקנות אוטו חדש, והגולף FSI דיי הדליקה אותי, יש סיכוי גדול שאני הולך לקנות אותה, אך ליפני הייתי רוצה לשמוע חוות דעת עליה.

 

אני מעוניין בדגם הזה, Volkswagen Golf 1.6 FSI עם 115 כוח סוס, אוטומט

 

מעוניין לדעת עליות החזקה.

אמינות הרכב.

מחלות כל שהן?

צריכת דלק, כולל עליה לגאנט 17 האם זה ישפיע על צריכת הדלק?

האם 1600 עם 115 כוח סוס יהיה מספיק חזק יחסית?

 

האוטו הראשון שלי זה הונדה סיויק שנת 97 עם מנוע 1600 ו 125 כוחות סוס..

שקניתי אותו ליפני כשנתיים ועוד עם מנוע מקורי שעבר כבר 253 אלף קלומטר שלא הוחלף מעולם אבל נמצא תקין חזק ובריא לאחר בדיקת מנוע..

כניראה שברחו לו מאז לא מעט סוסים, אבל עדיין בשבילי זה הרגיש מספיק חזק, האם אני ירגיש ככה או הרבה יותר גם עם הגולף?

 

האם הדגם של הגולף שאני מעוניין בו הוא דגם מומלץ?

 

יש גולף שעברה 150 אלף ק''ל והיא שנת 2006 זה יחסית הרבה אני יודע, זה משהו שאני אמור לדאוג מימנו במידה ואני מעוניין באותו רכב מסויים מיד 2?

ואם כדי בכלל ללכת על גולף משנת 2006 שעשתה כזה מס' קילומטרג' גבוה ובגלל כל מיני תוספות דורשת גם מחיר של 2000 שקל מעל המחירון, שווה להכנס לזה? מה שמדאיג אותי זה הקילמטרג' הגבוה יחסית לשנה.

 

אשמח לשמוע גם חוות דעת ממשהו שיש לו את הרכב מאותו סוג דגם שאני מעוניין לקנות

 

תודה רבה לעוזרים :wink:

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי יש רכב כזה 2005 כבר 3 שנים + אני מאוד מרוצה מהרכב אני רק מבקר במוסך מטיפול לטיפול

דברים שיש לבדוק זה שהדלתות נפתחות וננעלות עם הנעילה מרכזית כי אם יש תקלה כל ידית זה בסביבות 1000 שקל.

קילופים בכפתורים זה כמעט אצל כולם אין מה להתרגש.

אצלי הרכב עושה עם מזגן ונסיעות בעיר 10.7 ל-1 (ת"א- חולון).

ביטוח מעל 24 כל נהג עולה לי 4000 שקל הכל.

אני ממליץ ללכת על הקומפורטליין זה הדגם היותר מפואר.

פורסם

מה זה המנוע FSI הזה שאני רואה מפעם לפעם?

מדובר במנוע "רגיל"? או בהמצאה חדשנית של VAG לאותה תקופה?

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

הקומפורטליין זה דגם אחד וה fsi זה דגם שונה? לא הבנתי בדיוק מזה ה fsi הזה

 

אני רק יודע שיש את הגולף הזאת בנפח מנועים שונה, 102 שזה לא מומלץ כמו שהבנתי, 115 שזה כבר קצת יותר חזק מה שביקשתי לשמוע עליו חוות דעת, ויש 2000 שזה חזק מאוד אבל גם אוכל דלק, וגם ככה לא מעוניין במנוע חזק כל כל, ה 1600 נשמע לי מעולה.

 

תודה על התגובות אשמח לשמוע עוד תגובות בנושא.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
הקומפורטליין זה דגם אחד וה fsi זה דגם שונה? לא הבנתי בדיוק מזה ה fsi הזה

 

.

 

אתה מדבר על שני דברים שונים:

FSI הוע מנוע הזרקה של קונצרן פולקסווגן באותן שנים (היום המנוע המוביל שלהם הוא ה- TSI שזה בעצם הזרקה עם טורבו).

