Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה אתה אומר הוא היה עולה ליפני שנתיים 80 במחירון? ירד 25 אלף בשנתיים זה הרבה!

 

כמה עלה לך להחליף את החיישן הזה? החלפתה בחברה או מקום אחר?

 

הרבה מאוד. לפני 4-5 חודש בדקתי מחירון היה62 עכשיו כבר 56 נידמא לי.

את חיישן עוד לו סידרתי מחכה לתשובה ממוסך רון,

אבל במורשה 912 שקל כלל מע"מ אך ללא עבודה.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב כבד משמעותית יותר מההונדה ולכן מרגיש אנמי, הרבה גז וקצת גז מרגיש אותו הדבר.

בנוגע לרכב אחותי נוסעת על אחד כבר תקופה ארוכה וללא תקלות.

אם אתה שואל אותי הייתי קונה סיאט לאון שנתיים קדימה מאשר גולף 2006.

המחיר קרוב.

 

בהצלחה.

פורסם
הרכב כבד משמעותית יותר מההונדה ולכן מרגיש אנמי, הרבה גז וקצת גז מרגיש אותו הדבר.

בנוגע לרכב אחותי נוסעת על אחד כבר תקופה ארוכה וללא תקלות.

אם אתה שואל אותי הייתי קונה סיאט לאון שנתיים קדימה מאשר גולף 2006.

המחיר קרוב.

 

בהצלחה.

 

אבל על איזה דגם אתה מדבר? 1.6 עם 102 כוח סוס או 115 כוח סוס, או על ה 2.0 ?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

אני מקפיץ שוב, מצאתי ביד 2 באזור שלי גולף 2007 1600 FSI 115 כוח סוס, בדגם Generation יד שניה

 

Generation זה הדגם הכי מפואר? או שהוא מפואר אבל לא הכי מפואר?

 

בכל מקרה יש מצב להורדת מחיר דיי פה לפי מה שדיברתי בטלפון, לאוטו מכה קלה בפגוש, + עומד להגמר הטסט, + מבחורה, עשתה 85 אלף שזה גם לא הכי נמוך לשנת 2007, אבל נמוך יחסית.

 

מישהו יודע על כמה עומד המחירון? היא אמרה שהמחירון הוא 60, בכמה לפי דעתכם צריך יהיה להוריד אותה מתחת למחירון, אם יש מכה בפגוש הקידמי, + יש עוד חודש לטסט?, ובכמה שווה לקנות לפי הנתונים?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היי זה שוב אני, קניתי ליפני יומיים את הגולף עם ה 102 כוח סוס בנפח מנוע 1600 טיפטרוניק שנת 2008 יד שניה עם 80 אלף קילומטרג

מדובר בדגם הכי פשוט אך הוסיפו לו סנרוף לא מהחברה (לא מקורי) ויש לו גאנטים מקורים

אין שום בעיות עם הסנרוף הכל עובד יפה ותקין והבעלים שהיה יד ראשונה היה עובד בחברה עצמה והוא זה שהוסיף את הסנרוף כי זה יצא לו יותר משתלם.

 

עוד לא נסעתי אפילו על הרכב כי עדיין אין לי עליו ביטוח אך עשיתי כמה סיבובים קטנים בשכונה כדי להרגיש אותו, זה מרגיש שונה לגמרה מההונדה סיויק שנת 97 שלי ממש הכל שונה לי בגולף אבל זה הכל עניין של הרגל.

 

הגבתי כאן שוב בעיקר כי אני מנסה לפתוח דיון בקשר לעזרה ברכישת דאבל דין איכותי לרכב אבל משום מה שאני מנסה לפתוח דיון בפורום אודיו ומולטימדיה גם לאחר 4 ימים הוא לא מופיע לי בפורום ופתחתי דיון לפי החוקים והכל וגם לא קיבלתי הזהרה אך הדיון שלי לא פורסם.

 

אז אולי יהיה אפשר לעזור לי כאן בקשר לדבל דין לגולף דור 5 שנת 2008 (דגם אחרון בשנה זו)

קראתי באינטרנט על הדבל דין המקוריאים ועל הדגמים שלהם, אך הייתי מעוניין לקבל המלצות וממאיפה כדי לי לי לרכוש אחד כזה

ואם אפשר לדעת מה לגבי המידות? כך שאם אני קונה מתאם אז אני ידע איזה, בעקרון אני רוצה את הדבל דין הכי איכותי שיש עם המסך בגודל המקסימלי שמתאפשר לשים שם, הבנתי שעם עברית זה בעיה, ומה לגבי איביי? כדי להזמין מישם?

