Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט שיפוץ HONDA XL500R שנת 82


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שיפוץ האופנוע הסתייים?

 

האמת שהשאלה הזו הייתה במקום.. כבר למעלה מחודשיים שהמנוע סגור, כבר עבר חודש מאז סידרתי את החשמל

 

אבל איכשהוא הצלחתי לעשות אלף דברים ולא להתעסק עם ה-XL, כנראה שקצת חששתי מהרגע הזה, אחרי כל כך הרבה עבודה

ולא משנה כמה עבדתי לפי הספר, תמיד יש חשש שאיזו שהיא קטסטרופה תגיע ,דחיתי את ההנעה והתעסקתי בסידור הכבלים,המשתיק,מכסי צד,הרכבת שרשרת ,התקנת מנגנון משחרר קומפרסיה אוטומטי ועוד אלף פרטים קטנים שגם בשלב זה עוד לא הסתיימו,חזרתי מארוחת צהריים וקראתי את השאלה של CLIPPER מלמעלה - הבנתי שניגמרו התירוצים... אז הלכתי לישון.

קמתי,שתיתי קפה,מילאתי דלק,פתחתי ברז ,2 בעיטות בקיק וה-XL קם לתחייה:-D קול יפיפה של מנוע סינגל,אז עוד שלב מאחורי.

יש עוד כמה השלמות - רגליות , ברקס אחורי, חיווט מסודר של החשמל והפנסים ,מגן גחון,מדבקות ו...רכיבת נסיון.

104.JPG

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם

 

אני חדש כאן בפורום ואשמח לקבל עזרה לקראת שיפוץ xr500 משנות ה80שהגיע משכן.

האופנוע ללא מנוע... ועם בולמים של klxr מקדימה ומאחורה,הכיסא ומיכל הדלק של xl600rm

 

תודה רבה

 

ניר

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היום אחרי שחזרתי מרכיבה נזכרתי שבעצם לא סיכמתי את יומן השיפוץ הזה, הרבה זמן חלף,פרויקטים חדשים נוספו,

 

והXL כמו שאתם רואים חזר לדהור בשדות העמק :-D

 

האופנוע לא זכה לפינישים מעודנים, ותקציב השיפוץ היה נמוך במיוחד אבל התוצאה מספקת אותי.

 

בתקופה שחלפה שיפצתי אופנוע נוסף -מוטוקרוס משנת 87 SUZUKI RM250 - צירפתי תמונות (המנוע כחול במקור:-))

270078_10200156583538178_1537907612_n.jpg

3.jpg

4.jpg

securedownload.jpg

6.jpg

2.jpg

5.jpg


×
×
  • תוכן חדש...