Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה יכול לקפוץ לחדרה, יש וטרינר מקסים שאצלו מטופלים שלושת החתולים שלנו.

 

לפני כחודש אחת החתולות שלנו קפצה על החלון במרדף אחרי זבוב, נפלה מהקומה השנייה ונחתה על הבטון למטה. לקחנו אותה אליו, הוא ביצע בדיקה ואמר שהוא לא מעוניין לקחת מאיתנו כסף על צילומים מיותרים והחתולה בסדר גמור. הוא אפילו מתקשר כמה ימים אחרי כל ביקור ושואל אם הכל בסדר.

 

קוראים לו ד"ר איתי שטרן, וכל הפרטים כאן:

 

http://itai-vet.co.il/

 

תן לו צלצול, ותגיד לו שמתן (ההוא עם החתולה שצנחה מהחלון ושלושת החתולים) שלח אותך.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא בא להגן על בית החולים הוטרינרי, אבל בשלושת הכלבים שהבאתי לשם, הסטודנטים רק עשו את הבדיקות המקדימות. (תשאול, מדידת חום, בדיקת נשימה וכו'.)

את הבדיקות עצמן (כולל לקיחת דגימה מגוש), עשו וטרינרים בלבד!!

בזמן הטיפול כן שהו בחדר סטודנטים.

באחד המקרים ביקשתי שהם יצאו כי הכלבה הייתה בלחץ מכל הסיטואציה ולא רציתי שתהיה המולה בחדר.

 

לגבי אמפתיה אני לא מסכים.

אני נתקלתי אך ורק בוטרינרים מאוד נחמדים ורגישים.

מעולם לא הרגשתי שהם שם בשביל להעביר את היום או לעשות כסף.

תמיד הסבירו לי בדיוק מה המצב, גם כשביקשתי שיסבירו עוד פעם.

אחת הוטרינריות אפילו נתנה לי את מספר הטלפון האישי שלה, כדי שאעדכן אותה בהתפתחויות.

 

מה שכן, הם באמת יקרנים!!

מצד שני, זהו בית חולים לכל דבר.

יש להם ציוד שברוב המקרים לא ימצא באף מרפאה וטרינרית רגילה.

 

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אני ממש בדילמה , אני לוקח את הכלב עוד שעתיים , ויותר נוח לי לקחת אותו לבית דגן, לא אכפת לי שיקר, אבל אני כן מפחד מהתגובות שרשמו שהם לעיתים חיפשו את טובת ניפוח החשבון על פני טובת הכלב. אם לטובת הכלב כדאי לנסוע עד בית ברל אעשה את זה, למרות שפה יש לי את החשש של להקשות על הכלב בגלל ה 40 דקות נסיעה.

פורסם

בשנה שעברה לאחר שתקפו את אחד הכלבים שלי הבאתי אותו לבית החולים בבית דגן, דווקא אמפתיה לא הייתה חסרה, אבל זה כנראה כי הכלב הגיע במצב אנוש ועבר 3 ניתוחים + אשפוז של 3 ימים (מסתבר שיש להם הנחה לסטודנטים - במקום 4000 גבו ממני רק 3500).

 

היחס היה טוב, הסטודנטים שטיפלו בו בלילה היו נחמדים ומלאי אינפורמציה. בלילות שהוא בכה מהלחץ אפילו הביאו לו חומרי הרגעה כדי שיוכל לישון ונתנו לי להכנס לחדר הטיפולים כל אימת שלא היה שם טיפול אחר.

 

יקר - אבל היה שווה את זה.

פורסם

בהצלחה אור, כמובן לא חסרים וטרינרים בראשון אך איני בקיא באשר לרמתם. ישנו דוקטור מלצר בכרמים.ישנה מרפאת החיות של דני ואיה לקראת סוף רוטשילד, קצת אחרי רמז. במיפרץ החנייה שבו עסקים נוספים.

על פניו בית החולים נשמע רלוונטי בהחלט. בהצלחה.

באשר לכסף- כאמור, אין הרבה דברים שנכון יותר להוציא עליהם כסף.

פורסם

שלום אור

אני מכיר אישית וטרינרית מצויינת שעובדת עם גולדנים ולברדורים במרכז הישראלי לכלבי נחייה בבית עובד.

יש לה קליניקה בנס ציונה, וכבר דברתי איתה על מחיר מיוחד עבורך.

דבר אתי בפרטי בהקדם.

בברכה

אילן

סלע

פורסם

אני מצטרף להמלצה על חוות דעת. יש להם את כל המכשור שיש בבית דגן + רופאים מקצועיים .

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

כשמדובר בכלב בן 15, האבחון הספציפי פחות קריטי, כי מה שזה לא יהיה, טיפול דרסטי זה לא משהו שהוא יעמוד בו.

זה לא מצב שבו יש דילמה אם לנתח או לא, האם לתת טיפול כימותרפי נגד סרטן וכו'

 

מה שצריך זה לאבחן את הסימפטומים ברמה כזו שיהיה ניתן להקל עליהם.

