Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרבה זמן אני ואמא שלי התלבטנו האם לקנות או לא לקנות אוטו חדש ולבסוף החלטנו שנעשה סקר שוק:

 

אנחנו מוכנים לשלם עד 150K על האוטו כולל אגרות וכל המסים...

ופה הבעיה.. אנחנו מאוד קשים לגבי ההחלטה והתחלנו בינתיים רק עם פולקסוואגן פולו GTI מכיוון שאני גם רוצה להינות קצת מאחר ואני בצבא ויוצא חמשו"שים (חמישי שישי שבת) הביתה ואמא שלי צריכה את האוטו למטרת נסיעה לעבודה...

האם אנחנו בכיוון הלא נכון ואנחנו צריכים ללכת על אוטו אחר ואם לא האם האוטו הזה אמין (הסיבה שהלכתי עליו מלכאתחילה זה כי אני שמעתי מהרבה אנשים שהוא באמת אמין...)

 

אשמח מאוד אם תעזרו

תודה רבה רבה לכם ושבת שלום :)

פורסם

לפולו GTI אין בעית אמינות וכך כנראה גם לכל רכב חדש שתיבחר.

בנוסף לרכב ישנה אחריות יבואן לשנתיים שלוש ואמינות במקרה של ררכב חדש כמעט ברורה מאליה.

מה הדרישות מהרכב מלבד עמידה בתקציב של 150K?

תיבת הילוכים?

מס' דלתות?

כמה נוסעים ברכב?

כח?

תצרוכת דלק?

 

בקיצור, פרט.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

שלום שוב,

 

לגבי תיבת הילוכים עקב זה שאמא שלי לא נוסעת על ידני אז רצוי אוטומט או טיפטרוניק או כל אופציה אחרת..

התלבטנו לגבי המספר דלתות ברכב והגענו להחלטה שמאחר ואנחנו לא מסיעים הרבה אנשים אלא 3 או 4 לכל היותר עדיף 3 דלתות

מאחר ואני בצבא ואני רוצה בחמשושים לקבל טיפה FUN מה שנקרא..אכפת לי שהמכונית תיהיה ספורטיבית או אפילו עם נגיעות ספורט...בקיצור זריזה אפשר להגיד

תצרוכת דלק זאת טיפה נקודה רגישה אצלנו מאחר ואנחנו מחוייבים לחסוך כך ש...כן,שתיהיה התחשבות בצריכת הדלק

 

תודה רבה לכל מי שעוזר!! D:

פורסם

אפשר להמליץ לך על יונדאי ולוסטר Inspire אוט' 1.6 (140 כ''ס)

אוטו עם נגיעה בלוק ספורטיבי, מנוע 1.6 שזה דיי סבבה.

מצד הנהג ישנה דלת אחת ומצד הנוסע יש שני דלתות.. ותא המטען דיי גדול...

והאוטו אוטומט סה"כ עם התנהגות כביש טובה

חבר שלי קנה אותה לפני 4 חודש ומרוצה ויהיה מרוצה כל עוד יש לו אותה

פורסם
שלום שוב,

 

לגבי תיבת הילוכים עקב זה שאמא שלי לא נוסעת על ידני אז רצוי אוטומט או טיפטרוניק או כל אופציה אחרת..

התלבטנו לגבי המספר דלתות ברכב והגענו להחלטה שמאחר ואנחנו לא מסיעים הרבה אנשים אלא 3 או 4 לכל היותר עדיף 3 דלתות

מאחר ואני בצבא ואני רוצה בחמשושים לקבל טיפה FUN מה שנקרא..אכפת לי שהמכונית תיהיה ספורטיבית או אפילו עם נגיעות ספורט...בקיצור זריזה אפשר להגיד

תצרוכת דלק זאת טיפה נקודה רגישה אצלנו מאחר ואנחנו מחוייבים לחסוך כך ש...כן,שתיהיה התחשבות בצריכת הדלק

 

תודה רבה לכל מי שעוזר!! D:

 

ידוע לך שאת הפולו GTI יש לתדלק באוקטן 98? (דרישת יצרן)

פורסם

קיבלתי הצעות לגבי ולוסטר וגם יש לנו יונדאי ככה ששהטרייד אין עובד פה בצורה החזקה ביותר אבל אשמח לקבל הצעות נוספות,אם יש כמובן...

ולגבי התדלוק:לא,לא ידעתי לכן התייעצתי איתכם לפני הקניה (

תודה רבה עזרתם לי מאוד :)

×
×
  • תוכן חדש...