Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הללויה! גולן טלקום עלו לאוויר ופרסמו תעריפים.


ya_pl
שימו לב! השרשור הזה בן 607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

10 דקות מול המחשב ולחסוך לפחות 25 ש"ח לחודש לא שווה את הזמן שלך?

 

אני מוכן בעצמי לעשות את התהליך בשבילך ותתן לי את ה-300 ש"ח שאתה משלם אקסטרה (לכל קו) לשנה כיום, שנה הבאה הרווח שלך.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני מכיר את תומר, הוא אפילו מוכן להתחייב שאם לא יהיה לך קו כמה ימים, תוכל להשתמש בנייד שלו :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

10 דקות מול המחשב ולחסוך לפחות 25 ש"ח לחודש לא שווה את הזמן שלך?

 

אני מוכן בעצמי לעשות את התהליך בשבילך ותתן לי את ה-300 ש"ח שאתה משלם אקסטרה (לכל קו) לשנה כיום, שנה הבאה הרווח שלך.

 

חזרנו לדבר על הקווים הסלולארים, נכון?...:)

 

אני לא אחד שממלא טופס+אשראי באינטרנט ופשוט יושב ליד הטלפון ומחכה שיחזרו אליו. אני קם מוקדם בבוקר וניגש למרכז השירות, ע"מ לסיים עם זה. לצורך העניין, אם ההפרש היה 20 ש"ח, אז לא, הזמן שלי לא היה שווה את זה, מה עוד שיש לי "הטבה" של טלפון באוטו. בכל מקרה, כפי שטענתי כבר, ההפרש פה הוא הרבה יותר מ-20 ש"ח ולכן אני כן אעשה את המאמץ, כאשר אנשים יפסיקו כבר להפחיד אותי! :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב בשבילך אני מוכן ללכת למרכז של הוט, ממילא אני צריך ללכת לשם בשביל עצמי אז עד הדרך נטפל גם בך.

 

בעניין ההתחייבות שלי, יש לי פה משהו כמו 3 קוים של שיחות נכנסות בחברות הגדולות וזה סתם קוים שזרוקים לי במגרה ככה שלפחות בנכנסות אין בעיה.

 

וסתם לידע כללי, הבעיות של שיחות נכנסות, היו לי באורנג' ב-4 שנים האחרונות, אז לפחות אני משלם פחות על אותה הבעיה.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתחיל להימאס לי מהוט, שלחתי להם מייל על בעיות קליטה, הם לא חוזרים אלי (אני לא מתכוון לחכות לנציג על הקו שעה)

פתאום שני הקווים מודיעים לי הבוקר "אין שירות" (אני ביקשתי שירות? אני רוצה קו!), מכבה, מדליק, מחפש רשתות, בסוף יש קו

אם הבעיות ימשכו אני עובר לגולן

 

נ.ב.

הטלפון תומר גם בתדר 850! (ברמי לוי (תשתית פלאפון) לא היתה שום בעיה כזאת)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניוד מתאחר?

 

אתמול בערב (18:00 בערך) הפעלתי את הסים של גולן, לטובת ניוד קו מאורנג'.

ניוד נקבע להיום בשעה 8:19, ונמסר שאקבל עדכון במייל.

עד שעה זאת, הקו באורנג' פעיל, ולא קיבלתי שום עדכון.

 

יכול להיות שאורנג' מעכבים אותי?

 

אגב, גם אני קיבלתי SMS אוטומטי מאורנג'. אחד בעת קבלת קוד האימות לסים (במהלך ההזמנה) והשני בהפעלת הסים של גולן.

בין לבין קיבלת שיחות משני נציגי אורנג' (לטענתם. השיחות התקבלו מקידומת 054 כמובן).

הראשונה טענה בתוקף שהיא גם בעד החברות החדשות, ואפילו דוד שלה הוא השר "אליהו כחלון", או בעצם שאליהו זה הדוד, ומשה הוא קרוב משפחתה, חוסר עקביות בבלבולי המוח לא חסר שם :lol:.

השני - ביום שלישי:

"מה קורה גבר? אני רואה פה שגולן רוצים את הקו שלך? לשחרר להם? אתה בטוח? רוצה חבילה?"

-"אין לי בעיה לשמוע מה יש לך להציע, אבל לא עכשיו, אתה מוזמן להתקשר יותר מאוחר."

