Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב, שבת שלום, וחג שמח :wink:

 

מבקש ייעוץ בנוגע לרכב ראשון לצעיר בן 17, ש"דלוק" על מכוניות חזקות, ו"יפות" (ההגדרות "מכוניות יפות" שלו ו"מכוניות יפות" שלי הן קצת שונות :shock::lol: )

 

הדרישות מהרכב:

- 1.6 + (לא מתחת לנפח 1.6) .

- 3 דלתות/ קופה (צעיר מתלהב, מה :-) ) .

- עדיפות למנוע עם מגדש טורבו .

- מראה "ספורטיבי" .

- אמינה .

- יחסית חסכונית ..

- ידנית (אני גאה בו כ"כ !!! :-D ) .

- עד 20K .

- "חמקנית" (הוא רוצה שהמכונית תהיה "זאב בעור כבש" :twisted: )

- הוא יחזיק בה מינימום 5-10 שנה .

- אין בעיה שהמוכר יהיה "בן דוד" , רק לא "משבר" :lol:

 

חשבנו על סיאט איביזה טורבו, והונדה סיוויק קופה, אבל למצוא שמורות מתחת ל20K.... :shock:

מחכים לעוזרים שביניכם :idea:

:twisted:
פורסם

? אתה מדבר על מכונית שלא קיימת במיוחד בתקציב הזה.

 

היחידה שאתה אולי תדבר עליה זה סיוויק קופה ובמיוחד אם אתה גר בירושלים יש הרבה "בני דודים" שמחזיקים בכזאת - רק לא יודע אם ימכרו לך, הרבה מהן מוסבות לטורבו.

 

במחיר הזה קשה לי להאמין שתוכל למצוא משהו, אם לאחד מחברי הפורום יש הצעות אני גם אשמח לדעת על הצעה במחיר הזה.

 

מה שייכנס לו לתקציב וישאר לו עוד כ9-10 אלף זה האקורד 2200, חסכונית היא 1:10 בערך, ללא טורבו אבל בהחלט רכב שהוא מטוס, כמו כן הוא אוטומט, זה הרכב היחיד שאני יכול לשלוף מהראש חוץ מהסוויק (אולי כי אני אוהב הונדה משנות ה90? :-o)

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
? אתה מדבר על מכונית שלא קיימת במיוחד בתקציב הזה.

 

היחידה שאתה אולי תדבר עליה זה סיוויק קופה ובמיוחד אם אתה גר בירושלים יש הרבה "בני דודים" שמחזיקים בכזאת - רק לא יודע אם ימכרו לך, הרבה מהן מוסבות לטורבו.

 

במחיר הזה קשה לי להאמין שתוכל למצוא משהו, אם לאחד מחברי הפורום יש הצעות אני גם אשמח לדעת על הצעה במחיר הזה.

 

מה שייכנס לו לתקציב וישאר לו עוד כ9-10 אלף זה האקורד 2200, חסכונית היא 1:10 בערך, ללא טורבו אבל בהחלט רכב שהוא מטוס, כמו כן הוא אוטומט, זה הרכב היחיד שאני יכול לשלוף מהראש חוץ מהסוויק (אולי כי אני אוהב הונדה משנות ה90? :-o)

 

יש לנו טעם דומה :-P

 

אוטומט - הוא לחלוטין נגד זה, אפילו לא רוצה לשבת ברכב אטומט :lol:

 

מה לגבי האיביזה טורבו ? יש מצב לאיזו איביזה ספרדייה לוהטת עד 20K ?

 

סיוויק קופה - נגיד והוא יקנה קופה טורבו, מה לגבי החוקיות? הן שחוטות ? הבני דודים ימכרו בכלל :lol: ??? הן עם "טורבו" לא מקורי, זה בטיחותי ?

:twisted:
פורסם

אני אגיד לך את האמת פשוט אין לי מושג, האיביזות לא יורדות במחיר ואפילו גירסאות ה1400 משנת 94' מקבלות מחירון של 12 אלף, לכן סביר להניח שאפילו הטורבו משנות ה90 יעלה מעל ל30, אבל זה נאמר בלי בדיקה כלל וכלל.

 

יש איביזה טורבו שנת 2001 שנמכרת כאן בפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=427570

 

כפי שאתה רואה אפילו היא נמכרת ב40 אלף שקל לכן הייתי יורד מהאיביזה טורבו...

 

שוב, או שיגדיל תקציב או שישנה העדפות, אקורד 95 תעשה את העבודה מבחינת מראה, מהירות ותקציב, הדלק לא יהרוג אותו כל עוד הוא לא ישתגע איתה.

בנוגע לסיוויק קופה, אין לי מושג ומעולם לא התעמקתי אם בכלל היא הגיעה עם טורבו מקורי, אני יודע ש9/10 הרכבים שאני רואה מסתובבות לידי, כוללות טורבו, אני אניח שהן לא חוקיות אבל שוב - לא התעמקתי בכך מעולם.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

טורבו בסביבות 20K? עדיף לוותר על התענוג כי האחזקה תיהיה יקרה מאוד במוסך וללכת על רכב אטמוספרי.

זאב בעור של כבש? זה רכב משפחתי עם מנוע 2.0 במקום 1.6 (כמובן הכל יחסי לתקציב).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני חושב ש-206 GTI תתן את התמורה הכי טובה לכסף (יש אחת מעניינת למכירה בלוח).

אם הוא רוצה רכב טיפה יותר "חמקן" אז אולי רנו קליאו RSI, הם כבר מתחילות להיות נדירות על הכביש ולא כ"כ שונות במראה מהקליאו הרגילות.

אני דיי תומך בצביקה בעניין הטורבו, רכבי טורבו ותיקים זה מתכון להרבה הוצאות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...