Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ASTRA OPC מי אמר GTI KILLER?!


evgeni432
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 180
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אולי הוא מתייחס למחיר?

כי אסטרה ב- 200K זה לא בדיוק "הפתעה", אם זה המחיר המתוכנן. אשמח לגלות שהיא באמת מתומחרת באופן אטרקטיבי.

 

אסטרה OPC ב-200K ש"ח זו לא הפתעה? אתה חי בסרט או שאתה משחק אותה? לפי הנתונים היבשים היא אמורה להיות מתומחרת בין ה-GTI ל-R, משהו כמו המגאן RS בעבר (230-240K ש"ח). אז אם היא תעלה 200K ש"ח, זו הפתעה מאוד טובה.

 

טעיתי, היא אמורה לעלות אפילו יותר מה-R :lol: (נתונים יבשים הכוונה, לא לפי מחירי חו"ל) ואתה טוען שיותר מ-200K זה תמחור לא שפוי. YEA RIGHT.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

bar72, האופל ממש לא חדשה במשחק הזה. יצרן ותיק ומוערך מאוד באירופה, לדעתי היו שנים שהאסטרה נמכרה במספרים גבוהים יותר מאשר הגולף.

מבחינת ספורטיביות , "בעת החדשה" היא היתה כאן עם ה GSI כבר מסוף שנות ה80 ונמכרה במספרים לא רעים.

בארץ הבעיה היתה היבואן UMI שפשוט עשה שם רע למותג וכעת כשעברה ליבואן חדש יש הרבה תקוות.

מכוניות ספורטיביות של אופל כמעט ולא נמכרו בארץ.

באמצע שנות ה 80' נמכרה כאן הקורסה SR שהיתה יותר סופר מיני חמימה מספורטיבית, ותאורטית יובאה לארץ גם הקדט GSI עם מנוע 1.8 ו 115 כ"ס.

הגירסאות החמות באמת של הקדט, ה GSI 2.0 וה GSI 16V לא יובאו לארץ מעולם, מאחר והיבואן הקודם, ליאו גולדברג טרח לשמור על התדמית השמרנית של המותג, שפנה בעיקר לקהל מבוגר.

האופל הספורטיבית הראשונה שנמכרה כאן במיספרים משמעותיים היתה האסטרה GSI.

עם 150 כ"ס הביצועים היו מצויינים, גם במונחי ימינו, וזהו בעצם.

אמנם השילדה היתה שיפור גדול מהקדט הפרועה, אבל היא היתה רחוקה אפילו מהגולף GTI MK3 הבורגנית.

גם הטיגרה נמכרה כאן לא רע, ודגם ה 1.6 ( ה 1.4 היו אוטומטיות בלבד) הפגין ביצועים נחמדים ויכול כביש לא רעה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אסטרה OPC ב-200K ש"ח זו לא הפתעה? אתה חי בסרט או שאתה משחק אותה? לפי הנתונים היבשים היא אמורה להיות מתומחרת בין ה-GTI ל-R, משהו כמו המגאן RS בעבר (230-240K ש"ח). אז אם היא תעלה 200K ש"ח, זו הפתעה מאוד טובה.

 

טעיתי, היא אמורה לעלות אפילו יותר מה-R :lol: (נתונים יבשים הכוונה, לא לפי מחירי חו"ל) ואתה טוען שיותר מ-200K זה תמחור לא שפוי. YEA RIGHT.

 

סליחה, אתה הרי יודע שתמחור ה- RS ב- 240 היה גזילה לשמה, ושהיום היא מתומחרת ב- 200K, אז מה הקשר? אתה יוצא מנקודת הנחה ששלמה גזלן כמו קרסו? יודע מה - אולי זו הנחה נכונה ;-)

 

לגבי התמחור עצמו - זה תלוי במי היא תתחרה. מאחר שכמו שלאינסיגניה OPC אין ממש שוק (ולא יעזור שתגיד שהיא מתחרה ב- 335, AMG או כל דבר אחר, זה לא אותו שוק) במחיר שלה, כך אם תתמחר אסטרה ב- 240 לא יהיה לה שוק. תתמחר אותה ב- 200, מול ה- RS או ה- GTI, זה צפוי מראש, גם אם זה יהיה "רק" לחברי חבר/הוט/הסתדרות המורים (נראה שלא עובר חודש בלי הנחה כלשהי אצל שלמה, מסכן מי שרכש במחיר מחירון...). תמחר אותה נמוך יותר - וזו הפתעה לטובה :-)

 

[אגב, לא חייבים לקטול כל דבר שאני אומר בגלל שיש לי VW]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

האופל הספורטיבית הראשונה שנמכרה כאן במיספרים משמעותיים היתה האסטרה GSI.