קומפורטליין הוא רמת הגימור, המפוארת יותר בהשוואה לטרנדליין (לדעתי מדובר על תוספת של מזגן מפוצל, ועוד כל מיני דברים כמו צבע ידיות הדלתות והמראות, אבל מי שיש לו רכב מהשנים האלה יוכל להעיד טוב ממני).

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

תודה על המידע, היום הלכתי לראות FSI כוח סוס 115 שחורה מדהימה, עם הרבה תוספות, האוטו פשוט ניראה סוף הדרך, יש סנרוף, מגנזיום 17, צמיגים חדשים כמו שהוא אומר, פנסים אנג'לייז קדימה, מושחרים מאחורה, חלונות שחורים, וו גרירה גם אמר מקורי

האוטו ניראה במפנים חדש לגמרה, אפילו קילופים לא היה, רק ממש בקטנה ליד הנהג מצד שמאל, שאלתי אותו על הקילופים הוא אמר שזה המחלה של האוטו הזה אבל אצלו ממש במצב טוב, מבחוץ צבע שחור מטלי חדש.

 

רק כמה בעיות, האוטו קיבל מכה בדלת אחורית ימנית, ויש עוד מקומות עם נקודות של מכות, אבל הנקודות האלה זה מאוד זניח..

והוא אחרי תיקון וצבע חדש לכל האוטו, רואים שהוא קיבל מכה, גם אחרי התקון, הקילומטרג' 150 קצת מוגזם לשנת 2006, והאוטו מערבי קצת חושש לקנות מהם, לא בקטע של גזענות, אני עובד עם ערבים, רק פשוט עדיפות שלי לקנות מיהודי שגר בעיר ולא ערבי שגר בכפר (כפר ראמה).

 

הוא רוצה על הרכב 58 ובמחירון ללא שיקלול הוא 56, הוא גם לא משאיר את הסאבופרים, אלה רק את הרמקולים ומגבר אחד.

ניראה לי שאני אמשיך לחפש, האוטו ניראה מדהים פשוט, ממש אהבתי.

 

מה אתם אומרים על ה 102 כוח סוס זה דגם פחות מומלץ אה, לא כדי להתקרב? הוא חלש מידי?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
אתה מדבר על שני דברים שונים:

FSI הוע מנוע הזרקה של קונצרן פולקסווגן באותן שנים (היום המנוע המוביל שלהם הוא ה- TSI שזה בעצם הזרקה עם טורבו).

קומפורטליין הוא רמת הגימור, המפוארת יותר בהשוואה לטרנדליין (לדעתי מדובר על תוספת של מזגן מפוצל, ועוד כל מיני דברים כמו צבע ידיות הדלתות והמראות, אבל מי שיש לו רכב מהשנים האלה יוכל להעיד טוב ממני).

 

 

וה TSI הוא מנוע חסכוני יותר? הוא קיים גם בדגמים של 2006? הוא מומלץ הרבה יותר מה TSI?

 

יש הבדל בין הדגמים השונים לגודלו של האוטו? או שכל הרכבים בדגמים השונים באותו הגודל?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
וה TSI הוא מנוע חסכוני יותר? הוא קיים גם בדגמים של 2006? הוא מומלץ הרבה יותר מה TSI?

 

יש הבדל בין הדגמים השונים לגודלו של האוטו? או שכל הרכבים בדגמים השונים באותו הגודל?

 

כמובן, ה- TSI חסכוני יותר, "ירוק" יותר, וגם חזק יותר (ה- TSI 1.4 בעל הספק ומומנט גבוהים יותר מה- 1.6 של ה- FSIׂ).

הבעיה מבחינתך שהוא משווק בישראל רק מ- 2008 :cry:

לגבי גודל הרכב - כמו שאמרתי, מדובר ברמת גימור בלבד והיא אינה משפיעה על גודל הרכב. במקביל לגולף קיים דגם מוגדל שנקרא "גולף פלוס" והוא באמת במימדים שונים (אפילו מוגבה יותר), אבל זה לא מה שאתה מחפש.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

אז הComfortline זה הדגם הכי מומלץ ומאובזר לשנת 2005-2006

 

Fsi לדגמים 2005-2006 הוא סוג המנוע היותר מומלץ?

