Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התאונה הנוראית בטבריה


יוסי פרנקוס
שימו לב! השרשור הזה בן 3350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חושב שהתקשורת עושה פה עוול כלפי הציבור!

הרי מרבית הפורום פה גורס שנהיגה נכונה ע"י הנהג הייתה יכולה להביא לתוצאות אחרות.

במקום התקשורת בוחרת להתמקד בכל הגורמים האפשריים חוץ מתפקוד הנהג (המעקה המכון הטיפול הרכב שכשל וכו').

הרי מסקנה ברורה שיש בפורום היא שגם אם הרכב כשל המכון בדיקה חיפף המוסך עשה קומבינה והמעקה היה מלכודת מוות והשיפוע היה מטורף... עדיין יתכן והתאונה הייתה נגמרת אחרת לו הנהג היה פועל בקור רוח ומבצע צעדים בסיסיים אותם יש ללמוד בשיעורי נהיגה.

אני בכלל לא נכנס לעניין של עייפות שתייה רכב עמוס וכו' ואני חושב שכל רמיזה בכיוון היינה זדונית.

 

התקשורת במקום לנהל דיון רציני בשאלה האם נהגי ישראל עוברים הכשרה מספקת להתמודד עם כבישי הארץ, מעדיפה להתמקד בטרגדיה ובקביעה כי הכל בידי שמיים, ככה גם אפשר למכור פרסומות לביטוח חיים :evil: :evil: (כשראיתי את הפרסומת של מיקי יחימוביץ רציתי לזרוק את הטלוויזיה מקומה רביעית).

אני מעדיף שחיים הכט יחזור למסע ההפחדה שלו מאשר שימכרו לי שטויות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 410
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה לא צריך לבוא אחד במקום השני.

 

התשתית והבדיקות צריכים להגן על נהג שטועה וההדרכה צריכה לבוא כדי לצמצם את הטעויות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין שבכל מקום (כשזה לצרכי הצדקת אכיפה) זועקים "הגורם האנושי אשם!" ובמקרה הזה, כשהנהג לא ערס ברכב ספורט אלא רב במיניוואן, פתאום לא מדברים עליו בכלל.

 

יכולות הנהיגה הלקויות שלו שיחקו תפקיד מכריע בתאונה, לא חושב שיש בכך ספק. גם אם הייתה תקלה שלא באשמתו, הרי היה לו המון זמן לצמצם נזקים ואלי אף למנוע אותם. גם המשטרה לא עזרה כאן, בהנחה סבירה. משום מה על זה התקשורת שותקת. כנראה שכבוד המת לא חל באופן שווה על כולם.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, הוא לא ממש ידע אין לנהוג בירידות, אך אני חושב שגם המשטרע לא ממש עזרה:

4 דקות הוא איתם על הקו - זה הרבה לפני הירידה התלולה

מדוע לא הסבירו לו מה לעשות ?

הרי משטרת התנועה אמורה לדעת שבהמשך ישנה ירידה תלולה מאוד שלא נדבר על הסיבוב.

למה הם ציפו ?

חוץ מלשלוח ניידת למקום הם עזרו במשהו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, לא מבין את ההתלהמות שלך כלפי ישה.

כל מה שהוא כתב זה השערות סבירות. בהחלט יתכן שהנהג היה שתוי ועייף.

בטוח ב 100% שהוסעו ברכב מספר נוסעים מעל המותר.

העליתי את צילום רישיון הגרנדיס שלי גם לעמוד הפייסבוק של המשטרה.

כמו במקרה השוטרת שלא הגיע לזירת הרצח, אני מקווה שגם כאן המשטרה תדע להגיד ״טעינו כשקפצנו להכריז עובדות שגויות״.

 

ואתה ידידי תדע להגיד "טעיתי כשקפצתי להכריז עובדות שגויות?"

 

 

 

כמה הארות

 

המשפחה כולה נוסעת לאירוע של הכנסת ספרי תורה במגדל העמק שסבם קשור לכך לכן אין בייבי סיטר אלא כולם באים .

 

* אכן צודק, כל המשפחה הגיעה

 

הכנסת ספר תורה זו הילולה שלמה כולל אוכל ושתייה חריפה ומכיוון שמדובר באשכנזים טהורים א ז לא מדובר בוודקה אלא בשפתם מחייה שזה בתרגום לעברית אראק!!

 

*הכנסת ספר תורה זו הילולה גדולה שמי שלא היה בה לא יודע שמחה מהי וזה כלל גם חניכה של בית כנסת שאביו של המנוח בנה.

