Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש פנה חבר שלי למוסך לאחר שהמזגן ברכבו לא קירר.

בעל המוסך בדק את הרכב ומצא כי "יש להחליף את הקלאץ' של המדחס מכיוון שהמדחס לא מצליח להיכנס לעבודה".

לאחר שהעבודה בוצעה חברי חזר לביתו ובמשך חודש לא הייתה בעיה.

היום שוב חזרה אותה התופעה והמזגן הפסיק לקרר.

החבר פנה שוב למוסך ובעל המוסך טען שהגז ברח וכי הוא מוכן לבדוק את הרכב שוב תמורת 100 ש"ח וכי חבר שלי צריך להשאיר הרכב במוסך לכל היום כדי שהוא יבדוק מה מקור הבעיה ויגיד לו באיזה סכום מדובר כדי לתקן אותה. בנוסף מילא בעל המוסך שוב גז במזגן ואמר שהוא לא ייתן שירות נוסף על התיקון שכבר ביצע.

 

האם לדעתכם ההתנהלות במקרה זה היא הגיונית ?

יש בי תחושה שמלכתחילה הבעיה הייתה בריחת גז. מה דעתכם ?

 

 

תודה,

קובי.

פורסם

במילה אחת - איכס!!!! לא הוגן מבחינתו של בעל המוסך בכלל! הבאת לו מזגן לתקן, טען שמצא את הבעיה, תיקן, ילמת לו כמה שדרש ועכשיו מיסתבר שזו לא הבעיה פתאום וקיימת בעייה אחרת? בקיצור, השחלה! עליו לקחת אחריות מלאה למה שנעשה במיוחד אם הוא דוקטור למזגנים.

ודרך אגב, באיזה מוסך מדובר? שנדע להיתרחק!

פורסם

אם בפעם הראשונה לא היה מחסור בגז, ורק החליפו את הקלאצ',

אין קשר בין שני הדברים. הקלאצ' הוחלף והמדחס נכנס לפעולה.

 

עכשיו יש דליפה וצריך למצוא אותה.

הבדיקה עולה כסף כי ממלאים חומר זרחני ביחד עם הגז, כדי לראות היכן הדליפה.

לדעתי, בכל מקרה בעל המוסך היה צריך עכשיו במילוי גז להוסיף גם זרחן.

אם הוא לא הוסיף, הגז יברח שוב, ולא יהיה ברור היכן הדליפה.

 

אני מאמין שבמערכות ישנות לפעמים יש תופעה של תקלה גוררת תקלה .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מוזר שלפני חודש בעל המוסך לא בדק לדליפות גז, ועכשיו כן. אם עכשיו יש בריחה, סיכוי לא רע שהיא הייתה קיימת עוד לפני חודש גם.

אני ממליץ, בלי להספיד את המוסך כי אולי הוא לא שגה, אבל בשביל השקט הנפשי שלך תחליף אותו קודם כל.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם
לפני כחודש פנה חבר שלי למוסך לאחר שהמזגן ברכבו לא קירר.

בעל המוסך בדק את הרכב ומצא כי "יש להחליף את הקלאץ' של המדחס מכיוון שהמדחס לא מצליח להיכנס לעבודה".

לאחר שהעבודה בוצעה חברי חזר לביתו ובמשך חודש לא הייתה בעיה.

היום שוב חזרה אותה התופעה והמזגן הפסיק לקרר.

החבר פנה שוב למוסך ובעל המוסך טען שהגז ברח וכי הוא מוכן לבדוק את הרכב שוב תמורת 100 ש"ח וכי חבר שלי צריך להשאיר הרכב במוסך לכל היום כדי שהוא יבדוק מה מקור הבעיה ויגיד לו באיזה סכום מדובר כדי לתקן אותה. בנוסף מילא בעל המוסך שוב גז במזגן ואמר שהוא לא ייתן שירות נוסף על התיקון שכבר ביצע.

 

האם לדעתכם ההתנהלות במקרה זה היא הגיונית ?

יש בי תחושה שמלכתחילה הבעיה הייתה בריחת גז. מה דעתכם ?

 

 

תודה,

קובי.

הוא לא מלא גז בפעם הראשונה , הוא רק החליף קלאץ', עכשיו יש גם דליפה, יכול להיות שכשעבדו על המדחס, פשוט דפקו גם איזה חיבור של צינור, אבל לך תוכיח.

בקיצור הייתי ממליץ לך לגשת למישהו אחר.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אתמול בדיוק מילאתי גז במערכת והמוסכניק אכן מילא גם זרחן על מנת לראות נזילות במידה ויהיו כאלה. הייתה נזילה של גז מהוונטיל היכן שמחברים את הצינור למילוי הגז. כנראה שפעם שעברה לא הידקו את הוונטיל כמו שצריך. הוונטיל בצנרת נפתח ונסגר כמו ונטיל של רכב. מסובבים אותו בעזרת מברג מתאים ומהדקים אותו. מי היה מאמין שלפיאסטה יכול להיות מזגן שבאמת מקרר?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...