Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא! המילה "נתנתי" לא קיימת בשפה העברית...

 

בחיפוש בגוגל הוא באמת מתקן מנתנתי עם נ' לנתתי בלי נ' זה נשמע מוזר ולא הגיוני כל כך.

 

נתנתי נותן נתנו זה יותר הגיוני מ נתתי, נתתי עץ אפשר לומר, ואני חשבתי עוד שגוגל טועה, בגלל שכולם רושמים נתתי בלי נ' :?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מזה ה RCD510, RNS510 איפה אני יכול להשיג דבר כזה מה דווח המחירים שלהם ואיפה ניתן להרכיב את זה בצורה מקצועית שלא ישברו כל מיני פלסטיקים, האם יש תמיכה בעברית? נשמע מגניב אם אני קונה גולף ומחליף לה את החלק הזה של הרדיו דיסק

 

אתה עושה חיפוש בגוגל "RCD 510"

 

זאת מערכת המולטימדיה המקורית של VAG. לא מומלצת, עדיף תואמת מקור. משהו טוב עולה ברמה של 3K וצפונה.

פורסם
הגרמניות ידועות באחזקה היקרה שלהם. יחסית רכב עדין, צריך לבדוק את הגיר טוב טוב לפני הקנייה.

והגולף 1.6 תרגיש לך יותר חלשה מההונדה שיש לך עכשיו! האוטו כבד ויחסית עצל.

 

לא יודע, אתה מדבר מתוך שמועות או מתוך נסיון?

אני לא יודע אם בשבילי זה יהיה חלש, אם הונדה סיויק שנת 97 יותר חזקה מהרכב הזה אז זה יכול ממש להרוס לי את החוויה

כי אני קונה אוטו לצורך שדרוג ולא מעוניין לרדת בכוח מההונדה שכבר התרגלתי אליה.

 

בבקשה תענו לי על זה אני חייב לדעת אם הרכה הזה יתן כוח כמו ההונדה בגרסת 1.6 115 כוח סוס, או שבאמת יהיה חלש יותר מהונדה סיויק שנת 97 1600 כוח סוס עם 125 כוחות סוס שכמובן מדובר בשנת 97 אוטו 15 שנה על הכביש בטח המנוע לא 100 אחוז כמו שיצא מהמפעל אבל בכל זאת סיפק אותי מבחינת כוח בסדר גמור.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
אתה עושה חיפוש בגוגל "RCD 510"

 

זאת מערכת המולטימדיה המקורית של VAG. לא מומלצת, עדיף תואמת מקור. משהו טוב עולה ברמה של 3K וצפונה.

 

איך אני יודע אם זה מקור או לא? באיביי המחירים הרבה יותר זולים לא?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

מה שממש ממש ממש! מפריע לי בדגם הזה, זה הפגוש האחורי! למה לעזזל הוא עשוי מפלסטיק שחור?! אוטו שנת 2006 ופגוש פלסטיק שחור, למה?!

 

בגלל זה אני רוצה לקנות עכשיו רק בצבע שחור כדיי שזה השתלב טוב עם הפגוש.

 

אחרת הייתי מעדיף צבע לבן אבל הפגוש השחור הזה מכוער בטרוף והורס הכל! :cry:

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
לא יודע, אתה מדבר מתוך שמועות או מתוך נסיון?

אני לא יודע אם בשבילי זה יהיה חלש, אם הונדה סיויק שנת 97 יותר חזקה מהרכב הזה אז זה יכול ממש להרוס לי את החוויה

כי אני קונה אוטו לצורך שדרוג ולא מעוניין לרדת בכוח מההונדה שכבר התרגלתי אליה.

