Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפש רכב לאחי וחשבתי על רנו מגאן או פיג'ו 406 בשנים 2001-2004.

האם ה-406 1.8L נחשבת לרכב אמין במידה סבירה?

האם יש מחלות ידועות?

 

לגבי המגן, יש שתי אופציות, מגאן דור I ומגאן דור II.

איזו מביניהן עדיפה מבחינת אמינות ובאופן כללי?

 

התקציב הוא עד 20K ש"ח.

מחפש רכב שיהיה בטיחותי [את הקוואליר ריסק אוטובוס ואח שלי יצא במזל] ונוח.

חשוב גם רכב אמין במידה סבירה ועלויות אחזקה נמוכות [אחי לא ידוע בתור אחד ששומר על הרכבים שלו, טיפול שנתי זה לא משהו שהוא מכיר :roll:].

 

אם יש המלצות נוספות במסגרת התקציב אשמח לשמוע.

פורסם

תשמע, אם אחיך לא שומר על הרכבים, לא מטפל ומזניח - לא חושב שמגאן ו-406 הן האופציות המועדפות כאן.

 

אלו רכבים שכן צריכים תשומת לב מדי פעם.

 

הייתי מתמקד בסופר לנסר, סובארו אימפרזה, קורולה, לנטיס.

 

הם לא נוחים ולא בטיחותיים יותר מדי - אבל ידרשו פחות תחזוקה שוטפת.

 

בין המגאנים ל-406 אז ככה:

1. ה-406 מקטגוריה גבוהה יותר- משפחתיות גדולות. חלקי החילוף שלה כנראה יהיו יקרים יותר וכך גם האחזקה הכוללת. הרכב מציג אמינות סבירה - במידה וטופל כיאות - וחשוב למצוא רכב מטופל והלמשיך להקפיד.

2. רמו מגאן - הדור הראשון מציג ציון מבחני ריסוק גבוהים. נוח ועולה גרושים היום. תעדיף גיר ידני. קנה אך ורק רכב מטופל ושמור וגם זאת לא הבטחה לאמינות מטורפת. הדור השני ממשיך בקו הבטיחות שהראשונה סללה, הרכב לטעמי קצת פחות נוח וגם הוא לא פסגת האמינות. יש לי ניסיון עם עשרות מכל אחד מ-2 הדגמים. היו הרבה בעיות. אבל הן גם לא עברו חיים קלים.

פורסם

מכיוון שאתה מעיד שאחיך לא מהמטפלים, נראה שעדיף לוותר על הצרפתיות, הן לא יהיו סלחניות במיוחד להזנחה.

לפי סגנון הרכבים שהעלית, והתקציב, הייתי הולכת יותר לכיוון של יפניות מתחילת המאה כמו מזדה לנטיס או טויוטה קורולה מסוף ה-90.

ואחיך חייב חינוך מחדש...

 

עריכה: עניתי לפני שראיתי את התגובה שמעליי :)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

מסכים עם ההמלצה לרכוש יפנית.

 

לדעתי, מי שיקנה פיג'ו 406 או רנו מגאן- בסיכוי טוב שהמוסכניק יאהב אותו מאוד, הרכב יכנס לא מעט למוסך והמוסכניק יוכל לשפץ את ביתו.

 

 

בהצלחה

פורסם

שלום.

 

אני מחזיק את 2 הרכבים שציינת.

מגאן 2001 נפח 1.6 ידנית (5 דלתות).

406 1997 נפח 1.8 ידנית.

 

את המגאן אני מחזיק כבר קרוב ל 5 שנים וה 406 אוטוטו סוגרת שנה.

 

לשניהם אמינות סבירה בהחלט, חשוב רק למצוא אחד שמור.

למגאן טיפולים יותר יקרים מה 406 (הפרש של 1000 שקל בטיימינג שכלל גם משאבת מים)

 

ממליץ על 2 הרכבים, אם כי אני בספק אם תמצא עוד 406 ידנית ... :-)

 

שבת שלום, אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אין תשובה מובהקת בעניין. יש דעה רווחת וניסיונות ספציפיים.

