Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהמבצע של קרסו הוא לא ממש מבצע.

ה-2008 עלו לפני כ-3.5 שנים כ100+ אלף שקל וכיום ניתן לרכוש במחיר של 30 אז בכך שהם מוסיפים אחריות ומוכרים את הרכב ב50 במקום 30 זה לא מבצע.

כך בחשבון שברגע שרכשתה דרכם את הרכב מיד אתה עם רכב שעולה כ20 פחות ממה שרכשתה אותו והוא אפילו לא חדש.

לאחותי יש מגאן ולאחר מספר נסיעות ברכב אני באמת חושב שהוא רכב נוח מאוד ,מורווח ובטיחותי אבל בנושא האמינות אין מה לעשות הרכב פשוט חלש.

לפני שנה היא שפחה 4500 על תיקונים של הרכב והשבוע עוד 1200 וכל זה לא כולל טיפולים (הרכב לא הגיע ל100000 ק"מ עדיין).

יש אין סוף מגאנים 2008 במחיר של 30 אלף ויש לכך סיבה אז לתמחר אותם כפול זה לא מבצע.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי,

 

תודה על המידע והפרשנות של טופס הבדיקה. אני כמובן גם אקח את הרכב לבדיקה פרטית אצל המוסכניק שלי. למען האמת, לא כל כך מוצא חן בעיני העניין שהאוטו עבר תאונה, ואני די בטוח שניתן למצוא מגאנים אחרים עם אותם נתונים שלא עברו תאונה (לא אמור להיות כזה נדיר...).

 

העידכון האחרון הוא ששלחתי שלשום לנציגה שלהם מייל עם איזה 7 שאלות, והיא טרם חזרה אלי...

 

אולי למישהו מכם יהיו תשובות לחלק מהשאלות:

* האם מתנהל רישום לגבי התאונות שעבר הרכב? לא רק רישום עפ"י בדיקה, אלא רישום תאונות.

* האם הרכב היה ליסינג של נהג יחיד או ליסינג מרובה נהגים?

* האם אפשר לדעת באיזה חברת ליסינג הוא היה ובאיזה חברה בפועל הוא נסע? (אני החזרתי רכב ליסינג לפני חצי שנה בערך, ואחרי חודש התקשר אלי הקונה ושאל אותי שאלות על הרכב...)

 

 

תודה על המידע והייעוץ,

 

איתמר

 

נ.ב. קרסו - שלחתי לך הודעה פרטית

פורסם

היי איתמר,

 

לשאלותיך -

 

1. בחברת הליסינג מתנהל רישום מסודר של הנזקים והתיקונים שעבר הרכב במהלך שירותו בחברה. אין שום בעיה לקבל דוח זה.

2. גם זה מופיע ברישום של חברת הליסינג וגם את נתון זה אין שום בעיה. כמובן שלמען ההגינות אלי לציין כי אין לנו שום אפשרות מעשית לדעת אם הרכב נרשם על שם נהג אחד ובפועל הועבר לשימושים של כמה עובדים, כמו שאין לנו אפשרות מעשית לדעת אם רכב פרטי שרשום על שם האבא לא שימש את כל אחד מחמשת בניו הצעירים.

3. אין שום בעיה לדעת באיזו חברת ליסינג היה הרכב, מידע זה תוכל לקבל מהנציגה שמטפלת בך בסניף.

פורסם

לקנות מגאן ב30K שקלים ואז להבין שקנית רכב הרוס שאתה עוד צריך לעשות לו יישור קו זה דבר שונה לחלוטין מלקנות מגאן ב50K שקלים כי זה המחירון שלה ולקבל עליה יישור קו מכאני שלם + אחריות לשלוש שנים + ביטוח מקיף וחובה חינם.



 

אבל אנשים רואים 30K שקלים לעומת 50K שקלים ולא את הערך שבא באמצע ונופלים בפח עם חתול בשק.

 

מה גם שקרסו מתחייבים לטרייד אין חוזר במחיר מחירון של הרכב בעוד שלוש שנים - אם אהבת את הרכב יתרון רציני להמשך הדרך.

 

אני נותן לכם נקודה למחשבה - יותר מידי אנשים לא מצליחים להבדיל בין מחיר לערך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ואם לא אהבת? ואתה לא רוצה להמשיך עם רנו בעתיד או עם קרסו?

 

אז יוצא ששילמת בערך 15-20 אלף אקסטרה(בירידת ערך) עבור אחריות של 3 שנים. אם זה דיל טוב או לא, זה כבר החלטה אישית.

 

יותר מדי נעלמים במשוואה שגם עם הפתרון שלה מסתדר לפי התוכנית, הוא בכול מקרה לא להיט גדול.

פורסם

אם מחיר השוק של הרכב הוא 30K כנראה שזה מה שהוא שווה.המחירון של הרכב ידוע שהוא לא רוולבנטי בכלל כי לא ברור מאיזה סיבות נכונות הוא ניתן.

ביטוח זה דבר נחמד ושווה כ4000 שקל לאדם הפשוט.

זה שצריך לעשות ישור קו רציני לרכב ששלוש שנים על הכביש זה אומר משהוא אולי.

בתור מי שעובד עם רכבים רבים מאוד ועושה מאות אלפי ק"מ בשנה אני יכול להגיד שחוץ מהרנו והאופטרה לא נתקלתי בעוד רכבים שכבר ב100 K הראשונים יש להם כל כך הרבה תיקונים שלא קשורים לטיפולים השונים.

זה שנותנים סוג של אחריות על הרכב לא אומר הרבה וכיום כאשר רוכשים רכב ש-3 שנים על הכביש אחד השיקולים זה שקט נפשי ולא להיתקע עם הרכב.

