קודם כל, תודה רבה על התגובה!
אין נורות אחרות שדולקות בלוח השעונים, אורות ברקס עוד לא בדקתי, אבל אני בהחלט אבדוק את האופציה הזו.
עקבתי אחרי זה היום בבוקר, זה קרה שוב אחרי 20 דקות של נסיעה. בהתחלה חשבתי שזה אולי קשור לחום מנוע, אך חום המנוע היה תקין. בקשר להילוך סרק, אכן הנורית נדלקת שהסל"ד צונח אל מתחת ל-1,000, מעל זה הנורית כבויה.