Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קשה מאוד לאמר היום.



 

ככל שהשוק הולך ונהיה יותר ויותר רווי - רכבים הולכים ומאבדים ערך יותר ויותר מהר בגלל זה הטענה שלי היא שלרכוש היום רכב זה כמעט חתונה קטולית.

 

כדאי מאוד שתהיה סגור על מה אתה הולך לקנות כי:

 

1. או שזה יהיה רכב שאתה תצטרך להיות איתו הרבה זמן אז תדאג שהוא לא ישעמם אותך מהר ושזה יהיה משהו שאתה תרצה לנהוג ולהראות בו.

 

2. נסיון למכור אותו מגיע במשמעות ישירה של הפסד - אז אם כבר הפסד רצוי שזה יהיה אחד שאתה תוכל לעמוד בו, כמה אתה מתכוון להשקיע על הרכב הבא? -> זו שאלה טובה מאוד שיכולה לעזור לך ברכישת הרכב הנוכחי.

 

אני אתן לך דוגמא -

 

הרכב הראשי שלי, יפני שני ליטר שנת 2006 שקניתי במטרה להחזיק עד עשר שנים.

הרכב המשני שלי - רנו מגאן 2008 באחריות לשלוש שנים.

 

לשני הרכבים לא יהיה שום ערך כבר בעוד שלוש שנים מעכשיו - אולי 40K בלחץ כי הרכב היפני זה רכב שהשתילו בו מנוע, אמנם חדש מניילונים עם תעודות אבל עדיין זה מאוד מבריח אנשים והוא גם אחרי תאונה (הרכב מלוקק אבל אלו הנתונים איתם קניתי אותו) וגם היה בעצם רכב של בעלים של חברת ליסינג.

 

והמגאן - לא צריך להסביר יותר מידי כמה ערך היא תאבד.

 

אז - אני מתכוון להחזיק את הרכב הראשי כי הוא פשוט עונה לי על כל הצרכים.

 

את המגאן בעוד שלוש שנים אני מתכוון לעשות עליה טרייד אין ולקחת רכב חדש, קטן, ידני בין 60K ל70K בשביל להגיע לעבודה ולחזור ולהשאיר את הרכב הראשי דווקא לאשה ולפנאי בסופי שבוע.

 

אין לי שום תשוקות מיוחדות לרכב גודש כרגע או לרכב מנהלים נוסף - ראיתי, טעמתי תודה רבה שלום.

 

דווקא הרכבים הקטנים האלה - 107, פיקנטו וכל הדומות להן - נותנים לך איזשהוי הנאה מנהיגה וכל זה קורה בתוך המהירות המותרת, אני אומר לך שנהגתי בארה"ב על מוסטנג עם אלוהים יודע כמה מאות כוחות סוס של מנהל השווק של החברה שאני עובד בה - וב65 מייל לשעה הרכב היה משעמם כמעט כמו כל רכב אוטומטי אחר. למעט צליל מנוע מטמטם ותחושת כוח מטופשת לא היה שם שום דבר מעבר לזה והארנק - כאב!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם נשארו רג'קטים - הרכב באחריות מטמבון לטמבון - תיגש לשם ואל תצא עד שלא תקבל יישור קו שמגיע לך.

 

לצערי נשארו רג'קטים רבים שלא תוקנו, מעבר לכך היו רג'קטים שהם טענו שטופלו והם לא, כאשר פניתי אליהם לאחר זמן (האמת לאחר מספר חודשים,כמובן התנהלות לא נכונה שלי בגלל חוסר זמן), הודיעה לי מנהלת האתר (שכנראה אני לא הראשון שלה) שזמני עבר ולא ניתן לעשות כלום, כמובן שלא נכנסתי איתה לוויכוח נוסף (מלבד הוויכוח הראשון שבו הבנתי שהכסף אצלם ואין כרגע מה לעשות) והחלטתי לוותר, אבל חשוב לי שאחרים לא יפלו בפח כמוני.

פורסם

אם הרכב שלך באחריות אני מציע לך לשלוח כבר עכשיו הודעה פרטית לחבר הפורום "קרסו טרייד אין" שהוא גם ספונסר - אני בטוח שהם ירצו למנוע את השליליות הזו ובוודאי ובוודאי שלא כדאי להגיע למצב משפטי בגלל זה.



 

אתה צריך לדרוש מהם לתקן את כל הרג'קטים ואין שום סיבה שתוותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה על העצה, אם לספונסר באמת איכפת לגבי ההתנהלויות של מיוצגיו, הוא יכל\יכול, ויותר ממוזמן לשאול מה בדיוק התרחש?.

 

לצערי, אין לי כרגע את הכוחות למאבקים מסוג זה, ובטח לא להתנהלויות משפטיות, אני מאמין שההתנהלות לא נכונה בסופו של דבר תפגע רק בהם.

 

אני יכול רק לומר, שבמסגרת עבודתי מול לקוחות, היו מקרים רבים שהלקוחות טעו "ולרעתם",ולא פעם העמדתי אותם על טעותם, כמובן שמה שיצא מזה זה רק מכתבי תודה מצידם, אני מאמין שכך צריך להתנהל עסק שנותן שרות, ולא משנה באיזה ענף מדובר.

פורסם

אם אתה יודע לעמוד על המקח ולבקש את מה שמגיע לך ועדיין לשמור על גישה חיובית - ברוב המקרים אפשר להסתדר ולגרום לצד השני לבוא לקראתך.



 

אני יכול לאמר לך מנסיון אישי מול הספונסר - אפשר לדבר איתם וגם לקבל תוצאות.

 

תנסה. אין לך מה להפסיד כאן, רק להם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...