Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצגת רישיונות לשוטר? יש מסוף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומה קורה כאשר אין מסוף?

(שמת לב שזו הנחיה משנת 2009 נכון?)

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אתמול בדיוק היה לי מפגש עם שוטרים.

 

הייתי בדייט וישבנו באוטו ליד החוף בקריות (אל תשאלו למה אני בקריות) ובסביבות 3 בבוקר הגיעה ניידת והם ביקשו ממני מספר תעודת זהות.

לקח לי כמה שיות להוציא את הרישיון והם אמרו שלא צריך, ורק ביקשו את המספר ובדקו במסוף אם הרכב שלי באמת על שמי ולא גנוב.

 

לא נראה לי שזה תקין, גם עם הנהלים החדשים.

פורסם
אתמול בדיוק היה לי מפגש עם שוטרים.

 

הייתי בדייט וישבנו באוטו ליד החוף בקריות (אל תשאלו למה אני בקריות) ובסביבות 3 בבוקר הגיעה ניידת והם ביקשו ממני מספר תעודת זהות.

לקח לי כמה שיות להוציא את הרישיון והם אמרו שלא צריך, ורק ביקשו את המספר ובדקו במסוף אם הרכב שלי באמת על שמי ולא גנוב.

 

לא נראה לי שזה תקין, גם עם הנהלים החדשים.

 

סיפור דומה מלפני כמה זמן בלילה במסוף רידינג בת"א, רק שהם דרשו לראות רשיון נהיגה בלבד. בדיקה בת 20 שניות במסוף שלהם והם הסתלקו.

פורסם
עדיין חייב להציג ת.ז

 

עם עצרו אותך עם הרכב לא חובה להציג תעודת זהות, עם אתה הולך ברחוב ועוצרים אותך זה משהו אחר אתה כן חייב להציג תעודת זהות לפי החוק

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
עם עצרו אותך עם הרכב לא חובה להציג תעודת זהות, עם אתה הולך ברחוב ועוצרים אותך זה משהו אחר אתה כן חייב להציג תעודת זהות לפי החוק

 

קצת מעצבן אבל בזמן האחרון מלא אנשים כותבים "עם עצרו" או "עם עשו לך " מה קשה לכתוב אם ?

מצטער אבל הייתי חייב להכניס את זה .

אם - תנאי .

פורסם
תבררר בבקשה אם זה גם תקף לנהג צעיר/חדש... תודה!

זה באמת עדין תופס גם בכללי???

 

ואם כבר אנחנו בענייני עברית, אז יש גם הבדל בין "אם" ל"האם", ואת זה כבר כמעט אף אחד לא יודע ולא מקפיד.

להלן תרגום לאנגלית כדי להמחיש את ההבדל:

אם - if

האם - (is it? (used at beginning of question or interrogative phrase

 

לכן בציטוט שמעל צריך היה להיות: תברר בבקשה האם זה גם תקף לנהג צעיר/חדש.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

לא מבינה מה הקושי לקחת כרטיס פלסטיק בארנק,

או בכיס כאשר נוהגים.

נהגים עושים מכל הדבר הזה סימפוזיון כאילו ביקשו מהם לסחוב על הגב נגמש.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא מבינה מה הקושי לקחת כרטיס פלסטיק בארנק,

או בכיס כאשר נוהגים.

נהגים עושים מכל הדבר הזה סימפוזיון כאילו ביקשו מהם לסחוב על הגב נגמש.

 

 

:mm_yeah:

פורסם
ואם כבר אנחנו בענייני עברית, אז יש גם הבדל בין "אם" ל"האם", ואת זה כבר כמעט אף אחד לא יודע ולא מקפיד.

להלן תרגום לאנגלית כדי להמחיש את ההבדל:

אם - if

האם - (is it? (used at beginning of question or interrogative phrase

 

לכן בציטוט שמעל צריך היה להיות: תברר בבקשה האם זה גם תקף לנהג צעיר/חדש.

 

carsforum.co.il לא grammarforum.co.il

 

ומילא זאת הייתה איזה שגיאה משמעותית, אבל זה?

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

×
×
  • תוכן חדש...