בכל מקרה המכוניות הספציפיות האלו בולטות בתכונות איכותיות מאוד מסויימות, אשר מי ששואל דווקא על אמינות אינו קולע לסיבה האמיתית לרכוש אותן.

לא זו בלבד, אם תרכוש את המכוניות האלו בתחושה נעימה שרכשת רכב אמין, ההרגשה שלך תשתנה מהר מאוד, כי רוב ה"מומחים" שמקיפים אותך יסבירו לך איזה קניה גרועה עשית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לעתים ניתן לראות אנשים מבוגרים שנוהגים בפיג'ו 406 והם יד ראשונה. אתמול ראיתי מבוגר שנוהג בפיג'ו 505 שמורה שנת 88, שאלתי אותו והוא אישר שהוא יד ראשונה.

 

לדעתי, אם תקנה מכונית כזו ממישהו ששמר וטיפח את הרכב, תהיה לך קניה מוצלחת.

פורסם
לעתים ניתן לראות אנשים מבוגרים שנוהגים בפיג'ו 406 והם יד ראשונה. אתמול ראיתי מבוגר שנוהג בפיג'ו 505 שמורה שנת 88, שאלתי אותו והוא אישר שהוא יד ראשונה.

 

לדעתי, אם תקנה מכונית כזו ממישהו ששמר וטיפח את הרכב, תהיה לך קניה מוצלחת.

 

אל תשווה פיג'ו של "פעם" לאלו מהעשורים האחרונים.

פורסם

זאת לא חוכמה במקרים האלו לקנות מכונית שמישהו שמר וטיפח - מכיוון שזאת לא ערובה לחיים ארוכים ונטולי תקלות.

 

ברכבים הללו יש צורך להמשיך ולהשקיע - זה ממש לא לשים דלק ולנסוע.

 

לביגמק - אולי ספציפית המשאבת מים והטיימינג יקרים במגאן - אבל אני די בטוח שהעלויות אחזקה הכוללות של ה-406 יהיו גבוהות יותר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ממליץ על הרנו מגאן שלי !

שנת 2001 ידנית מאוד חסכונית והייתה הרכב הכי בטיחותי בכביש באותה שנה .

 

למכירה .

לא לשכוח לנהוג בסבלנות

פורסם

שווה לקנות 406 אבל בתנאי שהרכב שמור היטב, מטופל, יד נמוכה וק"מ נורמלי!

 

יש הרבה מכוניות כאלה שהם גרוטאות מוזנחות וצריך לחפש בסלנות עד שנופלים על משהו טוב!

 

החסרונות של הרכב הזה שהגיר האוטומט לא הכי אמין יכול ללכת בסביבות ה 150,000-200,000 ק"מ

לדעתי במחירים המצחיקים שהוא נמכר זה עדיין שווה למרות החיסרון הזה!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

לפי דעתי, בתקציב של רכבים "קשישים" כל מכונית (מכל הלאומים) תהיה לא אמינה אם היא מוזנחת ולא מטופלת לפי הספר.

תחפש מכוניות שמורות ומטופלות - פחות חשוב המותג/דגם.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

ה 406 רכב מהנה יותר ומוצלח יותר לפי דעתי.

אני הייתי הולך עליו.

הדרך אגב עדיף לקחת את ה 406 עם עמנוע 2 ליטר אבל אם אין ברירה גם ה 1.8 בסדר גמור.

 

בהצלחה.

פורסם

תחפש מכוניות שמורות ומטופלות - פחות חשוב המותג/דגם.

 

אתה ממליץ למישהו שמעיד על עצמו כאדם שמזניח ולא מטפל במכונית שלו לחפש מכונית שמורה, בשביל מה? בשביל להרוס אותה? עדיף שישאיר את הצרפתיות העדינות והמטופלות לאנשים שיודעים להעריך אותן. כואב הלב.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

×
×
  • תוכן חדש...