אם הוא מתקשה לבלוע, לעבור למזון רך.

אם הוא מתקשה ללכת, לצמצם טיולים לאיזורים שקל ללכת בהם (קרקע יציבה, לא חלקה, בלי שיפועים).

אם הוא סובל מכאבים, לתת כדורים מתאימים וכו'.

 

לגבי הרדמה, זה מגיע כאשר כל מה שפורט להלן לא מצליח לשמור על איכות חייו של הכלב ברמה שבה עדיפים חייו ממותו. ורק אתם, מהכרותכם איתו יודעים היכן הנקודה הזו בשבילו.

 

 

בהצלחה.

פורסם

הייתי במצבך 3 פעמים כבר.

 

הכלב בתמונה שיש לי בצד ימין פה נפטר מסרטן. מצבו היה כל כך חמור שכבר לא יכלנו לעזור לו ונאלצנו להרדים אותו.

את אמא שלו גם בעקבות בעיות לב שלא היו ניתנות לשיפור.

 

אין מה לעשות בגיל הזה לרוב חוץ מלהקל.

אני לא אשכח איך יצאתי מהוטרינר עם הרצועה של הכלבה ביד ובכיתי כל הדרך הביתה.

 

אם לא ניתן לעזור לו תקלו עליו (ועל עצמכם).

תנו לכם קצת זמן וקחו לכם חבר על ארבע חדש שימלא את חייכם.

 

שירגיש ותרגישו טוב,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

קודם כל תודה רבה לכולם על התגובות והעצות, תודה גם לחבר הפורום אילן שהפנה אותי למומחית לגולדנים, שאחרי התייעצות איתה גם היא המליצה להגיע לבית החולים בבית דגן. עדכונים- איך שהגעתי איתו הם שמו לב למצוקה הנשימתית שלו והכניסו אותו לחדר חירום, הם מצאו נוזלים שלא אמורים להיות בבית החזה, ביצעו ניקוז והצליחו לנקז ליטר וחצי של נוזל!! אז הרופא יצא אלי והתחיל לספר לי על העלויות הצפויות של הבדיקות הנדרשות, יקר מאוד אבל הסכמתי כמובן. הם ביצעו אנליזה לנוזל ששאבו, בצעו בדיקת דם, צילומים, תפקודי כבד וכליות וכל השאר. הווטרינר יצא אלי לאחר כמה שעות ואמר שלצערו או שמחתו אין לו שום אבחנה, כל הבדיקות תקינות לחלוטין, תפקודי כליות וכבד כמו של כלב צעיר וריאות נקיות ואווריריות. האנליזה של הנוזל מצאה דלקת קלה מאוד בבית החזה. הוא לא ידע להסביר לי מה הגורם להצטברות הנוזלים בבית החזה והמליץ להשאיר אותו לאשפוז לשם השגחה ולבצע לו בבוקר אולטראסאונד ולנסות לבדוק אם יש גידול בקיבה שיכול לגרום להצטברות הנוזלים, אבל שוב, לא יכל להבטיח לי שהבדיקה תצליח לעלות על הגורם. הסכמתי לאישפוז ולאוטראסונד ולחשבון של 2500 שקל, בנתיים.. כשנפרדתי ממנו הוצאתי אותו לטיול, הוא היה נראה הרבה יותר טוב, רץ ושמח, נשימות יותר קלות, ואפילו אכל אוכל קשה בלי להקיא. הווטרינר לאורך כל הדרך הבהיר לי שהוא לא יכול להצביע על הכלב ולהמליץ על הרדמה כי חוץ מהבעיה הנוכחית , הכלב בריא לחלוטין. והוא חושב שכן יהיה ניתן להתגבר על הבעיה הזאת. אז הכיס מרוקן, אבל יש עוד תקווה. נקווה שלא נצטרך להגיע למצב של צורך בניתוח שאולי יחזיר את הדילמה של המתת חסד.

פורסם

איך אני שמח לשמוע את זה!

 

קצת מרגיז אותי שהם "צריכים להשאיר אותו לאשפוז" ורק מחר בבוקר לעשות אולטראסאונד.

אלו הדברים שאני פחות מתחבר אליהם אצלם.

אני אישית הייתי מוותר על אשפוז ומביא אותו מחר בבוקר ובכך חוסך את עלות האשפוז.

 

אבל מה זה משנה, לפחות הכלב נראה ומרגיש טוב!!

 

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

חתולה מבוגרת שהייתה לי בעבר הייתה חולה מאוד. איבדה תאבון ורצון לחיות, נראתה כמו סמרטוט.

לאחר ניתוח, חזרה לעצמה והיו לה עוד מיספר שנים טובות.

בתום אותן שנים , חלתה שוב ונאלצנו לתת לה את הפריבילגיה שאין לנו האנשים, ולהמית אותה.

אני מקווה מאוד שכלבך יזכה לעוד כמה שנים טובות. כשיש בעיות, לא צריך לתת להן להסתבך.

באשר לחשבון, לא נעים, לא ממש נורא.

בהצלחה.


×
×
  • תוכן חדש...