ליאור111
-
הודעות
106 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ליאור111
-
שוק עתיק - קניה בלבד של חלקי חילוף\אביזרים לרכבים קלאסיים.
ליאור111 פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
מישהו? -
בחירת מצבר ותוקף אחריות-מיצובישי לנסר 92
ליאור111 פרסם הודעה בנושא של NiNi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא מכיר איציק מצברים, אבל וורטה 60 אמפר 20 חודשי אחריות עולה 450 שקל בנצרת, שנפ/וולטה 60 אמפר עולה 380 ש"ח. אני לקחתי וורטה הכחול. -
קצת חלודה על חלק מנוע (כנראה כיסוי של סעפת פליטה) - קיה ריו 2012 1.2 ידנית
ליאור111 פרסם הודעה בנושא של Yanlin בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אלומיניום לא מחליד!!! אם החלק באמת מאלומיניום זה נראה משהו מטפטף/משפריץ עליו את הטיפות האלו עם החלודה.. אם זה חלק מפח מגולוון עם הזמן הגילוון יורד והחלק מחליד, אין צורך להילחץ אלא אם העניין הקוסמטי מפריע לך.. -
פנס חזית ימין ליונדאי אקסנט 99 קיים? מחיר?
-
2 אנשים ממוצעים, לא בריונים ולא חלשלושים מוציאים את המנוע בקלות וגם להתקין אותו ברכב כל מה שצריך זה צינור ברזל ושרשרת.
-
סדר גודל להחלפת מנוע למזדה6 סביר או לא?
ליאור111 פרסם הודעה בנושא של mudale222 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
פירוק=מפרקים מכוניות בארץ יבוא= מפרקים ממכוניות בחו"ל.. בשני המקרים אתה לא יכול לדעת בוודאות מה מצב המנוע. -
שוק עתיק - קניה בלבד של חלקי חילוף\אביזרים לרכבים קלאסיים.
ליאור111 פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
אולי בכל זאת? שנה טובה ! -
אתה יכול לבקש, הם לא יחזירו לך וינפנפו אותך למוסך וחזרה עד שתתייאש או עד שתתבע אותם. מכיר מישהו שעדיין בתביעות איתם בדיוק מאותן סיבות.
-
לא מכיר את כרמלי, אבל לעניות דעתי, שיפוץ תמיד עדיף על משומש/פירוק.. אתה מקבל אלטרנטור "חדש" לעומת אלטרנטור שאין לך יכולת לדעת מתי ימות..
-
בדיקה ויזואלית של רצועת תיזמון - גולף 99
ליאור111 פרסם הודעה בנושא של bennnn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא ברור לי דבר דבר אחד.. למה אתה חושב שאם תחליף רק רצועה ולא תחליף משאבה הסיכון יותר גדול מאשר לא להחליף בכלל רצועה ובכל מקרה לא להחליף משאבת מים?? מחליפים משאבת מים ביחד עם הטיימינג בד"כ כי כבר הכל מפורק,ובהרבה רכבים זו הדרך היחידה להגיע למשאבה אתה כבר מפרק את הטיימינג אז יש גישה גם למשאבה והיא לא תמיד החלק היקר בסיפור אז מחליפים גם אותה.. הרי אתה לא רוצה לפרק את הטיימינג רק בשביל להחליף משאבה אח"כ.. -
אם נורית המצבר דולקת בלוח השעונים זה אומר שאין לך טעינה, הבעיה היא האלטנרנטור וסביר להניח שגם המצבר הקודם תקין, פשוט נסעת על המצבר עד שנגמר מכיוון שאין טעינה... ליאור
-
שוק עתיק - קניה בלבד של חלקי חילוף\אביזרים לרכבים קלאסיים.
ליאור111 פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
מחפש קרבורטור וובר 32/36 במצב סביר . . נא לשלוח בפרטי תודה -
בד"כ הדבר הראשון שבודקים/מחליפים זה טרמוסטט במצבים של התחממות, תזמון הצתה כמו גם פלגים לא מתאימים גם יכולים לגרום להתחממות, אגזוז סתום גם כן, תזמון שסתומים ועוד ועוד..