 

בבקשה תענו לי על זה אני חייב לדעת אם הרכה הזה יתן כוח כמו ההונדה בגרסת 1.6 115 כוח סוס, או שבאמת יהיה חלש יותר מהונדה סיויק שנת 97 1600 כוח סוס עם 125 כוחות סוס שכמובן מדובר בשנת 97 אוטו 15 שנה על הכביש בטח המנוע לא 100 אחוז כמו שיצא מהמפעל אבל בכל זאת סיפק אותי מבחינת כוח בסדר גמור.

 

 

אם אתה מפחד לאבד את חוויית הנהיגה, הספקים, כוח ובלה בלה בלה..

קנה את הדגם 2000 וזהו.

פורסם
אם אתה מפחד לאבד את חוויית הנהיגה, הספקים, כוח ובלה בלה בלה..

קנה את הדגם 2000 וזהו.

 

קשה למצוא את הדגם 2000 ביד 2 יש בודדים, ובצבעים שאני לא מעוניין, אני גם מפחד שהוא יוכל לי הרבה דלק.

אני לא יודע איך ה 1600 יהיה בשבילי מבחינת כוח, אני חייב לדעת אם הוא יהיה לפחות בכוח של הסיויק 1600 97 שלי (אוטומטית)

אם הוא לפחות שווה לכוח של הסיויק אז אין לי בעיה גם 1600 יותר חסכוני.

 

ביד 2 מישהו מוכר את הדגם של ה 2000 ורשם שהאוטו עושה 1.16 חחח

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

שלום,

 

אני חייב לציין שעם כל ההכשרה שלי כרו"ח וציון פסיכמוטרי מעל הממוצע לא הצלחתי להבין איך אני שולח הודעה אז התעלקתי על הודעה של מישהו אחר (סליחה...)

 

בכל אופן, אשמח לקבל ייעוץ ברכישת רכב משומש מליסינג/השכרה:

 

מה שחשוב לי זה בעיקר: צריכת דלק! (עיקר הנסיעות מחוץ לעיר, גיר אוטומט בגלל האישה ...), עלויות אחזקה נמוכות יחסית ואמינות (מתכוון להחזיק ברכב הרבה זמן), תא מטען משפחתי (לפחות 400 ל'), פנים אוטו מרווח (אני בגובה 1.9) ובטיחותי.

תקציב - אני מעריך שעם מיקוח אצליח להשיג מחיר 30% פחות ממחיר מחירון לסכום של 60,000 ש"ח בערך (בנתיים הגעתי ל 20-25%).

 

אחרי הרבה בדיקות (בלי להבין יותר מידי) הגעתי נכון לעכשיו ל 2 דגמים:

 

מיצובישי לנסר 1.8 ספורט 2009-2010

קיה פורטה 2009-2010

סוקדה אוקטביה TSI 1.2 2010 - הבעיה שהרכב הזה עדיין לא יצא לשוק היד השניה מהליסינג חוץ מי זה הוא נראה לי חלום (אלא אם עלויות האחזקה גבוהות ...)

 

אם אין כל הבדל בין 2009/2010 עדיף 2009 (מטעמי חיסכון).

 

אשמח לקבל את חוות דעתכם בדגש (אבל לא רק) על עלויות האחזקה והאמינות ואם יש דגם אחר מומלץ אשמח לשמוע.

 

ואם קראתם עד עכשיו אז תודה על ההשקעה.

רן.

 

נ.ב

לא אני ולא אשתי נהגי מירוץ אז אפשר לחסוך את כל ה: סל"ד, 0-100 וכדומה :lol:

פורסם
איך אני יודע אם זה מקור או לא? באיביי המחירים הרבה יותר זולים לא?

 

יודעים, לפי היצרן וכו'. קודם תקנה את הרכב ואחרי זה תתעסק בזה, יש מגוון מערכות מולטימדיה איכותיות. שזה הדבר האחרון שידאיג אותך.

 

מה שממש ממש ממש! מפריע לי בדגם הזה, זה הפגוש האחורי! למה לעזזל הוא עשוי מפלסטיק שחור?! אוטו שנת 2006 ופגוש פלסטיק שחור, למה?!

