Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ אוודי 80 1983


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי היתה אחת שנת 82, מנוע 1.3 עם שלושה הילוכים + הילוך יתר E

מיותר לציין שהביצועים היו גרועים.

בהצלחה בשיפוץ ונשמח לתמונות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהצלחה!

יש לי כזאת מודל 82.

רכב אמין ונוח.

DSC00064.jpg

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
לא כל כך הבנתי איך מעלים תמונות אם מישהו יכול לעזור ?

 

קבלו את התמונות של הרכב המדובר. (באישור הבעלים)

 

דרך אגב, יש לי אודי דומה שנת 84 GL מנוע 1800 אוטומטית ואפילו יש לה מזגן...

09092011177_resize.jpg

09092011178_resize.jpg

09092011179_resize.jpg

ארז רונן

פורסם

היא דווקא נראית לא רע בכלל!8) בהצלחה בשיפוץ!8):twisted::-)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
אותו כנ״ל אצלי, רק 4 שנים יותר ישנה, בצבע תכלת מזעזע וברמת גימור L ״המפנקת״ (אין כלום, שום אבזור בכלל) ומנוע 1.3 עוצמתי שמשודך ל4 הילוכים א-ר-ו-כ-י-ם.

שירתה בנאמנות 13 שנה את הצשפחה.

 

אני זוכר שאבא של חבר שלי קנה כזו עם מנוע 1.3. (שנת 82 או 83)

הייתי כבר נער והבנתי בכלל לא רע.

בנסיעה הראשונה איתו הייתי בהלם מאיכות הנסיעה. הבידוד, השקט והתחושה הכוללת.

...וזאת הייתה פאקינג 1.3 חלושה. היא בלטה מאוד באיכות ההרכבה והגימור שלה לעומת האלטרנטיבות.

 

לחבר שלי היתה אחת שנת 82, מנוע 1.3 עם שלושה הילוכים + הילוך יתר E

מיותר לציין שהביצועים היו גרועים.

בהצלחה בשיפוץ ונשמח לתמונות.

 

 

שלום,

 

שימו לב לדבר המעניין הבא:

 

כמה שוקלת פיאט גרנדה פונטו חדשה עם מנוע 60 כ"ס?

1050 קילו בערך.

 

 

כמה שוקלת אאודי 80 1.3 מהמודלים המדוברים?

1070 קילו.

 

אף אחד לא אומר שהפונטו עגלה, ולאאודי 1.3 (גם 60 כ"ס) יש בערך את אותם ביצועים. 0 ל 100 בערך ב 15 שניות ו 150 קמ"ש מהירות מירבית.

מה גם שהמנוע של האאודי לא חנוק על ידי ממיר קטליטי ושאר אמצעים לצמצום זיהום אוויר.

 

 

פורסם

האאודי 1300 היתה מכוילת לחסכון דלק, לא ביצועים. בנוסף בזמנו זה נחשב רכב גדול, סולידי וכבד - כמו אסקונה וסיירה.

 

היה אפילו אקונומטר שעבד על הואקום בסעפת היניקה ואכן הרכב צרך משהו כמו 1:13 (בלי מזגן, לא היה לנו) שזה יפה לזמנו.

הצ

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
האאודי 1300 היתה מכוילת לחסכון דלק, לא ביצועים.

 

 

 

לא בטוח שהייתה חסכונית יותר מ 1600 עם 5 הילוכים. גירסת 1300 הייתה בקבוצת רישוי 2, כמו סובארו לאונה.

באמת לא היה בה שום איבזור והיא הייתה מיועדת למי שרצה אאודי אבל היה לו כסף רק לסובארו.

 

כמובן שהיא גם נהנתה מהטבות מס לדגמים עם מנוע עד 1300, שהייתה נהוגה באותה תקופה.

 

לדעתי ברוב מדינות אירופה לא שווקה גירסה זו, היא אפילו לא מופיעה ב"היינס".

 

 

***למי שאוהב שאלות טריוויה:

לאיזו מכונית 1300 יש טנק דלק של 70 ליטר?:o

 

 

פורסם
לא בטוח שהייתה חסכונית יותר מ 1600 עם 5 הילוכים. גירסת 1300 הייתה בקבוצת רישוי 2, כמו סובארו לאונה.

באמת לא היה בה שום איבזור והיא הייתה מיועדת למי שרצה אאודי אבל היה לו כסף רק לסובארו.

 

כמובן שהיא גם נהנתה מהטבות מס לדגמים עם מנוע עד 1300, שהייתה נהוגה באותה תקופה.

 

לדעתי ברוב מדינות אירופה לא שווקה גירסה זו, היא אפילו לא מופיעה ב"היינס".

 

 

***למי שאוהב שאלות טריוויה:

לאיזו מכונית 1300 יש טנק דלק של 70 ליטר?:o

 

68 ליטר. אודי 80...

פורסם
אאודי 80 היתה המכונית הראשונה שאי פעם נהגתי בה בחיי

 

אותו כנ״ל אצלי, רק 4 שנים יותר ישנה, בצבע תכלת מזעזע וברמת גימור L ״המפנקת״

"אהבה ראשונה בחיים- לא שוכחים..." (שלמה ארצי)

זה ה-דבר הכי יפה בעיניי כשמדובר ברכבי אספנות "פשוטים"- הזיכרון המתוק, הנוסטלגיה.

המשפטים הכי נפוצים בפורום, ואלה שהכי כיף לכתוב אותם הם "כזאת בדיוק הייתה לנו כשהייתי ילד", "על כזאת למדתי לנהוג", "זה הרכב הראשון שקניתי בעצמי" וכולי..

 

בהצלחה!!

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...