-
והידיות מומנט שכל חובב רכב מחזיק בבית ובטוח שהוא יודע יותר טוב מכל מכונאי במוסך מורשה כן עוברות כיול ובדיקת מעבדה? לכל חובב רכב שבטוח שהוא יודע יותר טוב יש את כל הכלים?, זה שקוראים את הספר לא אומר שבאמת יודעים מה עושים ויודעים לאבחן יותר טוב מתי חלק צריך החלפה לעומת מכונאי שעוסק בזה למחייתו ועשה את העבודה עשרות פעמים...
-
יש ערכות של מה שנקרא time sert (חפש באתר של "ווירט") , דומה להליקויל רק הרבה יותר חזק אפילו מההברגה המקורית, אתה רק צריך למצוא את המידה של הניפל שלך. . אפילו שזה חלק בטיחותי לא הייתי מודאג, מניסיון עם המוצר הזה. . מצד שני כמה באמת עולה קליפר מפירוק, שאתה לא יודע מה מצבו.. ועלול להרוס גם לו את ההברגה? . . בסופו של יום זה החלטה שלך על איזה פתרון אתה הולך, אבל בגדול הקליפר לא אבוד ואין חובה להחליף..
-
מאזדה 323F GLX שנת 93 - בעיות לאחר התחממות מנוע
ליאור111 פרסם הודעה בנושא של liav12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סביר להניח פריצה באטם ראש, בכל מקרה צריך להוריד ראש ולשלוח לשיפוץ (מילוי ויישור) , שם כבר יבדקו אם הראש תקין .. -
אז נאמר לך שיש היסטוריית טיפולים.. גם זה נתון לפרשנות. המוכר אמר שטופל במוסך מורשה יונדאי?? או סתם מוסך מורשה? כתבת "בדקנו את הרכב נראה טוב ומטופל" ז"א שבקטע הזה שלפני הבדיקה היית מרוצה מהרכב? מה בדקת? איך בדיוק קבעתם שהרכב מטופל? וכן כתבת שאין פגיעות בשלדה, אח"כ כתבת "שפשוף בשלדה"... שפשוף יכול להיווצר גם ממדרכה גבוהה, זה לא אומר שהרכב עבר תאונה ואף אחד לא יוריד לך במחיר על זה. אתה לוקח רכב לבדיקה ומצפה שכל ציוץ של המכון ייפול על המוכר? אל תשכח שגם המוכר בזבז חצי יום! טוב לך תקנה לא טוב אל תקנה, זה מה שאני אומר לקונים פוטנציאלים.. לפות"ש תשתדל לקחת אויר לפני שאתה עונה על שאלות. . רק שתבין, את השאלות שאנחנו שואלים אותך ישאלו אותך בבית המשפט.. לא תוכל לשלוח את מי שלא מוצא חן בעינייך להזדיין! לא מזמן מכרתי וולבו S60, מטופלת ושמורה מיד ראשונה , הגיע קונה שניסה לעשות רושם של מבין גדול, בדק מכל הכיוונים מילמל לחבר שלו כל מיני שטויות ואמר, "מתאים לי הרכב אבל בוא נלך לבדיקה מה שיוצא עלייך אם אני לא קונה אתה משלם את הבדיקה.." התשובה שלי הייתה, "זה הרכב, זה המחיר, אתה לא מבין ורוצה בדיקה תעשה בדיקה בשביל עצמך, אני לא מתחייב לכלום ולא חייב למכור לך שום דבר, תבדוק איפה שאתה רוצה אצל מי שאתה רוצה ותחליט, טוב לך תקנה לא טוב שלום ולהתראות!" . . הרכב נלקח לבדיקה המוכר ספר כסף את המחיר שביקשתי והעברנו בעלות, זו ההתנהלות שלי בעניין מכירת רכבים ואין שום סיכוי שאני מתחייב לאף אחד על מנורה, את השכר לימוד שלי שילמתי במכוניות הראשונות שקניתי בחיים.