הייתה סעודה והיה גם אלכוהול ופחות , הרבה פחות ממה שחושבים , ואני יכול להגיד בתור אחד שישב ליד הנהג בסעודה, הנהג לא שתה כלום !!! .

 

סביר להניח כי הנהג עבד באותו יום ורק אחה"צ נוסעים לחינגה, שמסתיימת בשירה וריקודים בחצות פלוס.

 

*מי שיודע מה זו הכנסת ספר תורה לא היה כותב שסביר שהנהג עבד חצי יום, הנהג לא עבד באותו והגיע עם כל המשפחה לארגן את בית הכנסת ולסיום כתיבת ספר התורה.

 

בסיום היום לא נוסעים ישר הביתה אלא נוסעים לטבריה להשתטח על קברי צדיקים.כך צויין באחת הידיעות.

 

*איפה הבעיה פה? סע פעם לקברות צדיקים ותראה שהרוב מגיע אחרי חצות להשתטח ..

 

ואכן כל אתר מפות שבדקתי מסלול נסיעה מגדל העמק מושב בר יוחאי שנמצא ליד צומת מירון לא העביר אותי בטבריה.

 

*שוב אתה מחפש כל דרך להאשים את הנהג, עייפות, שתיה , נסיעה מיותרת וכו'

עכשיו אם הרכב נמצא תקין לחלוטין לפני 3 חודשים מאז עברו הרבה מים בירדן ונסיעות כל יום לצפת וחזרה על הירידות שלה מדי יום גבו את המחיר.

 

כמה בודקים את הרכב שלהם כל 3 חודשים?

 

*אני מבין שאתה מכיר את הנהג ויודע כל יום הוא נוסע לצפת וחזרה? מאיפה? שני בני הזוג עובדים בישוב!

 

המזל שלא נכנס בעוד רכב שיכול היה לבוא ממול ולהוסיף עוד קרבנות.

 

עצוב.

 

אחרי התגובה האחרונה שלי לא רציתי להיכנס יותר לשרשור, אבל אחרי תגובות והשערות של אנשים שהם כנראה מדיומים (לאו דווקא ישה, לקחתי את התגובה שלו כדוגמא ולא אישי נגדך ישה) אז אני אתייחס למה שישה כתב בניסיון אחרון לגרום לאנשים שלא עברו על השרשור לחזור על טעויות והשערות שגויות.

הנהג לא שייך למעמד נמוך, המשפחה אמידה מאוד ולכן ניסיון לקשור בין העובדה שמדובר במשפחה מרובת ילדים למגזרים חלשים ובעקבות זה מזניחים את הרכבים הוא שגוי מיסודו!

כרגע כולם מתמקדים בכמות הנוסעים, מישהו יכול להגיד פה בוודאות ששני נוסעים פחות היו מונעים את התאונה??

שוב בתור אחד שמכיר את הנפשות , ההנחות והקביעות שאנשים זורקים פה לאויר בלי שהם יכולים לבסס ולהוכיח כלום לא מוסיפה להם שום כבוד , להיפך.

 

ולמרות כל העיצות שרובן נכונות ואכן בתיאוריה זה יעבוד, בלי תרגול זה לא יעבוד ואף אחד לא יודע איך הוא יתנהג באמת במצב חירום...ולכן אני ממליץ שוב למי שיכול לקחת קורס נהיגה מתקדמת ולא לסמוך על מאמרים ועל זה שהוא יודע ליסוע מהר.

מצבי חירום מחייבים תרגול!

 

ליאור

 

 

 

 

 

 

*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למנוע אולי לא, אבל הסעת נוסעים בכמות העולה על המותר ובכמות העולה על מספר החגורות ברכב מצביעה על זלזול בוטה בבטיחות. אנחנו גם לא יודעים אם היתר היו חגורים, אפשר רק לשער. ההזנחה בטיפול לאו דווקא נובעת ממצב כלכלי - בהתחשב במעמדו ובסוג הרכב היה די ברור שאביונים הם לא. ההזנחה נובעת מאותו זלזול בבטיחות ממנו נובעת הסעת 9 נוסעים ברכב של 7.

