Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חות דעת על סקודה אוקטביה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

הייתי רוצה לקבל חוות דעת כמה שיותר רחבה על סקודה אוקטביה 1600, בנזין, אוטומטית.

שנת 2001. האם האחזקה של הרכב יקרה. האם הוא נוסע טוב? סוחב כמו כל רכב משפחתי רגיל? או שאפילו פחות בגלל המשקל?

אני פשוט מעוניין ברכב כזה אבל לא נהגתי בו ורציתי לדעת אם שווה בכלל לחפש.

פורסם

למה דווקא הרכב הזה?

 

היתרון העיקרי של האוקטביה הזו הוא בתא מטען ע-נ-ק. המרווח מאחור די עגום. היא אופציה טובה הרבה יותר בדיזל (אם יש צורך בדיזל...)

 

ב1.6 אוטומטית היא לא מרגישה עגלה כמו הנתונים, אבל מדובר במנוע לא גדול על רכב לא קל.

 

לדעתי יש אופציות טובות יותר ברוב המקרים, (בטח כאשר מדובר על ה1.6, אלא אם תא מטען אדיר ממדים הוא דבר חשוב)

 

תפרט מה הצרכים ונמליץ על רכב לפי הפירוט שלך.

 

גיא

פורסם

התקציב הוא עד 70K לאוטו כמה שיותר מרווח. מצאתי אחת מליסינג 90K ק"מ. לא מצאתי שום רכב אחר במחיר שלו שהיה לי נוח. הפנים שלו מאד מוצא חן בעיניי. הרכב שנת 2001.

חיפשתי 626, 406 לא מצאתי. פוקוס, 323 וכל אלה קטן מידי.

בקיצור אני לא צריך רכב מטוס. אבל שיסע כמו כל משפחתית רגילה לפחות.

בקיצור רכב כמה שיותר חדש וכמה שיותר גדול אני צריך.

פורסם

האוקטביה אולי גדולה במושבים הקדמיים ובאורך כללי, אבל אם תנסה לשבת שם מאחורה, מאחורי הכסא של הנהג, אחרי שישבת מקדימה, תגלה שהיא לא ממש מרווחת...

 

לא היה לך מקום בפוקוס מקדימה? היא די מרווחת לדעתי. (הכל יחסי).

 

גיא

פורסם

פוקוס לא לקחתי בגלל העיצוב המכוער מבחוץ וגם מבפנים. שאני נוסע ברכב אני רוצה להרגיש נוח ושיהיה נעים לעין. האוקטביה באמת לא כל כך מרווחת מאחורה אבל לא נורא. מקדימה היא מושלמת. מנוע דיי חזק. בכללליות רכב מספק יחסית למחיר. רק דבר אחד מפריע לי והוא שההגה קצת קשה לסיבוב, אבל צריך להתרגל לזה.

 

ממליץ על סקודה. לא יודע איך האמינות אבל אני מאמין שלא רעה אם היא כל כך דומה לפוקסווגן.

פורסם

היא לא רעה כלל ועיקר. לא מבריקה גם, מצד שני.

פנים סולידי, מאחורה די צפוף. נוחה בצורה סבירה, בהחלט לא פאר היצירה.

פוקוס תציע הרבה יותר מקום בתא הנוסעים, ותהיה נוחה בהרבה. אבל אם לא, אז לא.

 

לא אמורות להיות יותר בעיות אמינות מאשר ב.. גולף, למשל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

×
×
  • תוכן חדש...