Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצגת רישיונות לשוטר? יש מסוף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מבינה מה הקושי לקחת כרטיס פלסטיק בארנק,

או בכיס כאשר נוהגים.

נהגים עושים מכל הדבר הזה סימפוזיון כאילו ביקשו מהם לסחוב על הגב נגמש.

 

 

 

ל'

 

 

כי האדיוטים במשרד הפנים חייבים להיות היפסטרים ולעשות את התעודה דווקא לא באותו גודל סטנדרטי של כ.אשראי כדאי שלא יהיה לאיפה לדחוף אותה בארנק. לפחות הרשיון בגודל הנכון, למרות שאני לא בטוח שזה לא יצא ככה במקרה...

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אני כבר שבוע מחפש את תעודת הזהות שלי כי היא לא נכנסת לארנק.

אני לא רוצה לשלם עוד פעם כמה מאות שקלים כי אני יודע שהיא פה בבית או באוטו איפשהו, אבל לא יכול לשנות את כתובת המגורים שלי כי אני לא מוצא אותה.

 

מה הבעיה לעשות תעודה בגודל נורמלי?

 

כבר אני לא מאמין לך.

 

:lol: :lol: :lol:

פורסם
כי האדיוטים במשרד הפנים חייבים להיות היפסטרים ולעשות את התעודה דווקא לא באותו גודל סטנדרטי של כ.אשראי כדאי שלא יהיה לאיפה לדחוף אותה בארנק. לפחות הרשיון בגודל הנכון, למרות שאני לא בטוח שזה לא יצא ככה במקרה...

אני כתבתי על רשיון הנהיגה שאנשים מתעצלים לשאת עימם בארנק ברכב.

ניתן להזדהות עם רשיון נהיגה+תמונה, כמו שניתן להזדהות עם דרכון.

ועד אשר יחליפו את תעודות הזהות לתעודות שיהיו נוחות לך להכנס לארנק נאלץ

להסתובב עם הקיימות.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
עם עצרו אותך עם הרכב לא חובה להציג תעודת זהות, עם אתה הולך ברחוב ועוצרים אותך זה משהו אחר אתה כן חייב להציג תעודת זהות לפי החוק

 

לא מדוייק : ראה הקישור הזה מהארץ , משפט שהיה לא מזמן ,בה נקבע שאין חובה להציג ת.ז. אם אינך חשוד בעבירה, מצד שני אם כבר להשאיר כרטיס פלסטיק בבית אני מעדיף את האשראי (הוא באמת כבד לי).

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

×
×
  • תוכן חדש...