 

אז הComfortline בנפח 1600, עם 115 כוחות סוס עם מנוע FSI זה הדגם הכי טוב שיש (או שבילבלתי פה משהו?)

 

יש הבדל כל שהוא מדגם של 05 ל 06?

 

שמתי לב שמדובר במערכת רדיו דיסק מובנת ברכב, ורציתי לדעת אם יש אפשרות כל שהיא לגרום לה לקרוא שירים דרך usb ולא רק דרך דיסקים?

 

מאיזה שנה יש דגם שמגיע עם יציאת usb למערכת?

 

איך הדגם עם המנוע 2000? אנשים ביד 2 רושמים חסכוני, האם זה באמת ככה? לא נשמע כל כך הגיוני.

 

אז כוונו אותי, אני רוצה לקחת את הדגם הכי מאובזר וחזק בנפח 1600 בשנים 05-06 115 כוח סוס כמובן.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

ברשותי גולף 1.6 (ידנית) שנת 2006.

 

תודה על המידע, היום הלכתי לראות FSI כוח סוס 115 שחורה מדהימה, עם הרבה תוספות, האוטו פשוט ניראה סוף הדרך, יש סנרוף, מגנזיום 17, צמיגים חדשים כמו שהוא אומר, פנסים אנג'לייז קדימה, מושחרים מאחורה, חלונות שחורים, וו גרירה גם אמר מקורי
אתה מחפש "פוזה" בגולף? רכב שקהל היעד שלו הוא זקנים ומשפחות עם ילדים? :roll:

רק כמה בעיות, האוטו קיבל מכה בדלת אחורית ימנית, ויש עוד מקומות עם נקודות של מכות, אבל הנקודות האלה זה מאוד זניח..

והוא אחרי תיקון וצבע חדש לכל האוטו, רואים שהוא קיבל מכה, גם אחרי התקון, הקילומטרג' 150 קצת מוגזם לשנת 2006, והאוטו מערבי קצת חושש לקנות מהם, לא בקטע של גזענות, אני עובד עם ערבים, רק פשוט עדיפות שלי לקנות מיהודי שגר בעיר ולא ערבי שגר בכפר (כפר ראמה).

לא הייתי קונה רכב כזה מערבי גם לא תמורת חצי מחירון.

לא בגלל גזענות אלא מפני שכנראה שהוא טופל באיזה כפר במוסך ללא ציוד מתאים.

מדובר ברכב הרבה יותר מורכב מכנית וחשמלית מהונדה 97 ודורש רמת טיפול בהתאם.

חוץ מזה, רכב שנת 2006 שנצבע כולו מחדש? הייתי מתרחק ללא קשר למוצא המוכר.

אז מה הדגם הכי מומלץ ומאובזר לשנת 2005-2006 כולל המנוע שלו?

Generation הכי מאובזר והכי נדיר. Comfortline הכי נפוץ.

אם אני לא טועה, פרט לסאן רוף ומחשב דרך, כל מה שיש ב-Generation אפשר להוסיף בקלות לשאר הגימורים (ג'אנטים, צבע ידיות, פנסי ערפל וכו').

לא הייתי פוסל רכב בגלל רמת אבזור.

 

Fsi לדגמים 2005-2006 הוא סוג המנוע היותר מומלץ?

לא בהכרח.

אין הבדל גדול בין 1.6 רגיל ל-FSI. מדובר בסה"כ 13 כ"ס שמתקבלים בתדלוק ב-98. ב-95 כנראה שזה פחות מזה.

אם אני לא טועה, ב-FSI אין רצועת תזמון (יתרון) ומצד שני הטיפול במנוע הזה יקר יותר.

ה-1.6 הרגיל הוא מנוע מאוד אמין שנמכר הרבה שנים ללא בעיות. ה-FSI נמכרו שנים בודדות והוחלפו ע"י מנועי TSI.

 

יש הבדל כל שהוא מדגם של 05 ל 06?

לא. רק ב-2007 הכניסו הבדלים קטנים.

