Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

אני "נהג חדש" וזוהי הודעה ראשונה שלי בפורום הנכבד הזה.

רכשתי לפני יותר משבועיים (ב 3.4 ) רכב חדש מדלק מוטורס.

הם אמרו לי שתוך שבועיים הרכב יהיה מוכן אבל עברו שבועיים ולא ניראה לי שאקבל אותו בסופש הזה.

יש לציין שכשהזמנתי אותו הוא כבר היה בארץ כך שלא היה צורך להביאו מחו"ל אלא רק שיעבור את "שרשרת החיול " הרגילה, כמו בדיקה , איתורן טסט וכו.

השאלה שלי האם זה שיש איחור באספקה של הרכב מקנה לי איזה סיבה לדרוש פיצוי או לחילופין לדרוש יספקו לי רכב חלופי עד שהרכב שלי יהיה מוכן.

יש לציין שבשבועיים האחרונים היה כמובן חול המועד אבל למרות זאת הם לא אמרו שיש בעיה בעניין אלא שבעוד שבועיים הרכב יהיה מוכן וברשותי.

אשמח לעזרה

 

תודה

פורסם

נשמע לי מוזר שאמרו לך "שבועיים".

תמיד זה 15 ימי עבודה, ועכשיו עם כל החגים האלה:-(

בכל מקרה זה צריך להיות כתוב שחור על גבי לבן בחוזה בינך לבין היבואן.

פורסם

אולי הנציג אמר שבועיים אבל בטפסים שחתמת לא כתוב שבועיים, אלא ימים ומתייחסים לימי עבודה.

בין אם זה 14 או 15 יום, איך שלא תספור את זה, בכל מקרה זה יוצא בין אמצע השבוע הבא לסופו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

בחוזה כתוב 14 יום... חתמתי ושילמתי לפני חול המועד ולא אמרו לי דבר על עיכוב.

מה הייתם ממליצים שאעשה? האם זכאי אני לרכב חלופי? פיצוי?

תודה רבה לכל העונים

פורסם
14 ימי עסקים , חול מועד הבונדד לא עובד.

 

 

חול המועד נחשב יום עסקים רגיל למיטב ידיעתי . עברו מאז החתימה 15 ימים וסביר להניח שלא אקבל את הרכב אלא רק בשבוע הבא, כלומר לפחות 18-21 יום.

פורסם

בין ה 6 לאפריל עד 14 לאפריל שום משרד ממשלתי לא עבד וזה כולל מכס ורשות הרישוי.

 

לכן תספור בהתאם.

 

וזה כולל גם את השופט שמחר תרצה להופיע בפניו בתביעת המאה:shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...