Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

הרכבתי עם חבר מערכת לרכב בסופ״ש ותוך כדי ההתקנה נשברה הידית שפותחת את דלת הנהג.

רציתי לשאול אתכם האם זה אפשרי להרכיב ידית חדשה?

 

בנוסף, אם אפשר לשער את עלות הנזק, אשמח.

 

תודה מראש,

Peugeot 206XS

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה מוזמן לעשות חיפוש בזירת החלקים כדי לקבל הצעות לחלקים מפירוק/חדש/חלופי.

אני לא חושב שתהיה בעיה להחליף רק את הפלסטיק של הידית (רק תוודא שיהיה בצבע הנכון של הרכב).

פורסם

איזה ידית נשברה?

החיצונית או הפנימית?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

באיזור המרכז יש מרכז חלפים לרכב ושמו "אוטו ציון",

החנות נמצאת ביהוד.

ניתן ליצור עימם קשר טלפוני ולברר לגבי עלות החלק, ולגבי משלוחים.

תצתייד בדגם הרכב ושנה ויתנו לך הערכת מחיר בטלפון.

אף פעם לא התאכזבתי מהשירות ומהחלפים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

התקשרתי אליהם, השארתי פרטים ואמרו שיחזרו אלי עם הערכת מחיר.

כמה זמן זה אמור לקחת? כי שמעתי נימת זלזול בקול שלו, אולי אני תוהה..

 

אשמח גם להמלצות על פירוקיות באיזור הצפון שמחזיקות אצלהם 206.

Peugeot 206XS

פורסם

אם אמרו שיחזרו יחזרו אליך, הם פשוט מוצפים בעבודה.

(אין לי קשר לחנות אבל זה מתוך ביקור קבוע במקום).

זו חנות חלפים מאוד מוכרת ומאוד זולה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אם אמרו שיחזרו יחזרו אליך, הם פשוט מוצפים בעבודה.

(אין לי קשר לחנות אבל זה מתוך ביקור קבוע במקום).

זו חנות חלפים מאוד מוכרת ומאוד זולה.

 

 

 

 

ל'

 

הציעו לי 47 שקל על ידית, זה מעולה, זה סבבה אבל הקאץ' פה שצריך להגיע עד לשם (יהוד) וזה רחוק לי.

רק בימי שישי כשאני לא בבסיס, אני אוכל להגיע לשם אבל זה מגיע מהיבואן יום לאחר שביצעת את ההזמנה - ככה שאני אצטרך לשרוף 2 ימי שישי ברצף לנסיעה ליהוד.

 

טיפה מעיק, בנוסף אני לא אוכל להרכיב את הידית לבד, ככה שבמידה ואזמין אצטרך להגיע עד ליהוד עם הרכב (הוצאות על דלק כבדות מידי)

 

הפתרון הנ"ל כנראה ירד מהפרק, אשמח להצעות אחרות באיזור הצפון.

Peugeot 206XS

  • ספונסר פורום
פורסם

פנה אל טוני (057-7372306) מרשת מוסכי טכנו טסט בחיפה, תגיד לו שהגעת מהפורום ואני בטוח שהוא ישמח לעזור לך.

פורסם

פניתי לבסוף אל מחלקת החלפים של "צמרת", מורשה פיג'ו - סיטרואן.

הזמינו לי את הידית בבוקר ובצהריים הגעתי לאסוף אותה, נאלצתי להיפרד מ-87 שקל לא כולל מע"מ (101 עם מע"מ וזה עוד עם 10% הטבת חיילים).

ישר לאחר מכן התקנתי את הידית ויצאתי מרוצה.

 

כחלק מהיישור קו שאני מבצע ברכב,

 

רציתי לשאול האם ניתן להחליף גם את המנגון של קיפול המושבים האחוריים ברכב?

המנגון הנוכחי התייבש (כנראה בגלל השמש, בכל זאת 10 שנים על הכביש...) והידית שצריכה לעלות למעלה יוצאת ללא קיפול המושבים, היא רופפת שם.

האם זה אפשרי לסדר את המנגון שיעבוד כמו ביום שהרכב יצא מהחברה? :lol:

Peugeot 206XS

×
×
  • תוכן חדש...