 

אני מבין שההרוגים היו קרובים אליך וללבך וללא ספק זהו אסון מחריד (ואני לחלוטין לא ציני), אבל הגורם האנושי הוא המכריע בתאונה הזו ובדרך היווצרותה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור, זה לא באמת משנה אם הנהג שתה או לא שתה. הוא לא היה צריך לנסוע תשעה ברכב של שבעה, הוא לא היה צריך לנסוע עם כל הילדים בשתיים בלילה (ועוד אפילו לא בדרך הביתה אלא בדרך לאירוע נוסף) והוא בטח לא היה צריך להמשיך בנסיעה בזמן שהאוטו מתקשה מאוד בעצירה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי הבעיה היא בהכשרה בלתי מספקת בלימודי נהיגה. צריך להכניס מצבי חירום לתיאוריה. דבר שני, בדיקת הבלמים בטסט זה כסתח אחד גדול. צריך מדוד את עובי הרפידות ונזילות ממערכת הבלמים. בכלל לשים דגש בטסט על מערכות קריטיות כגון בלמים. יש הרבה אנשים שחושבים שאם הרכב עבר טסט אז הכל תקין ובטיחותי. אפילו אם יש לו רפידה בעובי מילימטר הוא יעבור ואז לאחר חודש כשהרפידה תיגמר מצבו לא יהיה טוב. העיקר שיגידו שעבר טסט לפני חודש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור שלום

 

כל עם ישראל משתתף בצער האסון הזה כולל אני הקטן אשכנזי שחי עם מרוקאית ומכיר ויודע את כל מנהגי העדה ונכח בהילולות הכנסת ספר תורה והלך לקברי צדיקים בכל מיני שעות מוזרות כאלה ואחרות.

 

קשה לי להאמין שהנהג לא לגם כוסית במהלך כל ההילולה והברכות . עדיין לא הופך אותו לשיכור ולכן גם לא כתבתי שיכור.

 

בעיתונות נכתב כי הוא מנהל בית ספר בצפת מכאן הסקתי כי הוא נוסע לצפת מדי יום . האם הוא לא מנהל בית ספר בצפת?

 

לגבי העייפות לא משנה אם הוא היה באותו יום בבית הספר או עסק בהכנות של בית הכנסת לאירוע כך או כך הוא כבר על הרגליים כ 20 שעות מתישות ועם רמת אדרנלין גבוה.

 

ואחרי כל זה במקום לנסוע הבייתה נוסעים לטבריה להשתטח על קברי צדיקים.

 

טעות בשיקול הדעת שמובילה לטעות בשיקול הדעת שמובילה... בסופו של ליל , לתאונה נוראית.

 

תאונה בסגנון דומה הייתה לפני כשנה או שנתיים לאחר שחזרו מהילולת שמעון בר יוחאי.

 

אדם סביר לא מדבר עם מוקדנית שלא מבינה דבר , אלא עוצר את הרכב במקום , מכיר את הדרך הזו ויש בה אף עליות מגבעת אבני עד למקום התאונה, כך שאפשר היה בנקל לעצור עוד לפני הכניסה לטבריה ותחילת הירידה שם.

 

אבל כישראלי שורשי " לי זה לא יקרה " וביתר שאת כיהודי מאמין שיש מי שמשגיח , ממשיכים לנסוע עד שמגיעים לנקודת האל חזור.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4232456,00.html

"בשיחה דיווח האב למוקד: "איבדנו את הבלמים ברכב". המוקדנית: "היכן אתם נמצאים?"

האב: "עברנו את צומת גולני וגם את גבעת אבני. ואנחנו בירידות לכיוון טבריה".

המוקדנית: "אני שולחת לכיוונכם ניידת".

בשלב זה, העביר האב את הטלפון לאשתו, שניסתה להסביר אף היא את מיקומם ".

 

מבדיקה ראשונית של המכונית עולה כי הבלמים היו שחוקים מאוד, למרות שהרכב עבר טסט לאחרונה. "עובדתית ישנה בעיית בלמים. רפידות הבלמים נמצאו גמורות וגם הדיסקים גמורים. זה לא קורה בנסיעה אחת", אמר סגן ניצב יוסי חתוקאי, מפקד אגף התנועה בצפון.

 

לדבריו, "אחד מיושבי הרכב אמר שהם נוסעים מהיישוב גבעת אבני לכיוון טבריה. שם מגבעת אבני ועד לשיכון ד' כלומר הכניסה לטבריה הכביש די מתון. השיחה ארכה ארבע דקות, כלומר היא התחילה לפני שהרכב עלה על החלק התלול של הכביש שהמדרון שלו מתחיל לפחות אחרי שלוש-ארבע דקות משם. הממצאים הראשונים הראו כי הרכב נסע במהירות גבוהה שמעל 130 קמ"ש. הוא פגע בחומת הפרדה ועבר לצד השני והתהפך מעבר לצדדים".

