Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך אפשר לדעת באמת מהיא צריכת הדלק במנוע 2000

אני לא מאמין באתרי צריכת דלק, בדרך כלל זה תמיד נמדד לא נכון, או לפעמים במקרה זה קולע..

אבל עד שמישהו בעל אותו רכב לא יביא דעה אישית קשה לי להאמין שזה אכן אותו כמות צריכת דלק.

 

לפי הבדיקה שיצא לי, יוצא 11.7 בינעירוני.

ו10.1 עירוני.

במצב ספורט יוצא 7-8 ק"מ לליטר.

 

 

אל תיתפוס אותי במילה לגבי הצריכה, כל אחד וסוג נהיגה שלו.

(זה הממוצע שיצא לי אחרי 3 בדיקות)

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפי הבדיקה שיצא לי, יוצא 11.7 בינעירוני.

ו10.1 עירוני.

במצב ספורט יוצא 7-8 ק"מ לליטר.

 

 

אל תיתפוס אותי במילה לגבי הצריכה, כל אחד וסוג נהיגה שלו.

(זה הממוצע שיצא לי אחרי 3 בדיקות)

 

אתה מדבר על דגם עם מנוע 2000, ומנוע FSI?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

אז על D הוא נותן ביצועים כמו הגולף 1.6 115 כוח סוס אפשר לומר, כי אם הוא מצב ספורט לוקח ליטר אחד ל 7 קילומטרים אז זה כאילו שרק על מצב ספורט הוא מנצל את כל הנפח מנוע שלו ה 2000.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

איך הייתי רוצה לקנות את הגולף החדשה עם המנוע TSI, אבל זה ממש להוציא את כל הכסף שחסכתי עד עכשיו כמה שנים ולבזבז את כל מה שיש לי בפעם אחת.

ושאני חושב על זה גם אחרי כמה חודשים כבר המחירון יתחיל לצנוח ואני ותחיל לקלל את לוי יצחק ואת ההורים שלו שהביאו אותו לעולם, לא מתאים לי חח.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

גבר, אולי תפנה כמה מאות שקלים מהתקציב ותקרא קצת ספרים, ככה לשיפור העברית...

 

איך הרכב מפחינת עליות החזקה? טיפולים וכו?

"מבחינת" ולא "מפחינת", "אחזקה" ולא "החזקה".

 

 

ושאני חושב על זה

"כשאני חושב" ולא "שאני חושב".

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

באתי לשמוע חוות דעת על רכב, לא על טעויות הכתיב שלי, לך תיהיה מורה ללשון במקום אחר, לא פה.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
באתי לשמוע חוות דעת על רכב, לא על טעויות הכתיב שלי, לך תיהיה מורה ללשון במקום אחר, לא פה.

 

למה אתה סתם מתעצבן?

נתתי לך עצה ידידותית ובחינם.

מעבר לזה שכללי הפורום מדברים על עברית תקינה ושימוש במאיית.

ומעבר לזה שלגבי חוות דעת על הרכב, נתתי לך בשרשור הזה לא מעט מידע 8)

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
למה אתה סתם מתעצבן?

נתתי לך עצה ידידותית ובחינם.

מעבר לזה שכללי הפורום מדברים על עברית תקינה ושימוש במאיית.

ומעבר לזה שלגבי חוות דעת על הרכב, נתתי לך בשרשור הזה לא מעט מידע 8)

 

אכן סיפקתה לי לא מעט מידע, ולא שמתי לב אפילו שזה אתה חח, לא מכיר כאן אף אחד מחברי הפורום כי אני דיי חדש, ולא הגבתי כאן הרבה.

אבל בקשר לתגובה שלך אלי עם השגיאות כתיב, הרגשתי כאילו שאתה בא להתנסות עלי, ועם ההערה הזאת שלך שאני אלך ללמוד לכתוב עברית במקום לקנות אוטו, זה מראה כאילו אתה עוד בא לצחוק על זה.

 

בדרך כלל אין לי הרבה שגיאות כתיב, אבל שאני רושם מהר בלי לחשוב יותר מידי, אז לפעמים אני כותב גם מילים עם שגיאות לא נכונות שאני כן יודע איך כותבים אותם נכון, חוץ מיזה יש לי בעיה עם קריאה, וכתוביות בסרטים, ככה שזה גם בעיה אצלי, והשתפרתי הרבה בכתיבה בניגוד לאיך שהייתי בעבר.

 

וכותבים נתנתי* ולא נתתי. ;)

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

מזה ה RCD510, RNS510 איפה אני יכול להשיג דבר כזה מה דווח המחירים שלהם ואיפה ניתן להרכיב את זה בצורה מקצועית שלא ישברו כל מיני פלסטיקים, האם יש תמיכה בעברית? נשמע מגניב אם אני קונה גולף ומחליף לה את החלק הזה של הרדיו דיסק

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

הגרמניות ידועות באחזקה היקרה שלהם. יחסית רכב עדין, צריך לבדוק את הגיר טוב טוב לפני הקנייה.

והגולף 1.6 תרגיש לך יותר חלשה מההונדה שיש לך עכשיו! האוטו כבד ויחסית עצל.

פורסם

"מבחינת" ולא "מפחינת",

 

בכל זאת הוא אמר שהוא עובד עם ערבים, כנראה שהוא שמע אותם מחליפים "ב" ב"פ" יותר מדי פעמים... :wink:


×
×
  • תוכן חדש...