Jump to content

jonathan cohen

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי jonathan cohen

  1. שלום, לפי דעתי ברכב הזה יש מנוע m43b418, בהצלחה
  2. שלום, לפי התמונות הנזילה יכולה ליהיות מאטם מכסה שסתומים או ממחזיר שמן של גל זיזים, בישביל לוודה ב 100% מאיפו, תנקה ותיבש את האיזור ותישתמש ברכב ליום יומיים, כך אתא תיראה בידיוק את מקור הנזילה. בהצלחה
  3. שלום, קודם כול תיבדוד שמיכל שמן הגה כח מלא עד ה FULL, חוסר שמן יגרום ל אויר במערכת הידראולית ולרעשים מהמשאבה. תיבדוק שאין נזילות שמן הידראולי מ המסרק או צנרת, גם תיבדוק ש בהצנת עצמה שאין צינור מקופל או שהוחלף לצינור לא מקורי. החגורה של המנוע מפעילה את כול האביזרים, בינהם גם את המשאבה ההידראולית, המתיחה של החגורה היא על ידי קפיץ אוטומתי אז היא לא יכולה להישתחרר. אם הרעש הוא ביחס ישיר להפעלת ההגה אז יכול ליהיות שהמשאבה לא תקינה. בהצלחה
  4. שלום, תיבדוק קודם כול שאין דליפות של ואקום מסאפת היניקה, יכול ליהיות צינורית סדוקה שגורמת לתערובת לא נכונה וטורים לא יציבים. אם זה בסדר תיבדוק ב 100% שמערכת הצתה תקינה. אם סליל הצתה או מצת לא תקין, המנוע יזייף בעמידה וגם בנסיה, מצת לא תקין נראה בדרך כלל שחור יותר מהשער, סליל לא תקין יכולים ליהיות עליו סימנים של פריצת ניצוץ בדרך כלל באיזור השרוול שלו. אם כול זה בסדר אז תבצע ניקוי מצארת יסודי, פיח מצתבר ביזור השסתום אויר השולת על סר"ק (מנוע צעדים) יכול ליגרום לבעיות של טורים לא יציבים, אחרי הניקוי תבצע בדיקת 4 גזים למנוע, כך תוכל ליראות במדויק מה מצבו. בהצלחה
  5. שלום, בדרך כלל מנוע שצורך שמן בכמות כזאת זה בגלל תבעות בוכנה שחוקות או גומיות שסטותים לא תקינים אבל ליפני שתגיע למסקנה כזאות תיבדוק את נשם המנוע, לפעמים הוא לא תקין בשמן עובר דרקו לסעפת היניקה. תיבדק ב 100% שאין נזילות שמן, תיבדוק ברדיאטור מים שאין שמן מעורב עים מים כתוצאה מאטם ראש מנוע פגום. עים כול זה בסדר תשים תוסף שמן "דבש" בתיבדוק עים צריכת השן יורדת, עים היא יורדת, הבעייה היא במנוע. בנוסף, הבדקה המדויקת ביותר לצריכת השן היא בדיקת 4 גזים, עים המנוע צורך שמן, הHC יופיע גבוע מהרגיל, 100 PPM זה בדרך כלל בסדר. בהצלחה
  6. באיזור הידית הילוכים בתוך הרכב.
  7. שלום, יש אצלנו במישפחה הונד כזה, אני מעמין שדגם המנוע הוא D16Y עים אני זוכר תוב.. עם המפלג הוחלף למשומש יכןל ליהיות שגם המפלג שהוכב לא תקין, בנוסף, סליל הצתה יושב בתוך המפלג עים הוא לא תקין הוא יגרום למלא בעיות בגלל שהוא פורץ ניציץ לכיון כול הרכיבים הפנימיים של המפלג (מודול), אז כדי לעבור על כול מערכת האצתה שוב. בנושה המזרקים, נכון שהם מקבלים פולסים מהמחשיו ניהול מנוע אבל עים המחשיו לא מקבל תגובה מהמפלג היא לא תפעיל את המזרקים. בנוסף תיבדוק עם מנורת ה CHECK ENGINE נידלקת שפותחים את מתג התנעה היא אמורה לידלק באחרי 2-3 שניות ליתחבות. עים כול זה בסדר תיבדוק שהמנורה הירוקה עם ציור של מפתח נידלקת בניכבת גם, עם היא לא ניכבת תיבדוק את המפתח עצמה. בהצלחה
  8. שלוםת תיבדוק את מצב הרפידות מאחורה, עים הם בסדר תיבדוק שהזרועות של בלם היד בקליפרים האחורים חוזרות עד הסוף שהבלם יד משוחרר, עם לא חוזרות יכול ליהיות 2 דברים, או קליפר לא תקין או כבל בלם יד לא תקין (תפוס). בנוסף יש באיזור ידית הבלם יד כיוון על ידי בורג , תיבדוק שהוא לא סגור מידי, כיוון נכון של הידית הוא בין 6 ל 8 שיניים. בהצלחה
  9. שלום, העם אורות ברקס נידלקות בזמן בלימה? עים לא, יכול ליהיות החיישן בלימה לא תקין. העם יש מנורות דלוקות בלוח שעונים? עם כן כדי לחבר מכשיר לבדיקת תקלות. עים סל"ד המנוע נמור מידי, לחץ השמן גם יורד בגלל שמשאבת השן מופעלת על ידי המנוע, שזה קורה נורית לחץ שמן תידלק ולא באחרך בגלל תקלה במערכת השימון.. עז כדי ליבדוק קודם את סל"ד המנוע, בסר"ק אמור ליהייות 750-800 סל"ד. בהצלחה.
  10. שלום, אני חושב שיש לך בעייה במצבר. עים המצבר בן 2 + - והדופון שלו קצת מנופח יכול ליהיות שהוא כבר לא ניתען תוב, בנוסף יש בדיקה למצבר בעומס עים מכשיר עומס, הייתי הולך גם על הבדיקה הזאת, המצבר אמור להחזיק בין 12-11 V ל3-5 שניות. אחרי שבתוחים ב 100% שהמצבר תקין בודקים תעינה או זליגה, למרות ש 13-14 V זה בסדר, עם המצבר החדש גם מיתרוקן עז יש בעיית זליגה, זליגה בודקים עם אמפרמטר מחובר בתור בין המצבר לכבל הראשי, 0.1 ל 0.3 A זה סביר. בהצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...