.

אם אני לא טועה באותה תקופה גם יובאה האופל קורסה GSI

פורסם

חן,

בהחלט שכחת את הקורסה GSI.

 

 

תיקון קטן לכל השרשור הזה, נראה לי שכולכם, כולל הנציג הרישמי, זורקים את השם OPC (בהקשר של האסטרה) בלי בדיוק להבין על מה מדובר ובעצם מתבלבלים.

 

כמה אסטרה OPC כבר ייובאו לארץ?

כמה כבר ימכרו?

 

להזכירכם, מדובר ברכב שמתחרה הן בביצועים והן בתמחור בסידרת ה R ולא ב GTI.

 

המתחרה הישירה של ה GTI וזאת שגם ככל הנראה נראה אותה נמכרת בישראל במספרים יותר משמעותיים היא האסטרה GTC.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חן,

בהחלט שכחת את הקורסה GSI.

GTC.

לא, לא שכחתי.

האסטרה נימכרה במיספרים גדולים בהרבה מהקורסה, שרובן אגב היו בצבע טורקיז מטאלי.

מספר אסטרות GSI 2.2 מהדור השני של המכונית נמכרו כאן, רובן אוטומטיות וכמה ידניות.

בדור השלישי לא יובא לארץ אף דגם ספורטיבי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ה GSI מהדור השני (G) חרף שם הדגם הספורטיבי, לא היו באמת רכבים ספורטיבים כמו הרכבים שהם החליפו (F) אלא פשוט היו משפחתיות עם מנוע מוגדל.

 

הקטע המצחיק עם הGSI האלו (G) הוא שלמרות שהן נמכרו במספרים בודדים, עדיין יובאו ונמכרו גם ב 5 דלתות, גם 3 דלתות, גם ידניות וגם אוטומטיות וכל זה בדגמי ה GSI.

 

תמוהה:shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בסה"כ הכללי הרכב דיי אכזבה, הוא סוג של מכונית שרירים אמריקאית, מבחינת התנהגות כביש לא חושב שהרכב מתנהג יותר טוב מב.מ.וו סידרה 3 (המתחרה).

צריכת הדלק אינה יותר טובה מול המתחרות(לצורך העניין S4 מנוע 3.0TFSI), נהפוך הוא. והגיר הוא אוט' רגיל (מול DSG ב S4).

ציפיתי מרכב שנוסע את התג OPC להיות קצת יותר מעל S4 או סידרה 3, לכן אני מגדיר את הרכב הזה כאכזבה.

גם בואללה רשמו על הרכב שביצועים יש, אבל בכל מה שקשור לאחיזת כביש, יש מה לשפר והרבה.

 

היתרון של האינסיגניה OPC זה המחיר, בזה אין ספק.

 

ידידי היקר

אני שואל האם יצא לך לנהוג ברכב והאם אתה מדבר מנסיון?

כי הרכב אוחז מצוין (בדקתי אותו בגשם)

נכון שאולי האודי טובה יותר אבל במחיר שאתה מקבל את האופל לא חושב שיש לרכב מתחרים,

דווקא שרכשתי את הרכב לא חיפשתי שום סמל סטטוס חיפשתי רכב שיתן לי את התמורה הטובה ביותר למחיר, לא אוציא על רכב 200k נוספים בשביל הסמל!

(אה ועדיין 200k נוספים לא נותנים לי יותר ממה שאני מקבל באופל)

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

נכון אני לא נסעתי על הרכב, אני כן נסעתי על הקורסה OPC.

מי שבחנו את הרכב אלו אנשים עם קצת ניסיון יותר ממני, אני לא לוקח את המילה שלהם כתורה מסיני, אבל אני מעריך שיש משהו במה שרשמו לגבי האחיזת כביש.

לגבי ביצועים, הסתכלתי על הנתונים היבשים, המתחרות בסגמנט נותנות ביצועים וצריכת דלק יותר טובים, אבל שוב אני מציין בגלל שהאינסיגניה נושאת את התג OPC, אני ציפיתי למשהו יותר טוב ומודרני, סלח לי אך גיר טיפטרוניק רגיל אינו גיר מודרני בעידן של היום.

 

אני לא אמרתי שאתה תוציא עוד 200K, אבל רב העשירון העליון בישראל, יעדיף להוציא 500K על סמל סטטוס מאשר 300K על "אופל", S4 מרשימה הרבה יותר מאשר איניסגניה OPC.

