Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ניסיתי להצטרף להוט, אחת העלויות שהם אמרו לי זה 300 שקל התקנה.

לי זה נשמע קצת מוגזם 300 ש"ח להתקנה של נקודות בדירה שכבר קיימת בה תשתית. למישהו יש נסיון עם העניין?

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

תתמקח עם הנציג.

 

אף פעם לא שילמתי על התקנה של נקודה (אינטרנט או כבלים) בהוט.

 

תמיד חינם - הם מציגים את זה כ"הטבה".

מגאן 265

פורסם

גם אני מעולם לא שילמתי עבור התקנה אבל זה היה בעבר,דברים משתנים.

לפי דעתי תציג את זה לנציגה שזה הקש שישבור את גב הגמל,התקנה חינם -יש עיסקה התקנה בתשלום גם של 1 ש"ח-אין עיסקה,

אני די בטוח שזה לא מה שיגרום להם לבטל עיסקה.

בהצלחה.

פורסם

לפי דעתי תציג את זה לנציגה שזה הקש שישבור את גב הגמל,התקנה חינם -יש עיסקה התקנה בתשלום גם של 1 ש"ח-אין עיסקה,

אני די בטוח שזה לא מה שיגרום להם לבטל עיסקה.

בהצלחה.

ניסיתי, הם היו בשלהם.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
ניסיתי, הם היו בשלהם.

 

ברור !! איך אתה מצפה מחברה להתנהג שעכשיו אלפים נוהרים אליה עקב המבצע ?!

רק ככה הם מצליחים למשוך לקוחות, ושים לב שההתנהגות שלהם עכשיו היא אות אזהרה לעתיד.

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

בשעות המטורפות הראשונות של המבצע כשלא היה ניתן בכלל לדבר איתם, בהחלט התעצבנתי וכתבתי להם על הwall בפייסבוק בעצבים וכו' וכו', אבל בסופו של דבר הם באמת היו בעומס מטורף שהיה קשה להעריך אותו מבעוד מועד והיה ברור שהם ניסו להיערך בכל האמצעים..

בסוף חזר אליי נציג יום למחרת ב8:00 בבוקר, דיברתי איתו סגרתי את העסקה וביום רביעי הגיע אליי טכנאי חיבר אותי לשביעות רצוני ומאז הכל היסטוריה :)

התקנה לא שילמנו בכ"א והאינטרנט המדובר הוא בהחלט אחד הדברים היותר טובים שקרו במדינת ישראל ב10 שנים האחרונות, פשוט לא האמנתי שאני יתחבר לאינטרנט במהירות כזו בטווח זמן הנ"ל.

 

אבי

פורסם
ניסיתי, הם היו בשלהם.

 

אז השאלה היא לאן אתה מתקדם מכאן ואני רואה 2 אופציות:

1. אתה לא מתחבר ועובר למתחרה,או לעידן+ או מתנזר מתוכן טלויזיוני.

2.בולע את הג'ולה בגרון,משלם את דמי ההתקנה וממשיך לקלל בלב או על גבי הפורום.

 

נ.ב

אני עדיין מאמין שאי התחברות תגרום להם לבטל או לפחות להוזיל את דמי ההתקנה.

בהצלחה.

פורסם
בשעות המטורפות הראשונות של המבצע כשלא היה ניתן בכלל לדבר איתם, בהחלט התעצבנתי וכתבתי להם על הwall בפייסבוק בעצבים וכו' וכו', אבל בסופו של דבר הם באמת היו בעומס מטורף שהיה קשה להעריך אותו מבעוד מועד והיה ברור שהם ניסו להיערך בכל האמצעים..

בסוף חזר אליי נציג יום למחרת ב8:00 בבוקר, דיברתי איתו סגרתי את העסקה וביום רביעי הגיע אליי טכנאי חיבר אותי לשביעות רצוני ומאז הכל היסטוריה :)

התקנה לא שילמנו בכ"א והאינטרנט המדובר הוא בהחלט אחד הדברים היותר טובים שקרו במדינת ישראל ב10 שנים האחרונות, פשוט לא האמנתי שאני יתחבר לאינטרנט במהירות כזו בטווח זמן הנ"ל.

 

אבי

 

באתרים רגילים שאתה גולש המהירות לא מורגשת כי זה תלוי במחשב, רק בהורדות ככה שהבדל בין 10 מגה ל100 מגה לרוב המשתמשים הוא אפסי.

וזה עד 100 מגה (קו שיתופי)

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם
למישהו יש נסיון עם העניין?

כן. רד מזה. הוט זה רע. ניסיתי לתת להם צ'אנס שני, ברחתי אחרי שבוע.

 

בזק ויס משום מה לא לקחו לי שקל אחד על חיבור מחדש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

התקשרתי לבזק לנסות להוריד את המחיר המטורף שאני משלם להם, אחרי איומי, הסברים ומה לא קיבלתי 5 ש"ח הנחה.

 

הם לא רואים אף אחד ממטר, הוט זולים בכמה מאות שקלים כל חודש (שיחות מהנייח + אינטרנט).

×
×
  • תוכן חדש...