 

בגלל זה אני רוצה לקנות עכשיו רק בצבע שחור כדיי שזה השתלב טוב עם הפגוש.

 

אחרת הייתי מעדיף צבע לבן אבל הפגוש השחור הזה מכוער בטרוף והורס הכל! :cry:

 

יש הרבה דברים שמפריעים לך ברכב הנ"ל. אולי אתה צריך לבדוק בכלל רכבים אחרים?

 

קשה למצוא את הדגם 2000 ביד 2 יש בודדים, ובצבעים שאני לא מעוניין, אני גם מפחד שהוא יוכל לי הרבה דלק.

אני לא יודע איך ה 1600 יהיה בשבילי מבחינת כוח, אני חייב לדעת אם הוא יהיה לפחות בכוח של הסיויק 1600 97 שלי (אוטומטית)

אם הוא לפחות שווה לכוח של הסיויק אז אין לי בעיה גם 1600 יותר חסכוני.

 

ביד 2 מישהו מוכר את הדגם של ה 2000 ורשם שהאוטו עושה 1.16 חחח

 

מצד אחד אתה רוצה רכב עם ביצועים, מצד שני חסכוני. אתה סותר עצמך, רכב עם ביצועים משמע אחזקה יותר יקרה.

 

תנהג על ה-1.6 ואחרי זה תחליט.

 

חוץ מהכח הגולף 1.6 עולה על הרכב הנוכחי שלך בכל פרמטר, ככה שזה עדיין שדרוג משמעותי.

 

שלום,

 

אני חייב לציין שעם כל ההכשרה שלי כרו"ח וציון פסיכמוטרי מעל הממוצע לא הצלחתי להבין איך אני שולח הודעה אז התעלקתי על הודעה של מישהו אחר (סליחה...)

 

בכל אופן, אשמח לקבל ייעוץ ברכישת רכב משומש מליסינג/השכרה:

 

מה שחשוב לי זה בעיקר: צריכת דלק! (עיקר הנסיעות מחוץ לעיר, גיר אוטומט בגלל האישה ...), עלויות אחזקה נמוכות יחסית ואמינות (מתכוון להחזיק ברכב הרבה זמן), תא מטען משפחתי (לפחות 400 ל'), פנים אוטו מרווח (אני בגובה 1.9) ובטיחותי.

תקציב - אני מעריך שעם מיקוח אצליח להשיג מחיר 30% פחות ממחיר מחירון לסכום של 60,000 ש"ח בערך (בנתיים הגעתי ל 20-25%).

 

אחרי הרבה בדיקות (בלי להבין יותר מידי) הגעתי נכון לעכשיו ל 2 דגמים:

 

מיצובישי לנסר 1.8 ספורט 2009-2010

קיה פורטה 2009-2010

סוקדה אוקטביה TSI 1.2 2010 - הבעיה שהרכב הזה עדיין לא יצא לשוק היד השניה מהליסינג חוץ מי זה הוא נראה לי חלום (אלא אם עלויות האחזקה גבוהות ...)

 

אם אין כל הבדל בין 2009/2010 עדיף 2009 (מטעמי חיסכון).

 

אשמח לקבל את חוות דעתכם בדגש (אבל לא רק) על עלויות האחזקה והאמינות ואם יש דגם אחר מומלץ אשמח לשמוע.

 

ואם קראתם עד עכשיו אז תודה על ההשקעה.

רן.

 

נ.ב

לא אני ולא אשתי נהגי מירוץ אז אפשר לחסוך את כל ה: סל"ד, 0-100 וכדומה :lol:

 

פרסם נושא חדש.

פורסם

אני חייב לציין שעם כל ההכשרה שלי כרו"ח וציון פסיכמוטרי מעל הממוצע לא הצלחתי להבין איך אני שולח הודעה אז התעלקתי על הודעה של מישהו אחר (סליחה...)

