Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התקשרתי לבזק לנסות להוריד את המחיר המטורף שאני משלם להם, אחרי איומי, הסברים ומה לא קיבלתי 5 ש"ח הנחה.

 

הם לא רואים אף אחד ממטר, הוט זולים בכמה מאות שקלים כל חודש (שיחות מהנייח + אינטרנט).

 

תנסה יותר טוב :

6 ממירים מתוכם 1 מקליט ו1 מקליט+HD

כל החבילות פתוחות + אגו+15 סרטים במתנה לחודש .

250 ש"ח.

+ סדרות איכותיות מחול שבחיים לא יהיה בהוט שממחזרים לך סרטים עוד מתקופת מת"ב

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

צריך להבין שרוב האתרים לא מסוגלים באמת לספק 100 מגה לכל צרכן, ולכן מן הסתם שלא ניתן למצות את הקו עד תום.

אמממה, ברגע שאתה משתמש במקורות איכותיים שמסוגלים להגיע למהירויות האלה בין אם זה מקור מבוזר או מקור עם שרתים וקווים חזקים אז אני מגיע בכיף ל9-11 מגה בלי שום בעייה בצורה יציבה.

 

אגב בהרבה אתרים התוספת מהירות מורגשת מאוד, במיוחד באתרים שמזרימים סרטונים.

אבי

פורסם
צריך להבין שרוב האתרים לא מסוגלים באמת לספק 100 מגה לכל צרכן, ולכן מן הסתם שלא ניתן למצות את הקו עד תום.

אמממה, ברגע שאתה משתמש במקורות איכותיים שמסוגלים להגיע למהירויות האלה בין אם זה מקור מבוזר או מקור עם שרתים וקווים חזקים אז אני מגיע בכיף ל9-11 מגה בלי שום בעייה בצורה יציבה.

 

אגב בהרבה אתרים התוספת מהירות מורגשת מאוד, במיוחד באתרים שמזרימים סרטונים.

אבי

 

מסכים איתך , פשוט שאני הייתי לקוח של הוט ב15 מגה לא ידעתי שזה עד 15 מגה והיו לי ריבים עם השירות לקוחות

שה5 מגה שהיו לי לפני היו יותר טובים, ורק אז הבנתי את הסיפור. אז שלא יעבדו עליכם :lol:

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

הבעיה היא מהירות ההורדה מחו"ל - שהיא פשוט שערוריה, גם עם הPOWER NGN של בזק בינ"ל.

המהירויות יורדות לשליש מהמהירות בארץ ואפילו יותר מזה.

בעבר היו כמה חבר'ה שעשו חבילת "גיימר" שזה שיווקית מפחית את הפינג (השהייה) לאתרים בחו"ל, ובתכל'ס זה סוג של "שוחד" לתעדוף מהירות הגלישה ע"י ספק האינטרנט.

 

לגבי מחיר ההתקנה:

גם אני נתקלתי בנציגים בהוט שאמרו שאי אפשר. אמרתי להם שב-0 שקלים התקנה אני סוגר עסקה וזה לא שכנע אותם.

ניתקתי, התקשרתי שוב, ענה לי נציג - אמרתי לו בפנים "דיברתי עם נציגה שלכם והיא לא הייתה מוכנה להוריד את הדמי התקנה. תוריד לי את הדמי התקנה וקח את פרטי האשראי שלי".

אחרי 5 שניות מסרתי לו את הפרטים.

 

תזכור שחוסר אחידות בשירות תקף גם למכירות - מה שנציג אחד מציע זה לא מה שהנציג השני יציע.

פורסם
התקשרתי לבזק לנסות להוריד את המחיר המטורף שאני משלם להם, אחרי איומי, הסברים ומה לא קיבלתי 5 ש"ח הנחה.

 

הם לא רואים אף אחד ממטר, הוט זולים בכמה מאות שקלים כל חודש (שיחות מהנייח + אינטרנט).

 

תתעקש לדבר עם הקשרי לקוחות של בזק, אפשר לקבל מהם 3 חודשים חינם+מחיר של מצטרפים חדשים, בדוק

×
×
  • תוכן חדש...