Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שמי אריאל ויש לי בעיה שאני רוצה לשתף ולקבל חוות דעת .

 

יש לי הונדה סיויק 97 קופה .

הייתה לי בעיה שהרכב נותן סטרטר אך לא מניע הלכתי למוסך והוחלף לי המפלג ברכב ,

לאחר יומיים שוב בעיית הנעה אחריי 7-8 ניסיונות הרכב הניע לי ולאחר יום לא הניע

בכלל .

לקחתי שוב את הרכב למוסך והוחלפה לי המשאבת דלק .

הרכב החזיק מעמד שבוע ואז שוב הוא לא מניע ...יש סרטרטר והוא לא מצליח להניע

עליי לציין שהסטרטר היה מאוד חזק פשוט הרכב לא מניע .

אחרי בדיקה ארוכה של המוסך , הוא טען בפני שהדלק יוצא מהמיכל הולך למשאבה אך

משם הוא לא הולך למנוע הוא טוען שהמזרקים כלל לא נפתחים וככל הניראה זה המחשב ,

האם יש צדק בדבריו .....?

מה אתם אומרים ? אני כבר ממש חסר אונים אני כבר שבועיים סובל כך בלי רכב ...ואין אפילו תשובה חד משמעית .

יש עוד תקלות שיכולות להיות ?

מה העלות של מחשב מנוע ?

מישהו יכול לעזור לי במעט מידע שאני יוכל להבין מה קורה פה ...

 

תודה

פורסם

שלום, יש אצלנו במישפחה הונד כזה, אני מעמין שדגם המנוע הוא D16Y עים אני זוכר תוב..

עם המפלג הוחלף למשומש יכןל ליהיות שגם המפלג שהוכב לא תקין, בנוסף, סליל הצתה יושב בתוך המפלג עים הוא לא תקין הוא יגרום למלא בעיות בגלל שהוא פורץ ניציץ לכיון כול הרכיבים הפנימיים של המפלג (מודול), אז כדי לעבור על כול מערכת האצתה שוב.

בנושה המזרקים, נכון שהם מקבלים פולסים מהמחשיו ניהול מנוע אבל עים המחשיו לא מקבל תגובה מהמפלג היא לא תפעיל את המזרקים. בנוסף תיבדוק עם מנורת ה CHECK ENGINE נידלקת שפותחים את מתג התנעה היא אמורה לידלק באחרי 2-3 שניות ליתחבות.

עים כול זה בסדר תיבדוק שהמנורה הירוקה עם ציור של מפתח נידלקת בניכבת גם, עם היא לא ניכבת תיבדוק את המפתח עצמה.

בהצלחה

פורסם

תודה על התגובה .

עליי לציין דבר נוסף שהפלגים אכן מקבלים ניצוץ הדבר ניבדק ...

האם זה קשור אחד לשני ....?

אם הפלגים אכן מקבלים ניצוץ האם זה אומר שהמפלג בסדר ...?

 

ואגב המחשב זה דבר מסובך ...? יקר ...?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...