Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני מחפש רכב יד שנייה לזוג שמתעתד להתרחב, ועפ"י המלצות בהודעה הקודמת שפירסמתי, הלכתי לקרסו לראות מגאן II 2008. הרכב נוח גדול ומרווח (לפחות לי צרכינו כרגע), וגם מבחינת בטיחות הבנתי שהוא טוב מאוד.

 

קרסו מציעים 3 שנות אחריות ועוד שלל פיתויים בשביל לקנות את הרכב.

 

האם מישהו יודע מ בדיוק האחריות כוללת (ויותר חשוב...) מה היא לא כוללת? האם יש נקודות נוספות שצריך לשים אליהן לב?

 

אשמח לכל מידע בנושא.

 

 

תודה ושבוע טוב,

 

איתמר

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שבוע טוב,

 

אני רכשתי 3 מגאנים - כולם 2008 - בשלושת החודשים האחרונים, כולם מסניף קרסו טרייד אין בירושלים.

 

בשורה התחתונה אני מאוד מרוצה מהרכישות, אך כדאי לשים לב למס' נקודות;

1- אתה קונה מהם רכב, בידיעה שבשוק החופשי תוכל לרכוש רכב דומה בכ-10K ש"ח פחות

2- יכולת המיקוח שלך היא בסופו של דבר הפרמטר שיקבע את מחיר הרכב. יש להם מלאי שמעלה אבק במגרשים, וניתן להוריד הרבה מהמחיר הראשוני

3- אל תסתמך על הבטחות לתיקון ליקויים, דרוש לראות קבלות על ביצוע העבודות

4- מעבר לאחריות, דרוש מהם ביצוע טיפול גדול, כולל טיימינג אם צריך, התקנת מצבר חדש, ביטוח חובה לשנה, חיישני חניה, צמיגים במידת הצורך, מפתח ספייר, כיוון פרונט, משענת יד קדמית, החלפת מגבים וכו'.

 

לדעתי עסקה משתלמת מאד -- משלמים כשליש ממחיר הרכב כחדש ב-2008 ומקבלים רכב לאחר יישור קו מכאני וקוסמטי, עם 3 שנות אחריות יבואן (זהה לאחריות הניתנת לרכב חדש) וביטוח לשנה במתנה.

 

בהצלחה!

פורסם
היי,

 

אני מחפש רכב יד שנייה לזוג שמתעתד להתרחב, ועפ"י המלצות בהודעה הקודמת שפירסמתי, הלכתי לקרסו לראות מגאן II 2008. הרכב נוח גדול ומרווח (לפחות לי צרכינו כרגע), וגם מבחינת בטיחות הבנתי שהוא טוב מאוד.

 

קרסו מציעים 3 שנות אחריות ועוד שלל פיתויים בשביל לקנות את הרכב.

 

האם מישהו יודע מ בדיוק האחריות כוללת (ויותר חשוב...) מה היא לא כוללת? האם יש נקודות נוספות שצריך לשים אליהן לב?

 

אשמח לכל מידע בנושא.

 

 

תודה ושבוע טוב,

 

איתמר

 

איתמר שלום,

אני מצדד במה שאמר קודמי. הדברים נכונים בהחלט.

בנוסף לכך - חבר שלי חושב לרכוש גם כן רכב כזה במבצע הנוכחי של קרסו.

תוכל לעדכן איזה רכב מצאת? מה הנתונים שלו? ק"מ ועוד? ובאיזה מחיר ניתן לרכוש אותו מהם?

 

תודה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
ישנם רכבי מגאן רבים שנת 2008 במחיר של כ30000 שקל (למרות מחירון כפול).מה המחיר שניתן לרכוש דרכם?

תלוי במצב הרכב הספציפי; הקילומטראז', מס' חודשי העליה לכביש, מקוריות הרכב וכו'. כפי שציינתי לעיל, אצל קרסו משלמים כ-10K ש"ח מעל למחיר השוק (לא מחיר המחירון!), אך מקבלים בתמורה רשימה ארוכה של שווה כסף, כפי שמניתי לעיל.

פורסם
תלוי במצב הרכב הספציפי; הקילומטראז', מס' חודשי העליה לכביש, מקוריות הרכב וכו'. כפי שציינתי לעיל, אצל קרסו משלמים כ-10K ש"ח מעל למחיר השוק (לא מחיר המחירון!), אך מקבלים בתמורה רשימה ארוכה של שווה כסף, כפי שמניתי לעיל.

 

מניסיונך - בקרסו - באיזה סכום ניתן לקבל מגאן 2008 שמורה, עד 80,000 ק"מ?

כנ"ל לגבי אחת מ-2009.

 

תודה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

כדאי שתעבור קצת על שרשורים קודמים בנושא ויש למכביר ותדע ממה להזהר.

 

אני רכשתי מהם מגאן 2008 עם 20000 ק'מ, אני לא מתחרט על הרכישה-הרכב בסדר גמור, יש לי בעיה עם ההתייחסות וההתנהלות של הטרייד-אין שלהם (בחיפה-יתכן ובמקומות אחרים הם שונים), אילו לפני הרכישה הייתי יודע שכך התנהלותם לא הייתי הולך על העסקה למרות שאולי הייתי מרוצה פחות, עכשיו קצת מאוחר מבחינתי.

