Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה כבר מחר ללכת לטפל בדברים. חשבתי ללכת למוסך שאני הולך אליו תמיד אבל מכיוון שאני לא יודע מה עלות התיקונים האלה אין לי אם מה להשוות ואני לא ידע אם הוא מגזים איתי במחיר.

אני יתקשר מחר בבוקר למוסך שרשמת לי נשאל אותם ונראה אולי יתנו לי הצעת מחיר בטלפון.

אגב אני נוסע כבר כמה זמן עם התקלות האלה מוזר שלא ראיתי שום נזילה. היום פתחתי את המיכל של השמן גיר וראיתי שהוא מלא אם היה נזילה הוא לא היה ריק?

 

בכל מקרה אני לא יודע מה לעשות אני צריך גם לעשות את הטיפול לרכב (כבר עברתי את ה165k) וזה נהיה לי דחוף. עדיף לעשות את התיקונים לפני הטיפול או שזה לא משנה?

את הטיפול אפשר לדחות טיפה? הקטע שיש לי גם מחר נסיעה מבאר שבע ליבנה הלוך חזור וגם ביום שבת ככה זה עוד 220 ק"מ.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ידית איתות חדשה עולה 600 ש"ח, תנסה להשיג מפירוק בחמישית מחיר.

 

 

כן מצאתי ב150 אבל זה איסוף עצמי באזור.בהזדמנות אני ילך

פורסם

לגבי הידית, תנסה לראות אם יכולים לשלוח אותה בדואר אקספרס, חבל על הדלק.

 

אתה רק מחזק אותי לגבי הנזילות.

אמרתי לך, לפעמים רושמים סתם דברים. (לפעמים יש פטיים שמאמינים ובתנועה קלה ופזיזה מכניסים את היד לכיס ומוצאים את הכרטיס).

גם בטסט (הרבה פחות מקצועי ממוסך), אמרו לי שיש לי נזילות שמן מהאיזור של המנוע, אז הלכתי לשטוף במוסך שנתתי לך (עשה עבודה פרפקט, אבל אני הייתי טיפש שלא ניקיתי עם סמרטוט שם, אסור לגעת עם מים בצרפתיות! קח את זה כטיפ לחיים!, שחזרתי למכון טסט אחרי השטיפה המנורה של הSTOP הגדולה הבהבה לי כמה פעמים, אבל אחרי 5 דקות נעלמה.)

 

חוץ מזה, בעקרון אם היה נזילה, הרכב תוך שבועיים בערך (לדעתי מקסימום), היה מדליק מנורות.

אם הוא לא הדליק, כנראה זה הזעות, ומידי פעם שאתה קורע אותו או משהו יוצאת איזה טיפה.

פורסם
לגבי הידית, תנסה לראות אם יכולים לשלוח אותה בדואר אקספרס, חבל על הדלק.

 

אתה רק מחזק אותי לגבי הנזילות.

אמרתי לך, לפעמים רושמים סתם דברים. (לפעמים יש פטיים שמאמינים ובתנועה קלה ופזיזה מכניסים את היד לכיס ומוצאים את הכרטיס).

גם בטסט (הרבה פחות מקצועי ממוסך), אמרו לי שיש לי נזילות שמן מהאיזור של המנוע, אז הלכתי לשטוף במוסך שנתתי לך (עשה עבודה פרפקט, אבל אני הייתי טיפש שלא ניקיתי עם סמרטוט שם, אסור לגעת עם מים בצרפתיות! קח את זה כטיפ לחיים!, שחזרתי למכון טסט אחרי השטיפה המנורה של הSTOP הגדולה הבהבה לי כמה פעמים, אבל אחרי 5 דקות נעלמה.)

 

 

חוץ מזה, בעקרון אם היה נזילה, הרכב תוך שבועיים בערך (לדעתי מקסימום), היה מדליק מנורות.

אם הוא לא הדליק, כנראה זה הזעות, ומידי פעם שאתה קורע אותו או משהו יוצאת איזה טיפה.

 

וואלה אחי תודה רבה אתה עוזר מאוד ובכלל האנשים פה בפורום על הכיפאק.

 

לגבי הידית אני יבדוק.

מה זאת אומרת אסור לגעת עם מים? אם אני יקח את האוטו למכון שטיפה זה יזיק לו? הוא שהתכוונת רק למנוע?

ולא אין שום מנורה ואני כבר נוסע עליו קרוב לחצי שנה מאז התוצאות של הבדיקה.

פורסם
ידית איתות חדשה עולה 600 ש"ח, תנסה להשיג מפירוק בחמישית מחיר.

אתה בטוח ?

הידיות במודלים האלו עולות בין 250 ל 380 שח בממוצע, היכן אמרו לך 600 שח ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אתה בטוח ?

הידיות במודלים האלו עולות בין 250 ל 380 שח בממוצע, היכן אמרו לך 600 שח ?

 

איציק

 

 

אני גם לא חושב שידית עולה 600.

פורסם

270 ש"ח לפני מע"מ זה צריך להיות המחיר.

 

306 זה לא ברלינגו 2011 (כאן המחיר בשמיים).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קניתי את האוטו שלי עם בעיה זהה בידית.

בבדיקה שעשיתי מול ג'אן לפני כחודש מחירה של הידית - לדגם שלי לפחות (306 95') - היה 200 ש"ח.

פורסם

אם יש רכב לפירוק רק משנת 1999 ושלי 2001 זה אותה ידית או שזה שונה?

