Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אז ככה הסט שלי מתחיל להראות סימני יובש ואני מתחיל להרגיש איבודי אחיזה קלילים ככה שהחלטתי השבוע להתחדש.

אני מחפש בעיקר אחיזה טובה על הכביש אך עם זאת אורח חיים סביר.

התקציב הוא עד 2500 ש"ח

המידה היא 195/65 R15

כרגע מותקנים michelin energy saver מישהו יכול לתת חוות דעת עליהם כשהם חדשים?

תודה מראש

 

רועי.

HU-pioneer p99rs|comp-hertz hi energy xl |amp 1-FA 2150x|amp 2-FA 1.6|sub-hx300d

פורסם

מישלין זה צמיג "ירוק" (חיסכון בצריכת דלק ואורך חיים ).

הצמיג נחשב לטוב.

במקומך הייתי קונה צמיג פחות ירוק.

בסביבות 450 ש"ח לצמיג במידה שלך אפשר לקנות GOODYEAR EXELLENCE:

 

http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=366533&AreaId=0&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E0%F8%E4%22%E1

 

YOKOHAMA C.DRIVE:

http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=371766&AreaId=0&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E9%F4%EF

 

PIRELLI P6000:

http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=370513&AreaId=0&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E0%E9%E8%EC%E9%E4

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה vladclar

מה הצמיג הכי אוחז מבין אלה ומה אורך החיים בערך?

ואיפה אפשר להתקין באיזור השרון?

HU-pioneer p99rs|comp-hertz hi energy xl |amp 1-FA 2150x|amp 2-FA 1.6|sub-hx300d

פורסם

הייתי בוחר ב GOODYEAR EXELLENCE.

פרטי פנצ'ריה בנתניה שמפרסמת את הצמיגים ב 465 ש"ח לצמיג:

http://tires4u.co.il/default.asp?iGarageID=49

תתקשר קודם ותבדוק מה יש לו במלאי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לדעתי P6 פחות מוצלח, במיוחד אם אתה מחפש שיפור אחיזה.

לא שזה צמיג רע, למרות שהוא מיוצר בסין,

אבל יש צמיגים עדיפים ברמת המחירים של P6, שאותם לא כללתי ברשימה (KLEBER HP2\HP3, GOODYEAR DURAGRIP, YOKOHAMA A.DRIVE ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הלכתי לבסוף על הp6

לא היה את הצמיגים שהזכרתם ברעננה והייתי ב3 פנצ'ריות

אני מאמין שהם יספקו אותי מבחינת האחיזה כי בכל זאת אין לי עוד אודי S3 או גולף GTI לצערי:cry:

בנתיים אני לא מעמיס על הצמיגים ונותן להם בסביבות ה5 אלף ק"מ הרצה

 

תודה בכל זאת לעוזרים

 

רועי

HU-pioneer p99rs|comp-hertz hi energy xl |amp 1-FA 2150x|amp 2-FA 1.6|sub-hx300d

×
×
  • תוכן חדש...