-
בטעות מילאו שמן לרדיאטור ומיים למנוע, יונדאי קופה 2.0 98'
ליאור111 פרסם הודעה בנושא של DanielT בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם היית קורא במקום להתחכם היית מבין.. במנוע תקין המים לא אמורים להגיע לאגן השמן דרך הצילינדר!! כשיש בעיה באטימה של טבעות הבוכנה המים מגיעים וזה לוקח הרבה זמן, אם הצלחת להניע אחרי הרכבת פלגים כנראה שלא היו הרבה מים ומה שהיה נשרף או יצא דרך השסתומים וזה כמות קטנה מאוד אחרת היית מקבל נעילה הידרוסטטית וסביר להניח שאחד הטלטלים היה יוצא דרך הבלוק מנוע או שהמנוע לא היה מסתובב בכלל, שאל בעלי ג'יפים שאוהבים לצלול בשלוליות מה קורה כשנכנסים מים לצילינדרים. . גם אם תמלא את כל הצילינדר במים יקח למים המון זמן להגיע לאגן שמן וזה במידה שטבעות הבוכנה לא אוטמות כמו שצריך!!! בכדי שכמות גדולה של מים תגיע לאגן שמן משטיפת מנוע דרך החור של הפלאג זה אומר שהמנוע שלך היה מת עוד לפני וטבעות הבוכנה (רינגים) כמעט ולא קיימות ולא אוטמות ואין קומפרסיה בכלל, כמות מים גדולה לא יכולה להגיע מהחור של הפלאג לשמן . וסתם לידע כללי, כשנפרץ אטם ראש, מגיעים לשמן הרבה יותר מ"כמה טיפות", הרבה יותר! והרבה מנועים עדיין חיים אחרי עירבוב של מים בשמן . . -
בטעות מילאו שמן לרדיאטור ומיים למנוע, יונדאי קופה 2.0 98'
ליאור111 פרסם הודעה בנושא של DanielT בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
+11111 בנוסף על מה שדני רשם.. לעשות ניקוי אינג'קטורים אתה יודע אבל להחליף שמן ומים אתה לא יודע? .. סתם תוספת קטנה, אף מנוע לא מת סופית מתוספת של מים בשמן או שמן במים. הכל תלוי בכמויות!! ומעבר לזה אני מכיר כמה וכמה מנועים שנפרץ בהם אטם ראש והבעלים נסעו עם שמן מעורבב במים ולהיפך כמה שבועות עד שהורידו ראש לתיקון, יישור לראש והחלפת אטם והמנוע חי עד היום . . נכון, לא בריא בעליל ועדיף לא להניע ולהתגרות במזל אבל אני בטוח שהמנוע לא מת אבל כדאי להחליף נוזלים ופילטרים בהקדם! ולזה שרשם שניקה מנוע כשהפלגים בחוץ, המנוע שלך מת כי נכנסו מים לצילינדרים, במנוע תקין מים לא אמורים להגיע לשמן דרך החור של הפלג.. -
מה אתם כ"כ מופתעים? בננה בדיפ'/גיר משתיקה אותו.. ביצה/פלפל שחור/קפה שחור סותמים חורים ברדיאטור..(זמני) שמן גיר במקום שמן מנוע גורמים למנוע גמור להישמע "כמו חדש".. אלו לא תיקונים קבועים , חלקם מספיקים כדי להגיע למוסך (לא הייתי מנסה ברכב חדיש) , לרוב אלו שיטות של נוכלים אי שם בשנות ה-80 למכירת רכב "במצב חדש" לקונה תמים שלא כ"כ הבין בזמנו איך לבדוק רכב ולמה המנוע מת אחרי חודש-חודשיים.. יש עוד הרבה שיטות, מי שקנה ומכר רכבים בשנים ההן הספיק ליפול בחלק מהשיטות נוכלות הללו..
