Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מדובר בפאסאט 1800 שנת 93 גיר ידני דגם מנוע ABS

בעת נסיעה בכל מהירות ובכל הילוך יש הרגשת איבוד כוח כאילו המנוע נחנק, הטורים לא עולים ודוושת הגז נעשית קשה ומגיבה בכבדות, לחץ הדלק והמשאבה תקינים גם בעומס, ללא קשר לבעיה הוחלף חיישן חום נוזל קירור (4 פינים), מנוע צעדים פילטר דלק פילטר אוויר פלגים רצועת אלטרנטור ומותחן, רצועת הגה ומכסה מפלג כמו כן נעשה ניסיון בשימוש במודול הצתה וכויל חדש ללא הצלחה.

יש לציין שבסרק הטורים מאוד יציבים (כ-800 פלס) אך יש תחושה שיש זיוף.

הכיוון שלי כרגע זה חיישן מצב מצערת שיושב על הבית מצערת, בדגמים האלו של הזרקה חד נקודתית לא נהוג להחליף את החיישן כי הוא בא מותאם על הלוח שיושב על יחידת ההזרקה/בית מצערת אז צריך להחליף את כל היחידה. אודה לעזרתם.

פורסם

שלום רב !

לך מהקל לכבד, בדוק אפשרות של מסנן דלק סתום במקרה הקל , ו/או חגורת טיימינג שקפצה כשני שינים.

המתן לתגובות נוספות ובעיקר לתגובתו של רון ממוסך רון.

חג שמח וכשר וזהירות בדרכים, לכל חברי הפורום !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שבוע טוב

כמו שאמרתי הוחלף מסנן דלק וגם הישן לא היה סתום, בוצע טיימינג והחלפת רצועה מותחן וריטיינרים שבוע שעבר, הרצועה לא קפצה והבעיה היתה קיימת גם לפני הטיימינג.

פורסם

יש לי רכב כמו שלך

רק אוטומטי שמוצע למכירה.

לעניננו..כדאי לבדוק את הפלגים וחוטי הצתה.כמו כן תבדוק אם יש חדירת מיים למערכת השמן ובדיקת שמן.

כמו כן יש מאחורי הקרבורטור צנורות שחורים של ואקום תבדוק אם מחוברים נדמה לי יש 2.

בברכה-חיים קריית שמונה.

פורסם

פלגים חדשים וחוטי הצתה תקינים, אין בריחת מים לשמן ומפלס השמן תקין.

מדובר בהזרקה חד נקודתית מנוהלת מחשב לא קרבורטור.

פורסם

תנסה גם לנתק את החיבור של החיישן חמצן, המערכת יכולה לעבוד גם בלעדיו.

 

זה יתן לך אינדיקציה עם החיישן תקין או לו, אצלי הבעיה נפתרה עם החלפת חיישן חמצן בפאסט 94 שלי.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

פתרתי את הבעיה, כמו שחששתי חיישן מצב מצערת.

למרות שצריך להחליף את כל היחידת הזרקה החלפתי רק את החיישן בזהירות והבעיה נפתרה.

  • ספונסר פורום
פורסם

ברכב הזה יש אפשרות לחבר סורק אז מדוע יש צורך לנחש ,

סורק היה מיד מוציא תקלה על חיישן מצב מצערת .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

חיברתי את הרכב לסורק תואם VAG 1551 וללאנץ מאסטר x431 אבל הוא לא הוציא תקלות קשורות, רק משהו בנוגע לחיישן הול במפלג.

×
×
  • תוכן חדש...