אני רוצה המלצות על דגמים איכותים מקורי או תואם למקור + מתאם מתאים אם צריך בעקרון אני מוכן לשלם 4000 + גם אם יש צורך רק שיהיה איכותי וכולל את כל הפיצרים והחידושים שיש, ואם כולל תמיכה בעיברית זה יהיה מושלם ואם לא אז לפחות שיציג עברית נכונה ולא הפוכה.

תודה מראש ובבקשה תעזרו לי כאן כי אני ממש לא מצליח לפתוח דיון.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חח וואי אני סתם מסתכל על הודעות ישנות שלי ורואה את הדיון הזה וצוחק, איך אחרי כל זה נפלתי בקניה שלי.

האמת שזה הרבה בגלל אבא שלי, הוא אמר לי ''מה פתאום מה אתה צריך מנוע 2000?'' מה אתה עושה תחרויות בכביש?''

 

וממש הוריד אותי מהעניין של מנוע 2000, ובגללו הלכתי על מנוע 1.6 עם 102 כוח סוס גם לא FSI, אוטו עגלה, אכל לי דלק בצורה מפחידה 1.7,5 ועוד בכבישים מהירים, הייתי נוסע איתו לעבודה!

 

למרות הכל מה שהדליק אותי זה המראה שלו, לא ידעתי שהוא כזה חלש, חשבתי שאם ההונדה שלי גם 1600 אז הגולף 1600 גם תספק אותי.

לא רק שזה אוטו כבד, גם זה מנוע 1600 רגיל וחלש בעל 102 כוחות סוס, איך חשבתי בכלל להשוות אותו להונדה שלי שהיא עם 125 כוחות סוס עם מנוע ויטאק, ממש לא הבנתי כלום אז.

 

בקיצור קניתי גולף דור 5 שחורה שנת 2008 דגם טרנדליין, עם גג נפתח (לא מקורי, אך עבד מצויין) וגאנטים מקוריים, והוספתי לו דבל דין תואם למקור ב 2000 שקל, שכלל הכל! שזה הדבר הכי טוב שהיה לי באוטו הזה!

כל כך התבאסתי על הכוח שלו ועל הצריכת דלק, שכבר לא יכולתי לסבול אותו, קניתי אותו אז במחיר מחירון משוקלל אז יד שניה ב 58,500 אלף ש''ח, השקעתי בו טיפה במערכת דבל דין ב 2000 ש''ח, הוספתי חיישני חניה, ב 300 ש''ח, זמזם שמזכיר שהאורות באוטו דלוקים גם אחרי שמכבים את הרכב, (כי לא היה זמזם) 100 ש''ח.

צבעתי את הפגוש האחרוי וכל הפסיי קישוט של הרכב בצבע הרכב יצא ממש יפה, (500 ש''ח) עוד שכחתי לציין שכשקניתי את הרכב כבר היו עליו ניקלים שמאוד הוסיפו ליופיו של הרכב, וזה גם מה שמשך אותי לקנות אותו, הוא היה פשוט רכב יפה.

 

לבסוף עד שהצלחתי למכור אותו במחיר שרציתי לקח קצת זמן אבל בסוף בא הקונה, מכרתי במחיר מחירון משוקלל 52,000 ש''ח, לאחר שהאוטו היה אצלי קצת יותר מחצי שנה, כולל הדבל דין, כי הוא הסכים לשלם את המחיר שאני דורש רק אם אני משאיר אותו.

הפסדתי על האוטו הזה 10 אלף לפחות, לא כולל ביטוחים ודלק, ביטוח מאוד יקר, 5000+ (ואני מעל 24 לא נהג חדש)

 

אם האוטו היה יותר חזק וקצת יותר חסכוני, הוא היה רכב מדהים, ניראה טוב, נוח מאוד, גם בנסיעה, שקט מאוד, איכות בניה טובה, אהבתי מאוד את פנים הרכב, למרות שהמזגן אצלי לא היה משהו לא יודע למה, בכללי כמו שאמרתי אוטו טוב אהבתי בו הכל חוץ מהבחירה שעשיתי שזה מנוע חלש שגם טוחן דלק, אבל לפחות למדתי מיזה משהו, ואוטו הבא אני יקשיב טוב טוב להמלצות ולמה שאני באמת רוצה, וגם הבנתי שאבא שלי לא מבין כלום במכוניות! אז לא צריך להקשיב לו.

 

תמונה של הגולף שהייתה לי

 

trmf.jpg

 

 

76656540.jpg

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP


×
×
  • תוכן חדש...