לכן אני שוב חוזר, כדי שאופל יצליחו עם האינסיגניה OPC וגם הרגילה, הם צריכים לתת את הערך המוסף מה שאודי וב.מ.וו לא הצליחו לתת ובזה היא לוקה מאוד. אולי אני טועה, אבל אני לא צופה מכירות גדולות לאינסיגניה OPC, כי מי שיש לו כסף יעדיף לשים על אודי S4 או דומה, ומי שאין לו.... פשוט לא יקנה :o

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

אני חושב שאנשי אופל בארץ ובגרמניה יקפצו מאושר למקרא הדעות שלך אבל הלכה למעשה, אין לאינסיגניה שום יומרות להתחרות ב S4, M3 ושלל הגרסאות של רכבי פרמיום ספורטיבים.

 

היא כן מנסה ומאוד מצליחה, בתחרות מול רכבי המנהלים הספורטיבים מהדרג היותר נמוך (פולקסוואגן, יפניות, אמריקאיות וכו').

 

בארץ היא מעיין "עוף מוזר" ובודד ואין לה ממש במי להתחרות.

 

 

לדעה שלך שאין מקום כיום לגיר פלנטרי אין ממש כל אחיזה במציאות. זאת אולי דעתך אבל היא פשוט לא נכונה:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אסטרה OPC ב-200K ש"ח זו לא הפתעה? אתה חי בסרט או שאתה משחק אותה? לפי הנתונים היבשים היא אמורה להיות מתומחרת בין ה-GTI ל-R, משהו כמו המגאן RS בעבר (230-240K ש"ח). אז אם היא תעלה 200K ש"ח, זו הפתעה מאוד טובה.

 

טעיתי, היא אמורה לעלות אפילו יותר מה-R :lol: (נתונים יבשים הכוונה, לא לפי מחירי חו"ל) ואתה טוען שיותר מ-200K זה תמחור לא שפוי. YEA RIGHT.

 

יש לך נוסחא שממירה כ"ס למחיר בשקלים? למה שלא תשתף אותנו?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אופל ספורטיבית שלא הייתי מתנגד לנוכחותה בחנייה שלי היא כמובן הלוטוס אומגה.

מכונית סאלון כושלת למדי שהושבחה ע"י לוטוס הבריטית.

עם 360 כ"ס ממנוע 3.6 וביצועים ברמה של מכונית אקזוטית, היא החזיקה שנים רבות בתואר מכונית הסאלון המהירה בעולם.

גם התנהגות הכביש עברה שידרוג משעותי בידי אשפי כיול המיתלים של לוטוס, והתוצאה היתה בהתאם.

רק חבל שכולן הגיעו לאספנים "כבדים", מה שאומר שעבורי היא כנראה תישאר חלום בלתי מושג.:|

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
חן,

בהחלט שכחת את הקורסה GSI.

 

 

תיקון קטן לכל השרשור הזה, נראה לי שכולכם, כולל הנציג הרישמי, זורקים את השם OPC (בהקשר של האסטרה) בלי בדיוק להבין על מה מדובר ובעצם מתבלבלים.

 

כמה אסטרה OPC כבר ייובאו לארץ?

כמה כבר ימכרו?

 

להזכירכם, מדובר ברכב שמתחרה הן בביצועים והן בתמחור בסידרת ה R ולא ב GTI.

 

המתחרה הישירה של ה GTI וזאת שגם ככל הנראה נראה אותה נמכרת בישראל במספרים יותר משמעותיים היא האסטרה GTC.

 

כנראה שפולסווגן ואופל לא שמעו על התוכניות שלך. בבריטניה, הGTI עולה 24 אלף פאונד, המגאן ספורט 250 עולה 23 אלף פאונד והאסטרה GTC עולה 19 אלף פאונד. אין שום קשר בין הGTC לGTI מלבד שתי אותיות בשם וארץ הייצור. הOPC תעלה כנראה כמו המגאן, מאחר וזה הרכב הקרוב ביותר מבחינת הקהל. היא לא מתחרה בGTI, אם כבר בשירוקו בגלל תצורת המרכב.

 

הגולף R יקרה משמעותית, מגרדת את ה28 אלף פאונד וזו רמת מחיר חריגה להוט האץ' - המתחרה היחידה היא S3 (שיותר זולה, בגרסת הבסיס).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רועי, אתה ראית כמה עולה ה-OPC בחו"ל?

 

אגב, מבחינת רכב ה-OPC אמורה להתחרות בפוקוס RS ובמגאן RS וב-R למיניהם, ולא ב-GTI. אז כן, תמחור שכזה יהיה הגיוני אם לא הבנת.

 

אבל עזוב, גם עוד מיליון שנה לא תהיה מכונת נהיגה כמו GTI. אמן כולם ילמדו (גם רנו ובמיוחד!! אופל) איך לייצר מכונת ספורט מושלמת כמוה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...