Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם זה צריך להוות מבחינתי אחורה פנה אוטומטי או שלא חייבים לפסול על דבר כזה? הרכב עם 4 כוכבים במבחן ריסוק...

אני פשוט חדש לגמרי בכל העסק הזה אז אני לא לגמרי מבין...

האם יש אפשרות להתקין כריות אוויר נוספות או שזה לא רלוונטי בכלל בגלל מחיר גבוה מדי להתקנה?

פורסם

אולי תספר לנו על איזה רכב מדובר? שנתון?

בתחילת העשור הקודם ועד לאמצעו זה נחשב בסדר אבל עם הזמן הסטנדרטים עלו.

פורסם

ואם תיתן את התקציב, אולי יוכלו לכוון אותך לרכב יותר מתאים מבחינת הבטיחות.

לא מתקינים כריות אויר נוספות בהתקנה מקומית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ללנדקרוזר שקניתי בסוף 2008 (חדש !) היו רק 2 כריות אויר, אז מה ? עדיף לנדקרוזר עם 2 כריות אויר מאשר 107 עם 6 :lol:

ובכלל הכי חשוב להזהר בכביש ולא לסמוך על כריות אויר.

פורסם
האם זה צריך להוות מבחינתי אחורה פנה אוטומטי או שלא חייבים לפסול על דבר כזה? הרכב עם 4 כוכבים במבחן ריסוק...

אני פשוט חדש לגמרי בכל העסק הזה אז אני לא לגמרי מבין...

האם יש אפשרות להתקין כריות אוויר נוספות או שזה לא רלוונטי בכלל בגלל מחיר גבוה מדי להתקנה?

אני מניח שאתה מדבר על סוזוקי סוויפט 2006-2011?

הרכב עם 4 כוכבי ריסוק, 2 כריות אוויר בדגם GLS ו-4 כריות אוויר בדגם GLX.

 

 

אי אפשר להוסיף כריות אוויר לרכב שלא הגיע איתם במקור. אני מניח שמבחינה טכנית זה כנראה אפשרית אבל מעולם לא שמעתי על מישהו שעשה זאת בארץ ובוודאי שלא מדובר בהשתלה מקובלת.

באופן כללי, צריך לבדוק האם את מבחן הריסוק עשו ברכב שיש לו 2 או 4 כריות אוויר. אם את המבחן עשו לרכב עם 4 כריות ולרכב שאתה רוכש יש 2, אתה יכול להניח שבמקרה של חלילה תאונה הוא יהיה קצת פחות בטיחותי.

פורסם

בגדול פרט לכריות אויר הראשיות וכריות אוויר צד\וילון, שאר כריות האוויר אינן מצילות חיים.

כריות אוויר צד משמשות להגן על הראש מפגיעה ישירה במכסה המנוע של רכב גבוה בפגיעת צד.

קח בחשבון שמספר הכוכבים אינו נותן את התמונה המלאה ועדיף לקרוא את הביקורת באתר EuroNCAP. בנוסף, התקן עובר שינוי כל כמה שנים, אז 4 כוכבים של שנת 2000 אינו בטיחותי כמו 4 כוכבים של שנת 2010.

 

אם בטיחות זה מה שחשוב לך תן תקציב ואני בטוח שנוכל למצוא לך משהו יותר טוב.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
אני מניח שאתה מדבר על סוזוקי סוויפט 2006-2011?

הרכב עם 4 כוכבי ריסוק, 2 כריות אוויר בדגם GLS ו-4 כריות אוויר בדגם GLX.

 

 

אי אפשר להוסיף כריות אוויר לרכב שלא הגיע איתם במקור. אני מניח שמבחינה טכנית זה כנראה אפשרית אבל מעולם לא שמעתי על מישהו שעשה זאת בארץ ובוודאי שלא מדובר בהשתלה מקובלת.

באופן כללי, צריך לבדוק האם את מבחן הריסוק עשו ברכב שיש לו 2 או 4 כריות אוויר. אם את המבחן עשו לרכב עם 4 כריות ולרכב שאתה רוכש יש 2, אתה יכול להניח שבמקרה של חלילה תאונה הוא יהיה קצת פחות בטיחותי.

 

עד כמה שידוע לי יש 6 כריות אוייר בדגם GLX

×
×
  • תוכן חדש...