 

שמתי לב שמדובר במערכת רדיו דיסק מובנת ברכב, ורציתי לדעת אם יש אפשרות כל שהיא לגרום לה לקרוא שירים דרך usb ולא רק דרך דיסקים?

יש מתאם ב-EBAY.

או שאפשר לשדרג למערכת חדשה יותר- RCD510, RNS510 או תואם מקורי מסין ולקבל גם GPS, Bluetooth, Touchscreen ועוד כמה שטויות.

פורסם
ברשותי גולף 1.6 (ידנית) שנת 2006.

 

אתה מחפש "פוזה" בגולף? רכב שקהל היעד שלו הוא זקנים ומשפחות עם ילדים? :roll:

 

לא הייתי קונה רכב כזה מערבי גם לא תמורת חצי מחירון.

לא בגלל גזענות אלא מפני שכנראה שהוא טופל באיזה כפר במוסך ללא ציוד מתאים.

מדובר ברכב הרבה יותר מורכב מכנית וחשמלית מהונדה 97 ודורש רמת טיפול בהתאם.

חוץ מזה, רכב שנת 2006 שנצבע כולו מחדש? הייתי מתרחק ללא קשר למוצא המוכר.

Generation הכי מאובזר והכי נדיר. Comfortline הכי נפוץ.

אם אני לא טועה, פרט לסאן רוף ומחשב דרך, כל מה שיש ב-Generation אפשר להוסיף בקלות לשאר הגימורים (ג'אנטים, צבע ידיות, פנסי ערפל וכו').

לא הייתי פוסל רכב בגלל רמת אבזור.

 

לא בהכרח.

אין הבדל גדול בין 1.6 רגיל ל-FSI. מדובר בסה"כ 13 כ"ס שמתקבלים בתדלוק ב-98. ב-95 כנראה שזה פחות מזה.

אם אני לא טועה, ב-FSI אין רצועת תזמון (יתרון) ומצד שני הטיפול במנוע הזה יקר יותר.

ה-1.6 הרגיל הוא מנוע מאוד אמין שנמכר הרבה שנים ללא בעיות. ה-FSI נמכרו שנים בודדות והוחלפו ע"י מנועי TSI.

לא. רק ב-2007 הכניסו הבדלים קטנים.

יש מתאם ב-EBAY.

או שאפשר לשדרג למערכת חדשה יותר- RCD510, RNS510 או תואם מקורי מסין ולקבל גם GPS, Bluetooth, Touchscreen ועוד כמה שטויות.

 

לפי דעתי יש לרכב פוזה, הוא יפה מאוד, אפשר לשפר ולהוסיף תוספות שיגרמו לו להראות לא רע בכלל, מבחינתי פוזה לא חסר כאן, במיוחד בצבע השחור שמוסיף הרבה פוזה לרכב, כמו שאמרתי הרכב שהלכתי לראות היה יפה במיוחד פוזה לא היה חסר שם.

 

Generation Fsi אוט' 1.6 (115 כ''ס) זה הדגם הכי מפואר ומומלץ? לצורך הדרישות שלי?

 

שאתה אומר 1.6 הרגיל אתה מתכוון לדגם עם ה 102 כוחות סוס?

לא יודע אבל מ 102 ל 115 נשמע כאילו יש הבדל דיי משמעותי בכוח הרכב כאילו מין שדרוג כזה.

 

אתה מתכוון למתאם מחיבור אוזניות ל USB?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

מנוע ה- fsi הוא מנוע הזרקה ישירה, שיתרונותיו הם הספק מנוע גבוה יותר מאותו נפח ויחד עם זאת צריכת דלק נמוכה יותר ממנוע אטמוספרי רגיל.

 

בתכלס על הכביש לא תרגיש כמעט הבדל בשני הפרמטרים הללו לעומת המנוע הרגיל בעל 102 כ״ס.

 

מבחינת ביצועים שני הדגמים בינוניים ואולם הגולף בשנה זו היא היחידה שהציעה גיר אוטומטי 6 הילוכים דבר שמאפשר ניצול טוב יותר של המנוע ונסיעה נינוחה מחוץ לעיר.