 

 

http://reshet.tv/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/Domestic/internal/Article,97891.aspx

 

"ממצאי החקירות שמתנהלות במשרד התחבורה ובמשטרה מזימות את הטענות על אפשרות שבדיקת הרכב לא הייתה תקינה, כפי שנטען מוקדם יותר היום. נתונים שנאספו שהמכונית עברה טסט במכון רישוי בחצור הגלילית לפני כשלושה חודשים, שכללה בדיקה ממוחשבת של מערכת הבלמים, ומצאה אותם כשירים. עוד עולה שגם המכון עצמו נבדק לפני מספר שבועות ונמצא כשיר.

מלבד הטסט במכון הרישוי, המכונית עברה טיפול 50 אלף במוסך מורשה במרס האחרון, במסגרתו נבדקה מערכת הבלמים שנמצאה כשירה."

 

 

הסתירה בין 2 ההודעות מוזרה מאוד

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהודה אין סתירה

 

מה שהיה נכון בפברואר או במרץ לא נכון למאי .

 

אילו היה לנו קילומטרג' אז והיום אפשר היה לבחון אם נסע 2000 ק"מ מאז או יותר.

 

ואם אני מבין נכון הבלמים ברכב הזה גם כשהם תקינים הם לא טובים בלשון המעטה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול מאוד להיות שמערכת הבלמים הייתה תקינה כחוק. תנאי הבלימה במכון הטסטים (בלימה קצרה וחדה) לא דומים בגרוש לתנאים ביום יום ובטח שלא בירידות. כבר נאמר כאן שלגרנדיס מערכת בלמים איומה שדועכת מהר מאוד.

יכול מאוד להיות שאחרי כמה בלימות חזקות בירידות, הדוושה ירדה עד לרצפה והבלימה הפכה ללקויה מאוד. בנקודה הזאת, במקום לעצור מיד בצד, הנהג החליט משום מה להמשיך לנסוע באיטיות, תוך כדי המשך לחיצה על הבלם והתקשרות למשטרה בבקשה לעזרה (גם כן הגיון, תסלחו לי). מהר מאוד הבלמים התחממו לרמת האל חזור ויכולת הבלימה ירדה כמעט לאפס. ואז הגיעו הירידות הארוכות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדוני היקר, אתה ממש לא רוצה לדעת מה הרב יצחק גרוסמן אמר היום בבוקר בתוכנית ברדיו בקשר למדוע קרתה התאונה. תאמין לי שאם קיבלתה בחילה מהשירשור כאן אם היית שומע מה הרב הגאון אמר בבוקר היית מקיא את המעיים שלך ואת כל הקרביים שלך. תאמין לי שאתה ממש לא רוצה לדעת.

 

....

 

שוב פעם, אילו הייתם שומעים מה הרב יצחק גרוסמן אמר היום בבוקר לתוכנית ברדיו לסיבת התאונה הייתם מקיאים את הקרביים שלכם. דרך ארץ או לא דרך ארץ הדיון כאן לא התקרב ולא בקצת לחוצפה ולדברים המגעילים שהגאון גרוסמן אמר היום ברדיו לכל עם ישראל. פשוט גועל נפש ודוחה.

 

http://anashnews.net/default.aspx?pageid=57&articleID=2142

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שדווקא נושא כמות הנוסעים לא קשור ישירות לתאונה ובטח לא יכול להוות גורם לתאונה. הוא אולי יכול ללמד על היחס במשפחה שנהרגה לבטיחות בדרכים אבל אין קשר ישיר לתאונה.

 

גרנדיס מתוכננת ל- 7 נוסעים (כולל נהג) וזה אומר שהיצרן לקח בחשבון שברכב הזה יסעו גם 7 מבוגרים במשקל מלא. ברכב היו הרבה ילדים כך שהמשקל הכולל לא עולה על מה שהיצרן תכנן.

 

זה שחלקם לא היו חגורים וזה אולי השפיע על כמות ההרוגים (לטובה או לרעה, יכול להיות שהניצולה נשארה בחיים בגלל שלא היתה חגורה) זה כבר ספקולציות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר מדברים על הנושא, ברשיון הרכב שלי כתוב בסעיף כמות נוסעים "כמותר בחוק" :roll: אז אני יכול לדחוס 11 איש במשפחתית? :D

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...