כנל לגבי מראה צד ימין שנשברה לי. בדגם של שנת 99 זה אותו מראה כמו בשנת 2001?

פורסם
וואלה אחי תודה רבה אתה עוזר מאוד ובכלל האנשים פה בפורום על הכיפאק.

 

לגבי הידית אני יבדוק.

מה זאת אומרת אסור לגעת עם מים? אם אני יקח את האוטו למכון שטיפה זה יזיק לו? הוא שהתכוונת רק למנוע?

ולא אין שום מנורה ואני כבר נוסע עליו קרוב לחצי שנה מאז התוצאות של הבדיקה.

 

"חצי שנה"?

עוד חיזוקון.

 

אסור לגעת עם מים באיזור המנוע, אחרי טיפולים, נשאר שמן, בטסט לא מעבירים את זה ואומרים לך ללכת לשטוף.

זה מה היה לי, שטפתי באותו מוסך עם מים בלחץ גבוה, נסעתי 7KM למכון טסטים, בדרך הבהבה לי מנורת סטופ, אבל אחרי כמה דקות כבתה.

 

 

לגבי המראה שנשברה, זה הזכוכית, או כל המראה קומפלט? (הבית שמאכלס את הזכוכית ומתחבר לרכב).

אם זה זכוכית, יש לי גם מקום מעולה שאני מרוצה ממנו לגבי מראות. (לצערי האמריקאים לא יודעים לבנות מראות.)

פורסם
"חצי שנה"?

עוד חיזוקון.

 

אסור לגעת עם מים באיזור המנוע, אחרי טיפולים, נשאר שמן, בטסט לא מעבירים את זה ואומרים לך ללכת לשטוף.

זה מה היה לי, שטפתי באותו מוסך עם מים בלחץ גבוה, נסעתי 7KM למכון טסטים, בדרך הבהבה לי מנורת סטופ, אבל אחרי כמה דקות כבתה.

 

 

לגבי המראה שנשברה, זה הזכוכית, או כל המראה קומפלט? (הבית שמאכלס את הזכוכית ומתחבר לרכב).

אם זה זכוכית, יש לי גם מקום מעולה שאני מרוצה ממנו לגבי מראות. (לצערי האמריקאים לא יודעים לבנות מראות.)

 

 

לא אחי זה המראה עצמה, הבית. איזה מנוול נכנס בה או שאיזה חתולה קפצה עליה מאיזה עץ סמוך :twisted:.

דווקא הזכוכית שלה בסדר. בינתים אני מחזיק את המראה עם דבק (מסקנטייפ). ניסתי דבק מגע (לא עבד).

הייתי "זכוכית דרום" אמרו לי שצריך להחליף את כל הבית וזה סיפור של 400 שקל בלי עבודה. אמרתי לו שאני מעדיף להשאר עם המסקנטייפ :lol:

פורסם

אני מניח שמדובר במראה לא מתכוונת חשמלית.

יתכן שיש הבדל בגימור של המראות (יש שחורות ויש הצבועות בצבע הרכב).

יש גם מראה חליפית חדשה ל- 306. החלפה היא פשוטה ואפשר לבצע אותה לבד.

בכל מקרה ניתן להתקין אותן ברכבך.

 

ידית איתות - המלצתי היא לקנות חליפית או מקורית חדשה.

 

כרטיס רכבת הלוך ושוב משולב יומי עולה 60 ש"ח.

כנראה שנסיעה לתל אביב תחסוך לך בעלות החלפים.

פורסם

אם זה כל הבית אז זה מה שתעשה:

 

את הזכוכית המקורית, תשמור, לפעמים קשה מאוד להשיג זכוכית באותה איכות של המקורית, ואצל הצרפתים בכלל!(הזכוכיות שלהם יקרות ואיכותיות!)

 

לגבי הבית שלה.

 

כאן אני מציע לך לפנות לחברו הטוב של האדם, האיביי.

 

סתם דוגמא מהשטח, לקוואליר שלי, עד כמה שאני זוכר, מראה חשמלית עולה גם 400 או יותר, באיביי חשמלית=100 או 150, ומכאנית (בלי מנועים, כיוון ידני)=60 שקל בערך.

(פעם הבאה אני יזמין מכאנית).

אצלך אני מאמין שזה יעלה יותר.

גם יותר איכות מהקוואליר.

אתה יכול לפתור בעיה ולקנות מכאנית, פחות נוח אבל פחות כסף.

פורסם

בדקתי לפני כמה שנים את מחיר הידית, יכול להיות שעקב התישנות המחיר דווקא ירד, מוזר אבל מעודד.

איפה יש ידית ב 150 ש"ח ?

בזמנו כשהמחיר המופרז הרתיע אותי, הצלחתי להאריך את חיי הידית בעוד מספר חודשים כשפירקתי אותה לגמרי וגיליתי מה גרם

לעשן שיצא מתוך ההגה...בידית עצמה יש חריץ בצורת קשת ומין שפיץ מתכתי מוליך שנע בתוך הקשת, עם הזמן השחיקה

יוצרת מצב של פריקה חשמלית במרווח ביניהם וניצוצות שעוברים מאחד לשני גורמים לשיתוך מין ריתוך פרימיטיבי לא מתוכנן.

אפשר לשייף את הגראדים בעדינות וזה ישחרר את הדביקויות והתקיעות לעוד כמה חודשים.


×
×
  • תוכן חדש...