התקינו לי מערכת גז ביונדאי טוסון על ידי ג'י גאז בחיפה ואחרי כשלוש מאות קילומטר נדלקה נורת צ'ק אינג'ין נסעתי על דלק והגעתי בהמלצתם למוסך נענע בראשון לציון הם טענו שזו ביה ידועה וכיוונו לי את יחס התערובת והנורה נכבתה אחר כך נאמר לי שאם הם היו מתקינים את המערכת זה היה התקנה מוצלחת יותר. הם גם טענו שעדיף למלא גז אצלם ולא בגז פרו בתחנה בצומת בילו. מיליתי אצלם ושוב כעבור פחות ממיכל נדלקה הנורה
נסעתי שוב וכעבור כמאתיים קילומטר שוב נדלקה הנורה ושוב נאלצתי להגיע לנענע גז ומיליתי ובפעם השלישית הנורה נדלקה כמו כן מאז ההתקנה בסיבובי סרק הרכב משתנק מדי פעם וגם כשמניעים אותו ויוצאים בהתחלה על בנזין הרכב משתנק הרבה יותר מהרגיל.
אמרו לי שבמידה ולא אהיה מרוצה אוכל לבקש מג'י גז להוריד את המערכת ולהחזיר את הכסף עברו בינתיים שבועיים לא מוצלחים אשמח לקבל עצה