Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(שרשור) שיפוץ שיקום ושידרוג BMW 518 1982


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עוד התקדמות קטנה ....

 

 

כמה הערות ברוח טובה,

 

שים לב שהקו של הכנף לא עגול אחרי התיקון הוא נראה כמו אוסף של קוים ישרים. האפשרויות שקיימות כעת הן או לעשות שוב והפעם עגול או שיצריך חומר.

בנוסף אני רואה מהתמונה שבחרת לרתך על גבי הפח הקיים ולא בגובה הפח (BUTT). מה שמגביר את הסיכוי להישנות החלודה באזור.

 

לא שחלילה אי אפשר "לחיות" אם תיקונים אלו, רק שהאוטו כבר מופשט והפח גלוי וניתן לעשות תיקון טוב יותר.

 

גדי

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כמה הערות ברוח טובה,

 

שים לב שהקו של הכנף לא עגול אחרי התיקון הוא נראה כמו אוסף של קוים ישרים. האפשרויות שקיימות כעת הן או לעשות שוב והפעם עגול או שיצריך חומר.

בנוסף אני רואה מהתמונה שבחרת לרתך על גבי הפח הקיים ולא בגובה הפח (BUTT). מה שמגביר את הסיכוי להישנות החלודה באזור.

 

לא שחלילה אי אפשר "לחיות" אם תיקונים אלו, רק שהאוטו כבר מופשט והפח גלוי וניתן לעשות תיקון טוב יותר.

 

גדי

 

 

 

אכן הכנף עדיין לא עגולה בהתאם ויש עוד עבודה על רבה להביאה לשלמות אבל כדי שלא יעלה עליה חלודה עד שנגיע לשלב הפחחות המלא הפחח שם עליה צבע יסוד , לגבי החלודה היא הוסרה לחלוטין באופן מלא עד כי נפער חור בתא המטען, ונצבעה ביסוד גם מתוך תא המטען וגם בתוך בית הגלגל .

 

לצערי נקודות החלודה האלה הם משני צידי הרכב (שים לב שיש שוני בין התמונות במיקום החלודה ,העלתי את התמונה הזאת בטעות :|) ורק צד אחד תוקן כרגע .

פורסם
בהצלחה בשיפוץ! מעלה געגועים לשלי... :cry:

 

attachment.php?attachmentid=304371&stc=1&d=1346797700

 

attachment.php?attachmentid=304372&stc=1&d=1346797700

 

attachment.php?attachmentid=304373&stc=1&d=1346797700

 

אל תדאג ליאור הבימר שלי תהיה יותר יפה ממה שהייתה לך :lol::lol::lol:

פורסם
אל תדאג ליאור הבימר שלי תהיה יותר יפה ממה שהייתה לך :lol::lol::lol:

 

 

וואוו...זה שטר עצום שתצטרך לפרוע, ולא יהיה לך קל מול המר"ן הברוך ליאור, יבדל לחיים ארוכים וטובים...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
וואוו...זה שטר עצום שתצטרך לפרוע, ולא יהיה לך קל מול המר"ן הברוך ליאור, יבדל לחיים ארוכים וטובים...רן

 

ככה אני מציב תנאים לעצמי ....:wink:

פורסם
אני צריך פחח לעבודת הסרת חלודה וטלאים מהיכן הוא?

 

עד שהפחח הזה מטפל ברכב יכול לקחת כמה חודשים טובים לי אישית לקח 4 חודשים עד שהתחיל לגעת ברכב וגם כאן זה נמרח אבל בגלל שאני יודע שקשה למצא אנשים שאוהבים לעבוד באמת על רכבי אספנות אז אני עושה עוד פעולות נוספות כמו חיפוש חלקי חילוף לרכב .... אבל זה משתלם גם בחומרים וגם בעבודה .

פורסם

בהחלט שקשה למצוא אנשי מקצוע טובים במיוחד בתחום הנ"ל.

הוא מאזור המרכז או מאזור הדרום?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
בהחלט שקשה למצוא אנשי מקצוע טובים במיוחד בתחום הנ"ל.

הוא מאזור המרכז או מאזור הדרום?

 

דבר איתי בטלפון ואני יקשר אותך איתו 0502102004 אבל רק אחרי שהוא יסיים לי את הרכב :wink:


×
×
  • תוכן חדש...