Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(שרשור) שיפוץ שיקום ושידרוג BMW 518 1982


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הרכב הנ"ל קיבלתי מחברים של המשפחה ובהתחלה לקחתי אותו מתוך שיעמום וסתם ובלי מטרה מוגדרת כי קיבלתי ולא שילמתי :lol: ואחרי תקופה כן עניין אותי ושוב זנחתי , הרבה תוכניות עלו ונגנזו בתקופה הזאת ואחרי הרבה הטלבטויות החלטתי להרים את הכפפה אבל בצורה שונה ...

 

היו שרשורים קודמים בין אם הם שאני כתבתי ובין אם אחרים כתבו אז הקדמות ישנות נשארו ישנות עכשיו נשאר לדחוף את הכל לבלנדר לראות מה ייצא מזה .......

 

וכרגע ניתן לתמונות לדבר

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בנתיים התמונות שותקות משום מה :-)

בהצלחה בשיפוץ...

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

פורסם

נראה לי שהתגברנו על זה :roll:

אז שלב ראשון נעשה ... שלפנו את המנוע והגיר ושאר ממתקים וניקנו את השמן/זפת במסיר שומנים וגרניק לקראת צביעת תא מנוע ...

והשלב הבא יהיה החלפת כל האטמים ומחזירי השמן מסביב למנוע פתיחת קארטר וניקוי פנימי והחלפת משאבת שמן (כי יש לי 2 חדשים אורגינאלים ) ככה שלא מעניין אותי מה מצבה של זאת שעל המנוע ,ושליפת הקראנק לבדיקה והחלפת מיסבים ורינגים בלי לפתוח ראש מנוע ..( מאותה סיבה שיש חדשים ואם כבר אז כבר :))

 

בימים הקרובים נוסיף תמונות עדכניות ונשתדל לצלם כמה שיותר

משפחה 005.jpg

משפחה 009.jpg

משפחה 006.jpg

משפחה 008.jpg

משפחה 004.jpg

משפחה 013.jpg

פורסם

כרגע בזמן הנתון אין לי את הכוחות נפש להתעסק עם כל הביוקרטיה של משרד התחבורה לעניין שינוי דגם מנוע אז נשאר עם הבלוק המקורי

 

אחרי הכל היה מי שתיכנן להפוך את הרכב הזה לבאגי / לתורמת איברים ...

פורסם

לפני כשנתיים חשבתי על לקחת את הרכב הזה כפרוייקט (עמד אז בקיבוץ מבוא חמה...) אך ירדתי מהעניין,

ואם אני לא טועה הרעיון להפוך אותו לבאגי היה שייך במקור לאח שלי שפרסם על זה פוסט בג'יפלוג... :screwy::lol:

 

בכל מקרה אני שמח שהגיע לבית חם ומקווה שיחזור במהרה לימי הזוהר שלו.

בהצלחה

אורן

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האוטו נראה ממש שמור חיצונית איך הוא מבפנים ?

ולמה צובעים את תא המנוע ? לאיטום ?

 

אפשר הסבר למקור לוחיות הרישוי ? :shock:

 

בדיוק מה שבאתי לשאול !

חשבתי בהתחלה שזה סתם תמונות מהאינטרנט אבל ליד יש רכב עם לוגו של אלדן.

אגב יש חוסר התאמה בין המספר בערבית לבין המספר 85192 לעומת 85191

2005-2006 Pontiac Grand Prix

2006-2009 Renault 19, 94

2009-2011 Mitsubishi Lancer 2001

2012 Audi A4 2003 Cabriolet

פורסם
אפשר הסבר למקור לוחיות הרישוי ? :shock:

 

זה היה בשביל צילומים לסרט, אם אני לא טועה

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

חשבתי בהתחלה שזה סתם תמונות מהאינטרנט אבל ליד יש רכב עם לוגו של אלדן.

 

לא יודע על האוטו והלוחית רישוי אבל התמונה מצולמת בשכונת בת-גלים בחיפה


×
×
  • תוכן חדש...