פורסם
אם מחיר השוק של הרכב הוא 30K כנראה שזה מה שהוא שווה.המחירון של הרכב ידוע שהוא לא רוולבנטי בכלל כי לא ברור מאיזה סיבות נכונות הוא ניתן.

ביטוח זה דבר נחמד ושווה כ4000 שקל לאדם הפשוט.

זה שצריך לעשות ישור קו רציני לרכב ששלוש שנים על הכביש זה אומר משהוא אולי.

בתור מי שעובד עם רכבים רבים מאוד ועושה מאות אלפי ק"מ בשנה אני יכול להגיד שחוץ מהרנו והאופטרה לא נתקלתי בעוד רכבים שכבר ב100 K הראשונים יש להם כל כך הרבה תיקונים שלא קשורים לטיפולים השונים.

זה שנותנים סוג של אחריות על הרכב לא אומר הרבה וכיום כאשר רוכשים רכב ש-3 שנים על הכביש אחד השיקולים זה שקט נפשי ולא להיתקע עם הרכב.

 

היי,

 

חיפשתי ביד2 ולא כל כך מצאתי את הרכב ב-30000. מצאתי רכב אחד ב-32000 עוד אחד ב-36000 והשאר בסביבות ה-40000. הרכב הכי זול היה מיד שנייה (פרטית ולפני כן ליסינג).

 

 

איתמר

פורסם

כמה בולשיט.



 

אם אתה תקנה רכב כזה ב30K אתה יודע טוב מאוד שאתה תצטרך להשקיע מינימום 5K על יישור קו

 

מה עם צמיגים?

מה עם מצבר?

מה עם ביטוח?

 

אתה כבר תגיע כאן במהירות לזה שהרכב יעלה לך אותו הדבר או יותר בזמן שבמחיר הזה אתה יכול לקבל אותו עם אחריות.

 

שוב - אתם רואים רק מחיר מול העיניים.

 

ולגביי מה אם אני לא רוצה להמשיך עם רנו - לטרייד אין של קרסו יש מבחר גדול מאוד של רכבים שהם לא רנו - אני מניח שזה פותר לי את הבעיה הזו באופן חלקי. נכון - כל אחד והשיקולים שלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רק מהיום ביד2 יש כמה רכבים ב35 וכמה ב32 וכל זה לפני שבודקים את הרכב.

יש שם ב32 רכב ללא תאונות עם 70000 ק"מ.

ניתן לרכוש רכבים גם בפחות מ30 בדוק .

פורסם

לא יהיה הוגן מצדי לומר בכמה רכשתי את המגאנים, רק אציין שבקרסו לא מוכרים אותם ב-50K ש"ח!

 

כפי שציינתי לעיל, חבילת ההטבות (יישור קו, אחריות, פחחות, ביטוח, מצבר וכו') שווה יותר מההפרש בין מחיר השוק למחיר בו ניתן לרכוש מקרסו.

פורסם

למה לא הוגן, לפרסם את המחירים שאתה קיבלתה. אתה באמת חושב שאם לנו הם לא ירצו למכור בפחות, מה שיכריע את הכף זה בכמה הם מכרו לך. הגדולים עושים את הונם בעיקר מחוסר מידע שיש ללקוחות, אתה גם עוזר להם. בסך הכל זה הכל עניין של מצב השוק, כשלחוצים (אולי הבנק לוחץ) אז יורדים גם יורדים. כשלא לחוצים גם לך לא היו מורידים.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
לא יהיה הוגן מצדי לומר בכמה רכשתי את המגאנים, רק אציין שבקרסו לא מוכרים אותם ב-50K ש"ח!

 

כפי שציינתי לעיל, חבילת ההטבות (יישור קו, אחריות, פחחות, ביטוח, מצבר וכו') שווה יותר מההפרש בין מחיר השוק למחיר בו ניתן לרכוש מקרסו.

 

מוכרים במחירים ממחירים מעל 50K, אני רכשתי מהם מגאן בהרבה יותר, אמנם הרכב היה עם קילומטרז' נמוך, אבל שילוב של תמימות וטיפשות מצידי גרמה לי לרכוש את הרכב ב-65K, והכי מתסכל זה שלא טופלו חלק גדול מהרג'קטים, ובאשמתי כמובן, אבל גם באשמת קרסו שניצלו את תמימותי ולא "ששו" לטפל בבעיות, או לומר שהבעיות כבר טופלו, והן לא.

פורסם

ערב טוב לכולם,

 

מחירי המגאן 2008 במסגרת המבצע מתחילים מאזור ה-40 אלף ש"ח. מחיר מדויק תלוי כמובן בחודש העלייה לכביש, בקילומטראז' ובמצבו של הרכב (תאונות, נזק פנימי וכו'). יש גם רכבים בפחות מ-40 אלף ש"ח, אולם מדובר ברכבים עם קילומטראז' גבוה מהממוצע. זה עומד לשיקולו של הקונה.

פורסם
מוכרים במחירים ממחירים מעל 50K, אני רכשתי מהם מגאן בהרבה יותר, אמנם הרכב היה עם קילומטרז' נמוך, אבל שילוב של תמימות וטיפשות מצידי גרמה לי לרכוש את הרכב ב-65K, והכי מתסכל זה שלא טופלו חלק גדול מהרג'קטים, ובאשמתי כמובן, אבל גם באשמת קרסו שניצלו את תמימותי ולא "ששו" לטפל בבעיות, או לומר שהבעיות כבר טופלו, והן לא.

 

אם נשארו רג'קטים - הרכב באחריות מטמבון לטמבון - תיגש לשם ואל תצא עד שלא תקבל יישור קו שמגיע לך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...