Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש בשביל חבר זוג סאבים 10-12 אינץ כמה שיותר מהירים ומדויקים

ההתלבטויות העיקריות הם בין audison voce av10/12 לבין ההרץ hx250

אשמח לשמוע עוד המלצות.

 

תודה.

A3

K04 Inside

פורסם

אם החבר שלך מחפש סאבים SQ מהירים ומדוייקים ,שמתאימים למוזיקה אלקטרונית

ה-DLS RW10 הם אופציה מעולה לדעתי ,מעבר לזה ה-LRX1.1K הוא מגבר דיי בעייתי

כמעט בכול מערכת שנתקלתי בו היו בעיות במערכת החשמל ,לא הייתי רץ לאתגר אותו בהתנגדות של

2\1 אום בהספקים גבוהים ללא שידרוג מערכת החשמל קודם לכן.

 

הייתי שוקל ואף מציע כאופציה ראשונה סאב בודד איכותי וחזק במקרה הזה

ולא דווקא צמד סאבים,הצעה טובה יכולה להיות 12W6v2-D4 JL AUDIO.

פורסם

יותר חזק.?,אם יש מערכת חשמל משודרגת אז שיעבוד ב-1 אום

אפשר להכניס בתקציב גם שני סאבים מורל אולטימו SC10 עם סליל של 2 אום כול אחד בחיבור מקבילי

של הסלילים בתיבה אטומה מינימאלית.

פורסם

אודיו קינג- איך הווצ'ה בהשווה להרץ? מה מהם יתן תוצאה טובה יותר? שוב פעם הדרישות הם סאבים מהירים ומדויקים. ועל כמה אינץ עדיף ללכת, 10-12?

A3

K04 Inside

פורסם

אני ממליץ על צמד 10 בתיבה אטומה

סאב מהיר הוא סאב שנותן מכה ו"בורח" עם מעט מאוד באס ריפלקס

מאוד מתאים לסוג מוזיקה אלקטרונית עם BIT RATE גבוהה כמו למשל :

לא הייתי בוחר בHX250 ה-AV10 הוא אופציה יותר טובה לדעתי.

×
×
  • תוכן חדש...