 

בכל מקרה כפי שכתבו קודמי,שום דבר לא בעל פה, אל תתפתה לחלקלקות או למשפטים מרשימים כגון שקיפות ואמינות (הם חוזרים הרבה על המילים הללו-כנראה שיש להם הבנה מרשימה במדעי ההתנהגות ויודעים לברור יפה את המילים).

 

תביא החשבון שאת ההטבות שאתה מקבל מהם, בסופו של דבר אתה תשלם עבורם בדלת האחורית-זה עסק אין מתנות בחינם, בכל מקרה תבדוק את השוק הפרטי גם, אמנם לא תקבל ביטוח וואוצ'רים להנחה בטיפולים אבל את העלות שלהם (ועוד) תוכל לחסוך ברכישה .

 

בכל מקרה בהצלחה.

פורסם

כפי שכבר נאמר כאן, הנושא נטחן, בתמצית:

ההבדל בין ירידת הערך הידועה היום, של הרכב הזה, במחיר שהוא נרכש מקרסו, מול רכבים אחרים במחיר דומה, לתקופה של שלוש שנים, הוא כ 15 אלף שקל. שאל את עצמך, האם היית מוכן לשלם על ביטוח תקלות (לא כולל טיפולים) ל 3 שנים 15,000 שקל.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היי,

 

ראשית תודה על התגובות והסיוע מכל המגיבים. קראתי המון שרשורים ואני ממשיך בתהליך. קיבלתי דו"ח בדיקה של הרכב. מישהו יוכל להמליץ או לשפוך אור על כמה חמורים הממצאים?

 

 

תודה,

 

איתמר

Aa6431115-19f7-429f-b940-07e8671c87c2.jpg

פורסם

היי איתמר,

 

את ההסברים על תוצאות הבדיקה שצירפת אשאיר ברשותך לחברי הפורום האחרים, מטעמים ברורים.

בכל מקרה, לא הצלחתי לשלוח לך הודעה פרטית ולכן אציין כאן שאתה מוזמן לפנות אלי עם כל שאלה, בעיה או התלבטות לגבי העסקה שלך אצלנו.

 

אני בטוח שהמגאן תשמש אותך על הצד הטוב ביותר, אתה עושה עסקה מצויינת שהיא מהמשתלמות ביותר בשוק הרכב המשומש כיום.

 

גדי מקרסו טרייד אין.

פורסם

בגדול יש שם רק ארבעה דברים שצריך לשים אליהם לב:



 

1. בולמים אחוריים נוזלים - אני מאמין שיתקנו לך את זה במקום.

2. צמיגים אחוריים שחוקים - לי החליפו את כל ארבעת הצמיגים לחדשים במסגרת העסקה לדרישתי.

3. פנסים שזקוקים להחלפה או ליטוש - בעיה ידועה ברכב.

 

ו 4 שהוא הכי חשוב - הרכב עבר תאונה קלה כנראה והחליפו לו כנף שמאל ומכסה מנוע - הנזק מדורג נמוך לפי הבדיקה ולכן לא מדובר בשאסי אלה בחלקים שמוחלפים ע"י הברגה למיקום.

 

סה"כ סביר ולא נראה בעייתי במיוחד בעיניי.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
היי,

 

ראשית תודה על התגובות והסיוע מכל המגיבים. קראתי המון שרשורים ואני ממשיך בתהליך. קיבלתי דו"ח בדיקה של הרכב. מישהו יוכל להמליץ או לשפוך אור על כמה חמורים הממצאים?

 

 

תודה,

 

איתמר

 

הבדיקה לא שווה את הדף שהיא כתובה עליו מכיוון שמזמין הבדיקה הוא גם בעל הרכב (המוכר) והאינטרס שלו ברור לכולם.

בנוסף אציין שבחיים שלי לא ראיתי בדיקה שהסעיף של המנוע שלה היה ריק לחלוטין, המינימום של המינימום היה "רעש מרצועת אביזרים/גלגלות".

אם חשקה נפשך ברכב הספציפי הזה, סור למשרדים של קרסו, קח את הרכב למכון בדיקה כמה שיותר רחוק ותחזור עם הממצאים.

אני מוכן להתערב אתך שהרשימת תקלות תהיה ארוכה הרבה יותר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הם נותנים לו אחריות על הרכב - אם הוא לוקח אותו למכון בדיקה אחר ומוצאים עוד ליקויים חייבים לתקן לו את הכל!



 

יתרה מכך הרכב עובר יישור קו מכאני מלא.

 

את הרכב שאני רכשתי מהם - היתה לו היסטוריית טיפולים מלאה ובנוסף יישרו לו קו מכאני קומפלט.

 

רצועת טיימינג.

בלמים חדשים לגמרי - דיסקיות ורפידות.

כוון פרונט.

צמיגים חדשים.

מצבר חדש.

טיפול גדול.

ליטוש פנסים.

שטיפה.

החלפת חלקי פלסטיקה שלא מצאו חן בעיניי.

 

ולמשך שלושת השנים הקרובות יש אחריות אז אם במהלך הזמן הזה תהיה תקלת גיר או סלילי הצתה - ממש לא מעניין אותי כבר.

 

מה גם שאני כן מתכוון לעשות טרייד אין עתידי על רכב חדש באזור ה70K בתום האחריות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שכח מזה, אף אחד לא ייקח טרייד אין על הקטנות של ה-70 שנמכרות כמו לחמניות חמות וגם אם כן אז במחיר שחיטה.

 

 

* רגע: נזכרתי, דווקא על קליאו יש סיכוי שתוכל לעשות טרייד אין.


×
×
  • תוכן חדש...