"אז לשחרר את הקו שלך גבר?"

-"כן."

אין ספק שאנחנו מפסידים שירות לקוחות איכותי בחברות הוותיקות. :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באחת הכתבות שר התקשורת מפיל את האשמה בעיכוב הניוד בחברות הננטשות. זאת אומרת שהחברה שאתה עוזב לא משחררת את הקו שלך ולכן אתה לא מנוייד.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתחיל להימאס לי מהוט, שלחתי להם מייל על בעיות קליטה, הם לא חוזרים אלי (אני לא מתכוון לחכות לנציג על הקו שעה)

פתאום שני הקווים מודיעים לי הבוקר "אין שירות" (אני ביקשתי שירות? אני רוצה קו!), מכבה, מדליק, מחפש רשתות, בסוף יש קו

אם הבעיות ימשכו אני עובר לגולן

 

נ.ב.

הטלפון תומר גם בתדר 850! (ברמי לוי (תשתית פלאפון) לא היתה שום בעיה כזאת)

תבדוק אם אופציית הנדידה בפלאפון שלך מאופשרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פניתי לאורנג', מבחינתם אכן יש אפשרות להחזיק קו / למשוך אותו חזרה במהלך ניוד, אך זה לא המצב אצלי וזה תקלה נקודתית אצל גולן (והנציג שמע על הרבה בעיות אצלם).

 

מוזר לי, אבל אין מה לעשות חוץ מלהמתין.

 

למעוניינים - הוצעה לי חבילת חיילים/סטודנטים:

שיחות וSMS ללא הגבלה.

אינטרנט 2GB והאטת קצב בסיום החבילה.

שיחות לחו"ל ל41 יעדים, לקנדה וארה"ב גם לנייחים.

במחיר 109/110 ש"ח לחודש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כחלון הזה, לא נח לרגע!

 

המשרד מצוי כעת בשלב הכנת מכרז שבו יתמודדו חברות פרטיות על הקמת ותפעול המערכת, שככל הנראה תשאב מידע, באופן ידני או אוטומטי, מחברות התקשורת והטלוויזיה הישראליות, ותאפשר לצרכנים להשוות בין החבילות השונות של החברות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניוד הכי קל שהיה לי בחיים.

נרשמתי באתר של גולן לפני כשבוע, ביום שישי קיבלתי את הסים והניוד נקבע ליום ראשון בבוקר.

ביום ראשון ב10 בבוקר בוצע הניוד. גולן שלחו SMS עם ההגדרות של האינטרנט.

תוך חצי דקה גם האינטרנט חזר לעבוד.

 

שלום ולא להתראות פלא' בתקווה שלא ניפגש יותר.

😈Seat Leon Cupra 280😈

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט תסכול.

סים הוזמן ב13, הופעל ב20.6 בערב, ניוד נקבע ל21.6 ב8 בבוקר (חמישי שעבר)

ניוד מאורנג' לגולן - עד לרגע זה לא בוצע.

אני אחרי 2 שיחות זועמות (אחת בחמישי ואחת היום) עם אורנג' לוודא שהקו שלי לא מוחזק אצלם (בעקבות שיחה ביום שלישי-19.6 מנציג שחושב שעשינו שבוע שדאות ביחד: "שומע? גולן רוצים את הקו שלך, לשחרר להם? רוצה לשמוע על חבילות? בטוח? לשחרר להם?")

את גולן תפסתי ביום שישי ב12 בצהריים, אמרו שהיום "הבחור שאחראי על זה" יטפל בזה והניוד יבוצע, התחלת חיוב מבחינתי החל ב25 בחודש (99 ש"ח על מחזור החיוב שמתחיל).

 

כאמור הניוד לא בוצע, וניסיתי לתפוס את גולן בטלפון כ10 פעמים, שכרגיל כל שיחה מתנתקת לאחר 7:30 דקות כל פעם.

 

בנוסף, ביום חמישי מילאתי טופס תקלה בפייסבוק של גולן, ביום שישי בערב שלחתי "תלונה" באתר של משרד התקשורת, עם השתלשלות המקרה.

מיותר לציין שגם אני העברתי שני קווים מסלקום (בחשבון אחר) בצורה חלקה כבר לפני שבועיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...