Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אישית שונא לעבוד עם איזולירבנד מכל סוג שהוא, PVC רגיל או טסה. אני משתמש בבידוד מתכווץ נמכר בגרושים באיביי (לא מצאתי מישהו שמכיר את המונח הזה באזור הדרום), השימוש פשוט ונוח.

 

הלחמה + בידוד מתכווץ בהחלט עדיפים מכל איזוליר בנד איכותית ככל שיהיה.

בידוד מתכווץ נקרא גם שרינק וניתן להשיג אותו לפי מטר במקבץ חנויות האלקטרוניקה בעיר העתיקה בבאר שבע.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הלחמה + בידוד מתכווץ בהחלט עדיפים מכל איזוליר בנד איכותית ככל שיהיה.

בידוד מתכווץ נקרא גם שרינק וניתן להשיג אותו לפי מטר במקבץ חנויות האלקטרוניקה בעיר העתיקה בבאר שבע.

 

איתמר.

 

שלום איתמר,

אשמח לשם של חנות או כתובת. המלאי שלי אוזל.

 

תודה רבה.

פורסם

אני אישית שונא לעבוד עם איזולירבנד מכל סוג שהוא, PVC רגיל או טסה. אני משתמש בבידוד מתכווץ

הלחמה + בידוד מתכווץ בהחלט עדיפים מכל איזוליר בנד איכותית ככל שיהיה.

 

יש לי בידוד מתכווץ, יש אקדח חום (פאן תעשייתי), הבעיה שבעבודה על חיוט באוטו לא יוצא לי להשתמש בזה, כי אין נקודת חשמל בסביבה.

 

מישהו מכיר דרך לכיווץ שרינק תוך שימוש באמצעים אחרים, שלא כוללים חשמל 220V?

 

 

נ.ב

לא חשבתי שקיימת בעיה לרכוש בידוד מתכווץ.

יש ליד העבודה שלי חנות לחומרי חשמל, מוכרים שם את כל הגדלים, נדמה לי ב 10 או 20 ש"ח למטר.

 

 

פורסם

בוקי שלום

אני משתמש במצית פשוטה לוקח לזה יותר זמן וצריך לקרב את האש לשרינק אבל זה עובד מעולה .

פורסם
שלום איתמר,

אשמח לשם של חנות או כתובת. המלאי שלי אוזל.

 

תודה רבה.

 

אין לי מושג, יש בעיר העתיקה איזה 4-5 חנויות אלקטרוניקה שנמצאות ממש אחת ליד השנייה, מקסימום בקוודרה ליד. תסתכל במפות של דפי זהב. באחת מהן יש בוודאות, רכשתי ממנה שרינקים.

 

מישהו מכיר דרך לכיווץ שרינק תוך שימוש באמצעים אחרים, שלא כוללים חשמל 220V?

 

בדיוק בשביל זה חבר שלי רכש מדיל אקסטרים או אתר דומה ברנר שעובד על גז וזה עובד פיקס. הוא אפילו משתמש בו בבית כי זה יותר נוח מלהוציא את הבלאוור. בונוס נוסף הוא שבאותה הזדמנות גם יש איך להכין קרם בורלה :wink:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...