 

הגולף כמובן היא האיכותית בקטגורייה ובהחלט הרכישה המומלצת ביותר בקטגורייה.

 

אני הייתי מחפש את גירסת ה- 2 ליטר fsi המציעה גם מנוע הזרקה ישירה, אולם בעל 150 כ״ס וביצועים טובים בהרבה מהנ״ל ולמיטב זכרוני צריכת הדלק אפילו לא גבוהה יותר מהנ״ל, בטח לא בפועל לאור כך שהמנוע יתאמץ פחות בכדי לנסוע באותה המהירות.

 

ולגבי הגולף שנת 2006 עם 150 אלף ק״מ ועוד במחיר מעל המחירון! ושאר נתונים שציינת, ממש חוצפן בעל הרכב, אל תהיה תמים רכב כזה צריך להימכר הרבה מתחת למחיר המחירון, וחוץ מזה לאור הנתונים הנ״ל של הרכב אתה השתגעת למה להכניס ראש בריא למיטה חולה?? אתה יכול למצוא בקלות רכב כזה עם שליש הקילומטרז וללא תאונות כלל, הרכב כחדש היה יקר יחסית ומרבית הרוכשים היו מבוגרים ששמרו עליו.

 

על תוספות כגון מערכת ושאר שטויות לא משלמים תוספת מחיר ברכב משומש.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
מנוע ה- fsi הוא מנוע הזרקה ישירה, שיתרונותיו הם הספק מנוע גבוה יותר מאותו נפח ויחד עם זאת צריכת דלק נמוכה יותר ממנוע אטמוספרי רגיל.

 

בתכלס על הכביש לא תרגיש כמעט הבדל בשני הפרמטרים הללו לעומת המנוע הרגיל בעל 102 כ״ס.

 

מבחינת ביצועים שני הדגמים בינוניים ואולם הגולף בשנה זו היא היחידה שהציעה גיר אוטומטי 6 הילוכים דבר שמאפשר ניצול טוב יותר של המנוע ונסיעה נינוחה מחוץ לעיר.

 

הגולף כמובן היא האיכותית בקטגורייה ובהחלט הרכישה המומלצת ביותר בקטגורייה.

 

אני הייתי מחפש את גירסת ה- 2 ליטר fsi המציעה גם מנוע הזרקה ישירה, אולם בעל 150 כ״ס וביצועים טובים בהרבה מהנ״ל ולמיטב זכרוני צריכת הדלק אפילו לא גבוהה יותר מהנ״ל, בטח לא בפועל לאור כך שהמנוע יתאמץ פחות בכדי לנסוע באותה המהירות.

 

ולגבי הגולף שנת 2006 עם 150 אלף ק״מ ועוד במחיר מעל המחירון! ושאר נתונים שציינת, ממש חוצפן בעל הרכב, אל תהיה תמים רכב כזה צריך להימכר הרבה מתחת למחיר המחירון, וחוץ מזה לאור הנתונים הנ״ל של הרכב אתה השתגעת למה להכניס ראש בריא למיטה חולה?? אתה יכול למצוא בקלות רכב כזה עם שליש הקילומטרז וללא תאונות כלל, הרכב כחדש היה יקר יחסית ומרבית הרוכשים היו מבוגרים ששמרו עליו.

 

על תוספות כגון מערכת ושאר שטויות לא משלמים תוספת מחיר ברכב משומש.

 

מפתיע אותי שמנוע 2000 עם 150 כוחות סוס יהיה זהה לצריכת הדלק של נפח מנוע 1600 ו 102,115 כוחות סוס.

 

זה כאילו לקחת אוטו חזק יותר במחיר זהה עם צריכת דלק טובה. איך אפשר לדעת באמת מהיא צריכת הדלק במנוע 2000

אני לא מאמין באתרי צריכת דלק, בדרך כלל זה תמיד נמדד לא נכון, או לפעמים במקרה זה קולע..

אבל עד שמישהו בעל אותו רכב לא יביא דעה אישית קשה לי להאמין שזה אכן אותו כמות צריכת דלק.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP


×
×
  • תוכן חדש...