 

:roll:

 

שמע, כתבתי לך הודעה קצת לא יפה על המשפט הזה.

בכל מקרה, אני אמתן אותה כי גם ככה אני מקבל פה מספיק אזהרות.

המשפט הזה נשמע לי קצת שחצני. ואני לא אוהב שחצנים. אני מקווה שזאת בדיחה גרועה ואתה בסך הכל בעל חוש הומור גרוע.

 

שלומות.

פורסם
יודעים, לפי היצרן וכו'. קודם תקנה את הרכב ואחרי זה תתעסק בזה, יש מגוון מערכות מולטימדיה איכותיות. שזה הדבר האחרון שידאיג אותך.

 

 

 

יש הרבה דברים שמפריעים לך ברכב הנ"ל. אולי אתה צריך לבדוק בכלל רכבים אחרים?

 

 

 

מצד אחד אתה רוצה רכב עם ביצועים, מצד שני חסכוני. אתה סותר עצמך, רכב עם ביצועים משמע אחזקה יותר יקרה.

 

תנהג על ה-1.6 ואחרי זה תחליט.

 

חוץ מהכח הגולף 1.6 עולה על הרכב הנוכחי שלך בכל פרמטר, ככה שזה עדיין שדרוג משמעותי.

 

 

 

פרסם נושא חדש.

 

פתחתי דיון עם דרישות לרכב בתקציב מסויים אבל לא עזרו לי שם, מישהו הגיב לי תגובה לא לעניין והגבתי לו חזרה, מאז לא עזרו לי באותו דיון, אני אפתח חדש.

 

אני בכל זאת מעוניין בגולף כי זה רכב גרמני אמין, וגם מאובזר כמו שצריך ומעוצב כמו שאני אוהב, אבל בדגם המדובר, יש כמה דברים שמפריעים לי.

 

אולי אני אנסה לבדוק דגמים אחרים, אבל התקציב שלי מוגבל ל 55 אלף ככה שאין לי הרבה אפשרויות, הדגם שאני מחפש זה הדגם הכי מומלץ בתקציב שלי לא?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

וואי הסתכלתי עכשיו על גולף פולו 2008 צורה חדשה, הרכב יחסית זול לשנתון שלו, אבל אני לא בטוח אם הוא חזק מספיק, אשמח לשמוע חוות דעת גם עליו, הוא ניראה מדהים אך יש לו מנוע 1400 אוטומט, ניראה לי דיי חלש לא?

גם פה יש מספר דגמים אפילו דיי גדול.

 

o1_1_1_171057_20120717190724.jpg

 

יש גם

פולקסווגןדגם:פולו החדשה - Energy אוט' 3 דל' 1.4נפח:1,400שנה:2007אוטומט

 

משום מה אני לא מוצא תמונות של הדגם הזה, אין לו שוק?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

חפש לך איביזה "ספורט" משנתון 2008. תקבל הרבה אבזור כמו סאנרוף , מגנזיום וכו'.

 

לרכב מנוע 1.6, 105 כ"ס משודך לגיר ידני. שילוב יותר אמין מאשר בגולף ובשל המשקל הנמוך יותר, הרכב יהיה זריז יותר.

פורסם
חפש לך איביזה "ספורט" משנתון 2008. תקבל הרבה אבזור כמו סאנרוף , מגנזיום וכו'.

 

לרכב מנוע 1.6, 105 כ"ס משודך לגיר ידני. שילוב יותר אמין מאשר בגולף ובשל המשקל הנמוך יותר, הרכב יהיה זריז יותר.

 

מצטער אני לא חוזר לידני, אבזור באיבזה זה פשוט בדיחה.

סנרוף ומגנזיום זה לא אבזור, בפנים יש הגה ורדיו נקודה.

אפשר מילה על הגולף פולו שהבאתי פה?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP


×
×
  • תוכן חדש...