-
נפילה על הרכב של עצמי
ליאור111 פרסם הודעה בנושא של socho בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כנראה שבפניקס עוד לא נרשמו לפורום http://www.fnx.co.il/insurance/car-insurance/compulsory-insurance.aspx כשמישהו ייפגע מהאוטו שלך בחניה תשלח אותו לאהרון ברק, עד אז, רכב מנועי חייב בביטוח גם אם חונה כל עוד לא שונה ייעודו... לגבי פותח השרשור והנושא המקורי, אם המקרה שלך מוגדר או לא כתאונת דרכים, על זה תתייעץ עם הסוכן שלך, אתה יכול לעשות הרבה שטויות מעצות שתקבל פה בפורום -
נפילה על הרכב של עצמי
ליאור111 פרסם הודעה בנושא של socho בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ואם הרכב מתדרדר ועולה על רגל של מישהו? . . אתה יכול להבטיח שזה לא יקרה מכל סיבה שהיא? ואם מישהו נפל לך על הרכב ובא לו להיות נודניק וללכת למשטרה, יזמנו אותך ויבקשו פרטים וביטוח ואז מה? . . לך תוכיח שבזמן שהוא נפל לך על הרכב חנית כחוק והרכב לא היווה סיכון להולכי רגל.. מספיק ספק קטן ופרשנות לא נכונה והסתבכת.. -
חבל על הזמן שלך, אז כתוב "הרכב נראה מעולה וללא תאונות" . . תתפלא אבל זה שאין פסיק במשפט יכול להפיל את התביעה שלך, הרכב "נראה" ללא תאונות, הרכב יד שניה המוכר יכול להגיד שאם קרה משהו לפניו הוא לא מודע לזה. הוא אמר לך בוודאות שהרכב לא קיבל שום מכה? בכלל אני לא מבין מה ההתעקשות על דפיקות קטנות, התעקם פגוש/כנף? שמו חדש , צבעו בצבע הרכב , הכל נראה ישר ותקין, אין מכות בשלדה.. מה הבעיה?, כמעט כל רכב שנע על הכביש עבר תיקון צבע , זה לא רכבים בעבודת יד שצריך אומן כדי לשחזר, סה"כ פותחים ברגים, מתקינים חלק חדש, צובעים לפי קוד יצרן ונגמר הסיפור.., אם אין בעיות אחרות אני חושב שיכולת להסתדר על הרכב, על פניו הרכב לא כ"כ נורא אם רק זה הבעיה.. לגבי התביעה, סיכוי קלוש עד אפסי לקבל משהו, ואם תפסיד אתה עלול לשלם הוצאות נוספות + בזבוז זמן של המוכר..
-
מה השלבים אחרי תאונת נזק?
ליאור111 פרסם הודעה בנושא של avargel בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
זה שבעל הרכב רוצה מחירון זה אחלה, את זה צריך לקבוע שמאי ולהגדיר את הרכב "טוטאלוס", כל עוד ששמאי לא הוריד את הרכב מהכביש לא תוכלו לקבל מחירון, גם אחרי תיקון השמאי קובע ירידת ערך שאותה יש לשלם לבעל הרכב מעבר לתיקון.. היה שמאי בכלל??? לא משנה מה יש לרכב הנפגע, הרכב הפוגע הוא זה שנושא באחריות וחברת הביטוח שלו צריכה לשלם את הנזק, לא משנה אם זה מקיף או צד ג' (הרכב הנפגע הוא צד ג'), אם לבעל הרכב הפוגע אין מקיף/צד ג' הוא יאלץ לשלם מכיסו, מאחר וזה לא המקרה העניין לא רלוונטי, משום מה עושה רושם שהסוכן של החבר שלך לא מעוניין להתאמץ יותר מידי, החבר שלך צריך להביא שמאי שיקבע את גובה הנזק , התשלום יצא ממנו עד לקבלת פיצוי והוא יקבל החזר גם על זה.. הכל תלוי במידת הנכונות של הסוכן שלו, אם הדברים לא מתנהלים כך אני מציע להחליף סוכן..
