Jump to content

Little7

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Little7

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. קודם כל, תודה רבה על התגובה! אין נורות אחרות שדולקות בלוח השעונים, אורות ברקס עוד לא בדקתי, אבל אני בהחלט אבדוק את האופציה הזו. עקבתי אחרי זה היום בבוקר, זה קרה שוב אחרי 20 דקות של נסיעה. בהתחלה חשבתי שזה אולי קשור לחום מנוע, אך חום המנוע היה תקין. בקשר להילוך סרק, אכן הנורית נדלקת שהסל"ד צונח אל מתחת ל-1,000, מעל זה הנורית כבויה.
  2. שלום לכולם! יש לי 2 בעיות מוזרות ברכב, מדובר באופל קורסה שנת 2002 עם גיר טיפטרוניק. הבעיה הראשונה: לפני כחודש הסל״דים ברכב התחילו לקפוץ, ללא סיבה ורק כשאני עוצרת. זה גורם לרכב לרצות לזנק קדימה כל הזמן. הבעיה השנייה: היום, פתאום נדלקה לי נורית השמן, אבל היא נדלקת רק כאשר הרכב עוצר. כל עוד אני נוסעת, הנורית כבויה. בדקתי את השמן במנוע, וראיתי שיש שמן. למישהו יש פיתרון? מישהו נתקל אי פעם בבעיות הללו? אשמח לקבל תשובה!
×
×
  • תוכן חדש...